Trainer & Technische Staf

Laat hem maar een paar seizoenen Heerenveen coachen.
Waarom wil iedereen Ruud naar zo’n slechte geleide club hebben? Als een stukje extra weerstand in zijn opleiding? Kan hij niet beter naar een club met een goed plan en beleid gaan? Of hopen we dan dat PSV een keer 6 punten pakt tegen Heerenveen.
 
Waarom wil iedereen Ruud naar zo’n slechte geleide club hebben? Als een stukje extra weerstand in zijn opleiding? Kan hij niet beter naar een club met een goed plan en beleid gaan? Of hopen we dan dat PSV een keer 6 punten pakt tegen Heerenveen.
Precies daarom inderdaad. Als het allemaal van een leien dakje gaat leer je een stuk minder.
 
Met de hele trainers carrousel op gang bij PSV, is het al duidelijk wie er op termijn kanshebber is om van Nistelrooij op te volgen? Dat verloop bij de jeugdteams was met Cocu, Bommel en Ruud eigenlijk best natuurlijk terwijl ik nu echt geen idee heb wie het zou kunnen worden.
 
Met de hele trainers carrousel op gang bij PSV, is het al duidelijk wie er op termijn kanshebber is om van Nistelrooij op te volgen? Dat verloop bij de jeugdteams was met Cocu, Bommel en Ruud eigenlijk best natuurlijk terwijl ik nu echt geen idee heb wie het zou kunnen worden.

Theo Lucius. Topper
 
Ramzi wellicht?

Ik verwacht niet dat ze extern gaan zoeken, maar het gat intern met doorschuiven invullen.

Dat is met JdJ ook goed gegaan natuurlijk :CENSORED:
 
Waarom wil iedereen Ruud naar zo’n slechte geleide club hebben? Als een stukje extra weerstand in zijn opleiding? Kan hij niet beter naar een club met een goed plan en beleid gaan? Of hopen we dan dat PSV een keer 6 punten pakt tegen Heerenveen.
Dan is PSV nu ook geen optie. Tenzij hij wil eindigen als van Bommel.
 
Niks mis met eigenwijs zijn. Hangt er vanaf op welk vlak.
RvN is ook een mannetje (bidon gooien, mot met Sir Alex etc.) Ook niet de makkelijkste.

En dat hoeft ook niet.

Ruud is qua persoon echt totaal anders dan Van Bommel. Mark was een van mijn favoriete PSV-spelers, maar als trainer vond ik hem echt een eigenwijze lul.
 
Ramzi wellicht?

Ik verwacht niet dat ze extern gaan zoeken, maar het gat intern met doorschuiven invullen.

Dat is met JdJ ook goed gegaan natuurlijk :CENSORED:
Volgens mij vertrekt Ramzi als assistent van Ruud omdat hij op eigen benen wilt staan. Waar hij naar toe gaat weet ik niet, maar het lijkt me dat hij niet bij PSV blijft.
 
Alleen daarom mag hij al per direct vertrekken. Gaat het dan altijd alleen maar over afkomst bij die gasten? Wel een mooie ambitie want de eerste Marokkaan die een autoradio jat kan hij al niet meer worden.
En jij kan niet meer de eerste blanke persoon worden die én iets te zeiken heeft over mensen die 'altijd over afkomst moet beginnen', én zelf wel afkomsten erbij haalt wanneer het hem uitkomt..
 
Terug
Bovenaan Onderaan