Trainer & Technische Staf

Ik ben heel erg tevreden met Kalezic. Was in zijn tijd van De Graafschap (waar hij volkomen onterecht werd weggestuurd door een TD die het te hoog in zijn bol kreeg, waarop De Graafschap meteen weer degradeerde) al onder de indruk van zijn werk, en in de VI kwam hij afgelopen week ook uitstekend over. Hij vindt het een grote uitdaging om te werken in deze ongekende en nieuwe situatie, met zó'n jong team dat altijd ondergeschikt zal zijn aan PSV 1.
 
Ik ben heel erg tevreden met Kalezic. Was in zijn tijd van De Graafschap (waar hij volkomen onterecht werd weggestuurd door een TD die het te hoog in zijn bol kreeg, waarop De Graafschap meteen weer degradeerde) al onder de indruk van zijn werk, en in de VI kwam hij afgelopen week ook uitstekend over. Hij vindt het een grote uitdaging om te werken in deze ongekende en nieuwe situatie, met zó'n jong team dat altijd ondergeschikt zal zijn aan PSV 1.
En dat -gemiddeld- maar iets meer dan een jaar jonger is dan PSV1. Bizar eigenlijk. :)
Ik vind dat Kalezic een prettige uitstraling heeft en Jong PSV herkenbaar laat spelen. En da's mooi.
 
En dat -gemiddeld- maar iets meer dan een jaar jonger is dan PSV1. Bizar eigenlijk. :)
Ik vind dat Kalezic een prettige uitstraling heeft en Jong PSV herkenbaar laat spelen. En da's mooi.

Het is mooi dat Jong PSV nu meedoet aan de Jupiler League, daardoor heb ik gelijk meer aandacht voor hun verrichtingen. Nu gaat het tenslotte echt ergens om. Zo zie ik dat tenminste. Vruugah nam ik het ter kennisgeving aan. Het nieuwe 'platform' fungeert gelijk als een podium voor de spelers en de trainer, kunnen ze zelf ook alleen maar de vruchten van plukken. Ik hoop wel dat ze een alternatief weten te verzinnen voor een thuishaven voor Jong PSV. Het Philips Stadion kost alleen maar geld in het geval van JPSV-wedstrijden, dacht ik.
 
Het is mooi dat Jong PSV nu meedoet aan de Jupiler League, daardoor heb ik gelijk meer aandacht voor hun verrichtingen. Nu gaat het tenslotte echt ergens om. Zo zie ik dat tenminste. Vruugah nam ik het ter kennisgeving aan. Het nieuwe 'platform' fungeert gelijk als een podium voor de spelers en de trainer, kunnen ze zelf ook alleen maar de vruchten van plukken. Ik hoop wel dat ze een alternatief weten te verzinnen voor een thuishaven voor Jong PSV. Het Philips Stadion kost alleen maar geld in het geval van JPSV-wedstrijden, dacht ik.

Klopt, plus nog eens de belasting voor de grasmat. Volgend jaar moet dat toch echt ergens anders gaan plaatsvinden.
 
Het is mooi dat Jong PSV nu meedoet aan de Jupiler League, daardoor heb ik gelijk meer aandacht voor hun verrichtingen. Nu gaat het tenslotte echt ergens om. Zo zie ik dat tenminste. Vruugah nam ik het ter kennisgeving aan. Het nieuwe 'platform' fungeert gelijk als een podium voor de spelers en de trainer, kunnen ze zelf ook alleen maar de vruchten van plukken. Ik hoop wel dat ze een alternatief weten te verzinnen voor een thuishaven voor Jong PSV. Het Philips Stadion kost alleen maar geld in het geval van JPSV-wedstrijden, dacht ik.

Zoeits?

Hier en hier

Kort samengevat; volgend seizoen op De Herdgang met minimale aanpassingen. Het seizoen daarop, indien er nog steeds sprake is van deelname aan de JL, een gezamenlijk nieuw onderkomen met FC Eindhoven en PSV/FC Eindhoven. Helaas dan wel op kunstgras.
 
Laatst bewerkt:
Het is mooi dat Jong PSV nu meedoet aan de Jupiler League, daardoor heb ik gelijk meer aandacht voor hun verrichtingen. Nu gaat het tenslotte echt ergens om. Zo zie ik dat tenminste. Vruugah nam ik het ter kennisgeving aan. Het nieuwe 'platform' fungeert gelijk als een podium voor de spelers en de trainer, kunnen ze zelf ook alleen maar de vruchten van plukken. Ik hoop wel dat ze een alternatief weten te verzinnen voor een thuishaven voor Jong PSV. Het Philips Stadion kost alleen maar geld in het geval van JPSV-wedstrijden, dacht ik.
Ik hoop dat ze De Herdgang geschikt kunnen maken voor JL-voetbal.

