Trainer & Technische Staf

Misschien een ruil Van Der Weerden / Kalezic? Dan kan Kalezic het stokje overnemen, zodra Cocu vertrekt.

Kalezic naast Cocu zou niet misstaan lijkt me nee. Denk dat die twee elkaar in theorie wel zouden aanvullen. In praktijk vraag ik me af of Kalezic de assistent van Cocu wil zijn.
 
Kalezic naast Cocu zou niet misstaan lijkt me nee. Denk dat die twee elkaar in theorie wel zouden aanvullen. In praktijk vraag ik me af of Kalezic de assistent van Cocu wil zijn.
Als zijn rol beperkt zou blijven tot assistend welicht niet. Maar als hij weet dat hij t.z.t. Cocu op mag volgen, ligt dat misschien anders. Daar hoopte ik eigenlijk op. :)
 
Lees net een stukje op VI over Erwin Koeman: "Darije Kalezic, trainer van Jong PSV, geldt bij een vertrek van Koeman als kandidaat hem op te volgen in Waalwijk. De coach heeft een verleden als speler in het Mandemakers Stadion. Hij bezit een clausule in zijn contract waardoor hij onder bepaalde voorwaarden weg kan uit Eindhoven."


Die kan dus alsnog gaan vertrekken.
 
Mooi dat schalk er weer 2 heeft gemaakt idd. Gezien de moeite die we bij psv1 hebben wat scoren betreft mogelijk een optie om hem door te schuiven. Ik zou hem graag eens aan het werk zien bij het eerste elftal.
 
Mooi dat schalk er weer 2 heeft gemaakt idd. Gezien de moeite die we bij psv1 hebben wat scoren betreft mogelijk een optie om hem door te schuiven. Ik zou hem graag eens aan het werk zien bij het eerste elftal.

Cocu kan het op z'n minst proberen om hem rond de 70e minuut in te brengen...zeker als je al voor zou staan.
 
Lees net een stukje op VI over Erwin Koeman: "Darije Kalezic, trainer van Jong PSV, geldt bij een vertrek van Koeman als kandidaat hem op te volgen in Waalwijk. De coach heeft een verleden als speler in het Mandemakers Stadion. Hij bezit een clausule in zijn contract waardoor hij onder bepaalde voorwaarden weg kan uit Eindhoven."


Die kan dus alsnog gaan vertrekken.

Zou erg jammer zijn voor PSV. Ik gun Kalezic eerlijk gezegd ook meer dan de club met de laagste begroting in de eredivisie.
 
Volgens mij las ik deze week dat Kalezic zijn contract bij PSV met 1 jaar verlengt.
Zoals ik al citeerde: "Hij bezit een clausule in zijn contract waardoor hij onder bepaalde voorwaarden weg kan uit Eindhoven."
Dan is het mooi dat hij bijtekent, maar kan hij alsnog weg.
 
Terug
Bovenaan Onderaan