Ruud Swinkels

Waarom je dan eigenlijk naar PSV komt? Zou er nu een club voor hem komen?

Waarschijnlijk heeft hij nu in een half jaar vrij veel verdiend voor zijn doen.

Zal vast wel een club voor hem komen. Anders kunnen ze hem bij FC Eindhoven ook nog wel gebruiken, denk ik.
 
Waarschijnlijk heeft hij nu in een half jaar vrij veel verdiend voor zijn doen.

Zal vast wel een club voor hem komen. Anders kunnen ze hem bij FC Eindhoven ook nog wel gebruiken, denk ik.

Daar heeft PSV toch een keeper aan verhuurd?

Dat inkomen zal vast wel kloppen. Een mager PSV-loontje zal vast aanzienlijk beter zijn dan een top-Eindhoven-salaris.
 
Daar heeft PSV toch een keeper aan verhuurd?

Dat inkomen zal vast wel kloppen. Een mager PSV-loontje zal vast aanzienlijk beter zijn dan een top-Eindhoven-salaris.

Benjamin van Leer is daar nu inderdaad, maar die heeft nog geen wedstrijd gekeept zie ik op VI.nl
 
ADO vindt eisen doelman Swinkels te gortig

Ruud Swinkels gaat niet aan de slag als reservedoelman bij ADO Den Haag. Club en speler konden geen overeenstemming bereiken over de financiële voorwaarden.

In Swinkels zag ADO-trainer Maurice Steijn een ideale reservekeeper achter Gino Coutinho. Die gedachte kan de coach over boord gooien. "Wat hij vroeg, vonden wij te veel", zegt algemeen directeur Cees Driebergen tegen Voetbal International. Swinkels keepte eerder voor FC Eindhoven en PSV.

ADO kijkt nu naar alternatieven, maar realiseert zich dat de spoeling dun is en er weinig geld beschikbaar is. 'In principe' investeert de club alleen als er een speler vertrekt. Dat Santi Kolk vorige week kon worden aangetrokken, was te danken aan een externe investeerder.

Ajacied Dico Koppers was ook in beeld, maar de linksback is te duur. "Op dit moment is er geen budget voor", zegt Steijn. "Maar ik hoop op een creatieve oplossing. Want ik zeg nogmaals dat we een goede groep hebben, maar dat die wel erg smal is."

Zou hij verwend zijn geraakt door zijn PSV-salaris?
 
Terug
Bovenaan Onderaan