Ik ben het helemaal eens met jou, waar het de toegenomen interesse aangaat. Ik vond het voorheen altijd leuk om de samenvattinkjes te kijken, op PSV.tv, maar niet meer dan dat. Nu ga je toch anders naar de verrichtingen kijken. Meer interesse, vanwege ook interessantere tegenstanders.
 
Zoeits?

Hier en hier

Kort samengevat; volgend seizoen op De Herdgang met minimale aanpassingen. Het seizoen daarop, indien er nog steeds sprake is van deelname aan de JL, een gezamenlijk onderkomen met FC Eindhoven en PSV/FC Eindhoven. Helaas dan wel op kunstgras.

Kunstgras zou ik wel bijzonder jammer vinden. Dat vind ik echt helemaal niks.
 
Kunstgras vind ik ook kudt. Daar moeten echt nog wat verbeteringen plaatsvinden.

Men dweept altijd zo met de hedendaagse technologie, en dat we dan niet meer om kunstgras heen kunnen. Ik zeg; pas die technologie toe op het in goede staat houden van de grasmatten, in plaats van die plastic zooi.
 
Zoeits?

Hier en hier

Kort samengevat; volgend seizoen op De Herdgang met minimale aanpassingen. Het seizoen daarop, indien er nog steeds sprake is van deelname aan de JL, een gezamenlijk nieuw onderkomen met FC Eindhoven en PSV/FC Eindhoven. Helaas dan wel op kunstgras.

Dank voor de info! (Y)
 
Kalezic moet bij zichzelf te rade gaan hoe het komt dat zijn team al zijn 4e rode kaart te pakken heeft? En vooral waarom het vaak in de slotminuten gebeurt. En dit alles buiten het feit dat de resultaten behoorlijk tegenvallen. Thuis met 2-0 voor staan tegen ajax en de wedstrijd alsnog verliezen met 2-4? Dat kan echt niet!
 
Kalezic moet bij zichzelf te rade gaan hoe het komt dat zijn team al zijn 4e rode kaart te pakken heeft? En vooral waarom het vaak in de slotminuten gebeurt. En dit alles buiten het feit dat de resultaten behoorlijk tegenvallen. Thuis met 2-0 voor staan tegen ajax en de wedstrijd alsnog verliezen met 2-4? Dat kan echt niet!

Bij Ajax en Twente wisten ze stukken ruimer voor de zomer dat ze de JL in gingen. PSV kreeg dit pas op het laatste te horen. Wat betreft voorbereiding wordt er op dat gebied vaak alleen naar de locaties gekeken, maar probeer eens een hele betaald voetbal selectie uit de grond te stampen in zo'n korte tijd, die voor het grootste gedeelte ook nog uit eigen jeugd moet bestaan, zonder de eigen A1 om zeep te helpen. Ik geef het je te doen. We kunnen ook niet verwachten dat dit Jong PSV zomaar in de subtop van de JL gaat meedraaien.
 
Bij Ajax en Twente wisten ze stukken ruimer voor de zomer dat ze de JL in gingen. PSV kreeg dit pas op het laatste te horen. Wat betreft voorbereiding wordt er op dat gebied vaak alleen naar de locaties gekeken, maar probeer eens een hele betaald voetbal selectie uit de grond te stampen in zo'n korte tijd, die voor het grootste gedeelte ook nog uit eigen jeugd moet bestaan, zonder de eigen A1 om zeep te helpen. Ik geef het je te doen. We kunnen ook niet verwachten dat dit Jong PSV zomaar in de subtop van de JL gaat meedraaien.

Ook de spelers uit de selectie, die wel eens meespelen, zijn onervaren en de meesten zijn nog jong genoeg voor Jong PSV.
 
