Ryan Flamingo (V/M)

Haha leuk die teleurstelling hier. Ajax 5e prima? Nee Ajax moet helemaal kapot 😂
Ajax op donderdagavond is echt beter voor onze kansen op 4 titels op een rij. Laat ze gewoon winnen en half juli weer lekker aan de slag gaan.

Edit geen idee hoe ik in dit topc gekomen bent.

Laatst bewerkt:
Flamingo schijnt open te staan voor een transfer deze zomer, PSV wil meer dan 20 miljoen, aldus Rikkert. Zo dan, dat zijn nog eens bedragen!

Flamingo schijnt open te staan voor een transfer deze zomer, PSV wil meer dan 20 miljoen, aldus Rikkert. Zo dan, dat zijn nog eens bedragen!
PSV wordt langzamerhand wakker! Jonge speler, langdurig contract, 3x kampioen, heeft nog potentie om beter te worden. Eigenlijk moet je 25 vragen en 18-20 miljoen krijgen. Hij kan in Duitsland of Engeland zo mee met de subtop met wat aanpassingsproblemen.

Wat is dat toch met deze jongen.
Begon heel goed bij PSV, en zakte daarna volledig door zn hoeven.
Afgelopen seizoen mocht hij op t eind n aantal potjes spelen ivm blessure Schouten, en ded dat weer redelijk.

Lijkt me weer zo'n typisch geval van mentale problemen, zoals bij Drommel.
Heel goed kunnen zijn, maar als de druk iets toeneemt aan t flateren gaan.

Zal nu aan t nieuwe seizoen mogen beginnen, wat gelijk zn laatste kans is om te slagen bij PSV.
Maar aangezien dat druk oplevert, verwacht ik er weinig van.
Jaartje verhuren aan een subtopper zou wonderen kunnen doen. Tegelijk met een sportpsycholoog aan de slag. Dan volgend jaar sterker terug komen.

Maar dat gaat niet gebeuren. Er is al grootse moeite om 1 fatsoenlijke CV te vinden, laat staan 2.
En dan hebben we ook nog Nagalo en Obispo die ruimte bezet houden.

Laatst bewerkt:
Wat is dat toch met deze jongen.
Begon heel goed bij PSV, en zakte daarna volledig door zn hoeven.
Afgelopen seizoen mocht hij op t eind n aantal potjes spelen ivm blessure Schouten, en ded dat weer redelijk.

Lijkt me weer zo'n typisch geval van mentale problemen, zoals bij Drommel.
Heel goed kunnen zijn, maar als de druk iets toeneemt aan t flateren gaan.

Zal nu aan t nieuwe seizoen mogen beginnen, wat gelijk zn laatste kans is om te slagen bij PSV.
Maar aangezien dat druk oplevert, verwacht ik er weinig van.
Jaartje verhuren aan een subtopper zou wonderen kunnen doen. Tegelijk met een sportpsycholoog aan de slag. Dan volgend jaar sterker terug komen.

Maar dat gaat niet gebeuren. Er is al grootse moeite om 1 fatsoenlijke CV te vinden, laat staan 2.
En dan hebben we ook nog Nagalo en Obispo die ruimte bezet houden.

Ik vind het verval inderdaad erg opmerkelijk. Zijn eerste seizoen naast Boscagli vond ik erg goed, het was eigenlijk heel duidelijk dat hij de betere van de twee was, zeker verdedigend. Natuurlijk was het niet perfect, maar ik vond hem erg goed als laatste man en in het mandekken. Maar na de zomerstop was er echt helemaal niets meer van over. Ik denk sowieso dat hij en Yarek elkaar totaal niet aanvullen, maar als 'arm chair psychologist' lijkt er toch echt wel iets gebeurd te zijn waardoor het er totaal niet meer uitkomt.

Daarnaast moet wel gezegd worden dat de vele tegengoals echt niet alleen aan het centrale duo ligt. Ik sta er soms echt van versteld hoe soms de middenvelder/backs reageren bij balverlies, vaak moeten onze centrale verdedigers ook echt tussen 2 kwaden kiezen.

Nooit gecharmeerd geweest van hem dat ik niet toen die een opleving had en boven zijn eigen kunnen presteerde. Scoort zelf wel koppend maar is onthutsend zwak als hij in de lucht moet verdedigen. Zijn timing is nooit echt goed en hij twijfelt veel.
Te groot voor het servet en te klein voor het PSV tafellaken.

Zolang hij zich in zijn eigen men kan concentreren, gaat het vaak goed. In het samen spelen/ verdedigen gaat het vaak minder. Vind ik.

