Ryan Flamingo (V/M)

Absoluut geen verdediger...die moet je gewoon op 6 zetten maar daar hebben we met Sano al een enorm goede aankoop voor gedaan...Flamingo moet je gewoon op de bank zetten en eens de porto trekken voor een echt goede centrale verdediger...

Absoluut geen verdediger...die moet je gewoon op 6 zetten maar daar hebben we met Sano al een enorm goede aankoop voor gedaan...Flamingo moet je gewoon op de bank zetten en eens de porto trekken voor een echt goede centrale verdediger...

Je moet hem ook echt niet op 6 zetten hoor, daar kan hij niet goed genoeg voor voetballen. Ik was klaar om hem dit seizoen nog een kans te geven, alleen zo'n dramatische fout die ze bij de pupillen nog niet maken....

Gewoon geen PSV materiaal helaas.

Je moet hem ook echt niet op 6 zetten hoor, daar kan hij niet goed genoeg voor voetballen. Ik was klaar om hem dit seizoen nog een kans te geven, alleen zo'n dramatische fout die ze bij de pupillen nog niet maken....

Inderdaad helemaal geen 6 , heeft geen overzicht en leest het spel ook niet. Een fout kan maar hij blijft ze opstapelen.

Gelukkig, ben ik t vnvd toch nog ergens over eens met je :grin:

• Hahaha!
Reactions: Bas
Hij heeft in de CL eens rechtsback gespeeld. Dat ging verrassend aardig. Zou dat niks zijn?

De bank of tribune zijn de beste plekken voor die jongen.
En de sofa bij een goede sportpsycholoog.
Het was niet best gisteren, de bank lijkt me een goed idee.

Hij heeft op het begin van zijn tijd bij PSV natuurlijk een goede periode gehad en hij leek toen sneller, sterker maar dat is niet meer terug gekomen.

Het was niet de beste gisteren, de bank lijkt mij een goed idee.

Hij heeft op het begin van zijn tijd bij PSV natuurlijk een goede periode gehad en hij leek toen sneller, sterker maar dat is niet meer terug gekomen.
Het zijn de persoonlijke fouten (flaters) die blijven .
De flater van gisteren gaat natuurlijk ook in zijn hoofd spelen .

Toch zou ik hem graag nog eens een paar keer zien met een zelfverzekerde en meer ervaren verdediger naast hem voordat ie helemaal afgeserveerd wordt. Het eerste jaar met Boscagli was toch zeker niet slecht en met het karakter en de wil zit het ook wel goed. De onzekerheid en het gebrek aan zelfvertrouwen druipt er nu gewoon veel te veel vanaf.

Nou ik denk dat hij die stappen nooit meer gaat maken. Volgens mij leidt hij een beetje aan het Wijndal complex.

Dat je na zo'n seizoen je uitspreekt over een transfer betekent eigenlijk maar 1 ding, een gebrek aan zelfkennis.

Met een gebrek aan zelfkennis is het lastig om jezelf te ontwikkelen. Dat zie ik ook terug in zijn spel. Ja je kunt onzeker zijn en een bal slecht raken maar 9 van 10 keer staat hij slecht gepositioneerd. Wanneer dat niet verbetert wanneer je voor het 3e seizoen op die positie speelt dan weet ik niet of dat nog ooit gaat komen.

Daarnaast zie ik ook geen wil om zich terug te vechten na een grote fout of wanneer hij bij balverlies slecht gepositioneerd staat. Dat kan iets mentaals zijn, maar dus ook een symptoom van het Wijndal complex. Ik zou proberen hem zo snel mogelijk van de hand te doen. Ik vrees een soort Luckassen herhaling anders

als ik aan hem denk zie ik altijd die wereldpartij tegen sporting voor me.
als hij dat nivo nou eens zou terugvinden

Eenmalig of kortstondig boven jezelf uitsteken. Dat is wat het een halfjaar was.
Maar hij en Yarek kwamen tegelijk in hun vormdip. Beide zijn denk ik op termijn prima verdedigers maar zijn hun zelfvertrouwen kwijt. Nu ze staan met in hun achterhoofd dat ze de fout in kunnen gaan én rekening moeten houden dat hun partner de fout in kan gaan is het vrijwel onmogelijk om hun zelfvertrouwen terug te winnen.

We hebben een Alex nodig.

Goes…alsjeblieft niet zeg, hele beperkte speler die zichzelf in de picture heeft weten te krijgen door debiel gedrag, hoef zo’n speler nooit in ons shirt te zien…

Flamingo is de zwakste speler uit de hele selectie, dan zou een Goes zelfs al minimaal 15 plekken boven hem staan, dus vooruitgang en welkom

Terug
Bovenaan Onderaan