Trainer & Technische Staf

Geen idee wat zijn trainerscapaciteiten zijn, maar het is in ieder geval een aansprekende naam... (Y)

Volgens mij zei Lammers dat hij veel van hem heeft geleerd. Van Nistelrooij lijkt me meer natuurlijk overwicht hebben dan die mislukte pannenkoek van pannenkoekenhuis 020. Vooral op tactisch niveau dan de vraag of hij het beheerst, maar ook daarvoor lijkt mij Jong PSV de kweekvijver, dus kom maar op Ruudje!
 
Ruud en Mark willen niet Jong PSV trainen. Eerlijk gezegd verbaast me dat wel een beetje.
Nu wordt er buiten PSV gekeken. Fred Rutten is beschikbaar. Zou hij dat willen doen? Misschien voelt hij zichzelf te groot ervoor, maar ik zou het wel goed vinden. Als PSV over enkele jaren de helft van de selectie uit jeugdspeler wil laten bestaan, dan zal ook Jong PSV een goede volwaardig trainer moeten krijgen en niet als speeltuin voor beginnende trainers gebruikt moeen worden. Fred heeft de reputatie een goede veldtrainer te zijn en volgens mij gaat hij goed met jeugd.

Bron: https://www.voetbalprimeur.nl/nieuw...p-rekest-bij-psv-voor-beiden-geen-optie-.html

 
Van Bommel en Van Nistelrooy hebben het aanbod om trainer van JPSV te worden afgeslagen.

Verstandige jongens. Die willen geleidelijk hierin groeien, eerst een paar jeugdelftallen en dan JongPSV en daarna iets anders. Zij worden dus ook niet de opvolgers van Cocu volgend jaar, als we die gedachte doortrekken.
 
Ruud en Mark willen niet Jong PSV trainen. Eerlijk gezegd verbaast me dat wel een beetje.
Nu wordt er buiten PSV gekeken. Fred Rutten is beschikbaar. Zou hij dat willen doen? Misschien voelt hij zichzelf te groot ervoor, maar ik zou het wel goed vinden. Als PSV over enkele jaren de helft van de selectie uit jeugdspeler wil laten bestaan, dan zal ook Jong PSV een goede volwaardig trainer moeten krijgen en niet als speeltuin voor beginnende trainers gebruikt moeen worden. Fred heeft de reputatie een goede veldtrainer te zijn en volgens mij gaat hij goed met jeugd.

Bron: https://www.voetbalprimeur.nl/nieuw...p-rekest-bij-psv-voor-beiden-geen-optie-.html

Waarom zou het doel zijn om de helft van de selectie uit jeugdspelers te laten bestaan? Want kwantiteit gaat boven kwaliteit?
Volgens mij is het doel een zo goed mogelijke selectie samen te stellen, daar kunnen vijf, tien of twintig jeugdspelers bij horen, maar ik geloof niet dat Fred Rutte spelers als Vloet, Tamata en Bertrams op magische wijze om kan toveren tot basis-waardige PSV-spelers.
 
Lekker belangrijk wie de trainer wordt van Jong PSV.
Verrassend is het wel: komt van AZ....
 
Laatst bewerkt:
Lekker belangrijk wie de trainer wordt van Jong PSV.
Verrassend is het wel: komt van AZ....

Nou ja, toch belangrijk voor de ontwikkeling van de jeugdspelers. Ik weet overigens niet over die Haar nu wat is.
 
Lekker belangrijk wie de trainer wordt van Jong PSV.
Verrassend is het wel: komt van AZ....

Ze hadden Jonk beter kunnen halen. Zou met deze uitspraak die ik vandaag van hem las een mooie tegenpool van het huidige beleid zijn geweest:

"Het werd als een stempel gebruikt: 'Jonk was tegen aankopen.' Bullshit. Nee, ik was tegen breedteaankopen. Dat is fundamenteel iets anders. En het ging over onprofessionele besluitvorming, over onduidelijkheid in de bevoegdheden."
 
Terug
Bovenaan Onderaan