• Leuk
Reactions: IPF
Ik vind het verval inderdaad erg opmerkelijk. Zijn eerste seizoen naast Boscagli vond ik erg goed, het was eigenlijk heel duidelijk dat hij de betere van de twee was, zeker verdedigend. Natuurlijk was het niet perfect, maar ik vond hem erg goed als laatste man en in het mandekken. Maar na de zomerstop was er echt helemaal niets meer van over. Ik denk sowieso dat hij en Yarek elkaar totaal niet aanvullen, maar als 'arm chair psychologist' lijkt er toch echt wel iets gebeurd te zijn waardoor het er totaal niet meer uitkomt.

Daarnaast moet wel gezegd worden dat de vele tegengoals echt niet alleen aan het centrale duo ligt. Ik sta er soms echt van versteld hoe soms de middenvelder/backs reageren bij balverlies, vaak moeten onze centrale verdedigers ook echt tussen 2 kwaden kiezen.
Naast Boscagli speelde hij op dat moment ook naast een ervaren verdediger, dat geeft flink vertrouwen. Ik denk als je naast Yarek of Flamingo echt een ervaren rot zet die z’n mannetje staat ze vanzelf al meer vertrouwen krijgen.

Als we met 2 jongens van begin 20 achterin gaan spelen dit seizoen dan komen we geheid in de problemen

Naast Boscagli speelde hij op dat moment ook naast een ervaren verdediger, dat geeft flink vertrouwen. Ik denk als je naast Yarek of Flamingo echt een ervaren rot zet die z’n mannetje staat ze vanzelf al meer vertrouwen krijgen.
Ik denk dat dit kan helpen maar speelde Flamingo ook niet naast Boscagli toen Boscagli minder goed ging spelen?
De ervaren speler mag dan wel wat snelheid en power hebben. Geen speler van het kaliber Bouma periode 2
Als we met 2 jongens van begin 20 achterin gaan spelen dit seizoen dan komen we geheid in de problemen
Ja dat zou zomaar kunnen, en van de invallers als Obispo of Nagalo gaat het er niet beter op worden. Dus er moet iemand gewoon iemand bij?

Een repost van een oude post van mij in een van de wedstrijdtopics en nog steeds van toepassing:

Aged like wine deze uitspraak:

Inmiddels is Flamingo uitgegroeid tot basisspeler van PSV, waarmee hij het dinsdagavond opneemt tegen PSG in de Champions League. "Als je me een paar jaar geleden had verteld dat Ryan nu in PSV 1 zou spelen, had ik je niet geloofd. Hij heeft echt een ongelooflijke ontwikkeling doorgemaakt", vertelt Teun Jacobs, de technisch directeur van Almere City die Flamingo voor lucratieve voorwaarden aan Sassuolo verkocht, in gesprek met het Algemeen Dagblad.

"Ik ken Ryan als leergierig, als een jongen die enorm overtuigd is van zijn eigen kwaliteiten, als een speler die aan de bal heel vaardig is", vervolgt Jacobs zijn verhaal. "Maar in zijn Almere-tijd had hij wat mij betreft nog te veel moeite om in de discipline te spelen. Hij liet in verdedigend opzicht te vaak een steekje vallen. Vooral op trainingen kon hij echt een dromer zijn. In die zin is zijn overstap naar Italië een uitstekende stap geweest. Want dat is bij uitstek het land waar je als voetballer foutloos leert verdedigen."

Hahahaha idd zoals ik vanaf dag 1 al zei: geen verdediger, hoogstens een verdedigende middenvelder. Ja het maakt me niet uit dat ie in zijn carrière maar 6 maanden op het middenveld heeft gespeeld. Is gewoon geen verdediger, in geen enkel opzicht. Zo’n jongen als een verdediger zien kan alleen in Nederland!

En toch heeft ie, op een half jaar bij utrecht na, altijd daar gestaan
Heb je post ervoor gelezen? Jongen komt van Almere en daar kennen ze hem goed. Van huis uit geen cv. De TD van Almere noemde hem op de trainingen dromer omdat ie altijd steekjes liet vallen achterin. Dat doet ie dus nog steeds

Heb je post ervoor gelezen? Jongen komt van Almere en daar kennen ze hem goed. Van huis uit geen cv. De TD van Almere noemde hem op de trainingen dromer omdat ie altijd steekjes liet vallen achterin. Dat doet ie dus nog steeds

Gelezen ja
Maar ook daar was ie verdediger.
Hij zegt toch niet dat ie daar middenvelder was?
Maar dat ie te veel een dromer is om echt goed te worden.

Terug
Bovenaan Onderaan