Bij Ajax en Twente wisten ze stukken ruimer voor de zomer dat ze de JL in gingen. PSV kreeg dit pas op het laatste te horen. Wat betreft voorbereiding wordt er op dat gebied vaak alleen naar de locaties gekeken, maar probeer eens een hele betaald voetbal selectie uit de grond te stampen in zo'n korte tijd, die voor het grootste gedeelte ook nog uit eigen jeugd moet bestaan, zonder de eigen A1 om zeep te helpen. Ik geef het je te doen. We kunnen ook niet verwachten dat dit Jong PSV zomaar in de subtop van de JL gaat meedraaien.
Kan allemaal best zo zijn. Maar als ik de eerste wedstrijd zag, dan was die een heel stuk beter dan de wedstrijden die volgden. Zonder uitzondering.
Ik mag toch aannemen dat het juist béter dient te gaan, in plaat van minder? Derhalve ben ik nog niet overtuigd van de coach. En ja, ik zie de parallel met het eerste ook...
 
Kan allemaal best zo zijn. Maar als ik de eerste wedstrijd zag, dan was die een heel stuk beter dan de wedstrijden die volgden. Zonder uitzondering.
Ik mag toch aannemen dat het juist béter dient te gaan, in plaat van minder? Derhalve ben ik nog niet overtuigd van de coach. En ja, ik zie de parallel met het eerste ook...

Misschien dat thuis tegen Top Oss (4-0) als uitzondering geld.

Het is nog wat problematisch in 9 wedstrijden al vier keepers gebruikt, Tyton, Manolev, Tamata, Jozefzoon, Arias, Zanka spelers die eigenlijk bij de A-selectie behoren die een of meerdere malen mogen opdraven.
Dus er echt een duidelijk team van maken lijkt lastig, als je per wedstrijd moet bekijken hoe je selectie der uitziet.

Al snap ik dat Kalezic niet J.de Wijs (18) zoon van oudvoetballer Edwin de Wijs (tegenwoordig trainer van de psv c1) als vaste vervanger gebruikt voor Henrdix. Cocu heeft het liefst voor rechtspoot naast linkspoot in centrum, dan zou je verwachten dat ie lijn ook wordt doorgetrokken naar Jong PSV, maar Kalezic kiest voor Zanka of Hermansson naast Koch. Rechstpoot naast rechtspoot.
De keuze voor Zanka kan nog begrijpen, is wat ouder dus meer ervaring en fysiek sterk. Maar als terugdenk naar de Otten cup afgelopen augustus dan niet de keuze voor Hermansson, De Wijs was voor mij van wat ik gezien heb op de streams toch 1 a 2 klasse beter dan Hermansson. Dus zet ook ik vraagtekens bij de Coach, mede door het feit dat Van Ooijen weleens als rechtstbuiten gebruikt, wat totaal niet zijn positsie is, al zit Jong PSV zeker met ontslag van Antonio wel dun in de voorhoede.

Vooral de positsie Centurmspits is helemaal ondebezet 1 in Jong PSV Bentancourt (die eigenlijk mag vertrekken) 1 bij de A1 (Sanoh) en 1 eentje die tussen B1 en A1 inschommeld (V/d Moot), zien dan binnenkort Locadia hier meedoen of gaat Kalezic mijn eerdere voorstel om Zanka te gebruiken als Stormram ook nog echt gebruiken??
 
Zo te zien heeft PSV intern al een oplossing voor het tekort van spitsen gevonden http://www.psv.tv/index.php?item=if&content=player&ProductID=11786
door Rai Vloet als centrumspits te gebruiken, en scoorde ook nog de A1 van Feyenoord.

Dus denk dat we straks meer zullen gaan zien bij Jong PSV en op termijn denk ik ook nog wel het 1e

Zeker. Geldt nog steeds als een toptalent. Net als Clint Leemans trouwens, let ook op hem. Die 2 steken er altijd steevast bovenuit in de A1 en spelen ook in Oranje.
 
Zeker. Geldt nog steeds als een toptalent. Net als Clint Leemans trouwens, let ook op hem. Die 2 steken er altijd steevast bovenuit in de A1 en spelen ook in Oranje.

En nu ook samen bij Jong PSV. Heb Clint al vaker in actie gezien, vind af en toe nog wat te flegmatiek al is hij wel gezegend met zeer mooie stylistische techniek. Al moet ik zeggen dat wat ik van die twee tot nu toe heb gezien maakte Vloet op mij een betere indruk.

Trouwens nog wel een interessane a-junior gezien tijdens de otten cup ,namelijk: Bram Van Vlerken maakte als rechtsback een uitstekende indruk op mij. Aangezien ik Kardes nou niet echt een geschikte back vind (meer een centrumverdediger, alleen daar zijn we al aardig voorzien)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan