Rusland

Ik denk dat op het moment dat men ziet dat er vanuit Rusland zoveel (kern)raketten worden gelanceerd er vanuit Europa en de VS de nodige raketten worden afgevuurd en de nodige bommenwerpers met nucleaire ladingen op weg gaan. Lijkt me geen winnende tactiek.
En als Putin aankondigt dat de raketten geen nucleaire lading bevat? Dan heeft ie ons wel mooi tuk.
 
Ik zie dat de propaganda goed zijn werk doet. Rusland kan niks is niks en wordt niets. kan ik weer rustig slapen. Mocht het kernbommen worden dan staat er niets meer overeind in Europa. Amerika is trouwens het enige land die Atoom wapens heeft ingezet. Weet iemand nog de reden waarom ze dat deden?
 
Ik zie dat de propaganda goed zijn werk doet. Rusland kan niks is niks en wordt niets. kan ik weer rustig slapen. Mocht het kernbommen worden dan staat er niets meer overeind in Europa. Amerika is trouwens het enige land die Atoom wapens heeft ingezet. Weet iemand nog de reden waarom ze dat deden?

Er komen geen kernbommen. Die weddenschap ga ik gerust met je aan.

Moet ie trouwens wel oppassen als ie heel Europa in nucleaire as legt. Daar zal het Europese gedeelte van Rusland (je weet wel, Moskou enzo) namelijk stevig last van hebben.
 
Ik zie dat de propaganda goed zijn werk doet. Rusland kan niks is niks en wordt niets. kan ik weer rustig slapen. Mocht het kernbommen worden dan staat er niets meer overeind in Europa. Amerika is trouwens het enige land die Atoom wapens heeft ingezet. Weet iemand nog de reden waarom ze dat deden?
Wat een gelul van de bovenste plank. Tenzij je kleiner dan 1.8m ben dan zal het een plank lager zijn.
 
Knul, ik ageer tegen de stellingname dat hier beweert wordt dat Rusland niet kan. Ik ageer tegen de stellingname dat alles wat tegen jouw mening ingaat propaganda is.

Neem aan dat ie dan op mij doelt en ik heb alleen aangegeven dat het niet mogelijk is 6000 kernbommen in 1x af te vuren, maar goe.
 
Bron, beweging lijkt dat Servië zich juist wil voegen richting sancties, de regering heeft banden met Kremlin zwaar bekoeld en de nationale berichten zijn zwaar tegen Wagner dat geprobeerd zou hebben te recruiteren in Servië (wat naast verboden en strafbaar ook een hoop weerstand opriep)?

*** serven gaan nooit iets doen tegen Rusland, of ze kiezen hun kant of spelen op safe neutraal, never nooit dat ze openlijk iets tegen Rusland gaan doen
https://thepressunited.com/updates/joining-russia-sanctions-would-be-inappropriate-serbia/
 
Nederland…dat is toch dat land dat als je een vliegtuig uit de lucht schiet met vooral Nederlanders aan boord, er eigenlijk geen represailles zijn?
Er zaten ook aardig wat Australiërs in, hè!
Nederland met die grote muil? Omdat we 4 Patriots ter beschikking stellen? :maniac:
Nederland heeft maar 4 patriots. Dus die gaan ze vast niet allemaal ter beschikking stellen. De vraag is ook hoe zinvol dat is. Een patriotlading kost miljoenen en een Iraanse drone duizenden. Niet vol te glijden dus
Ik denk dat Rusland zich meer bezig houdt met spierballen retoriek richting de NAVO in het algemeen en Duitsland, Frankrijk, VK en VS in het bijzonder. Rutte houdt hetzelfde praatje als de andere leiders in het bondgenootschap en herhaalt het standpunt van de alliantie. Da's ook niet heel gek. Volgens mij stuurt vrijwel ieder land steun uit zo'n beetje alle eerdergenoemde categorieën. Onze wapentuig bijdrage is wel behoorlijk beperkt. Eigenlijk tegen het komische aan. En landen als Tsjechië, Estland en Polen liggen een stuk dichterbij en hebben een veel grotere muil dan Nederland. No worries! :maniac:
Ik dacht dat Nederland al aardig bijgedragen had. In ieder geval qua waarde.
Ik was bijna gerustgesteld tot het moment dat ik me bedacht of het mogelijk is dat Rusland als first striker niet in het voordeel is. Ze hebben inmiddels toch wel voldoende nukes om heel Europa en VS plat te bombarderen. Wat nu als ze hun hele kernbommenarsenaal gelijktijdig afvuren. Kunnen we dan nog wel reageren?
Die kernkoppen moeten ook ergens aan vastgemaakt worden!
 
Nederland heeft maar 4 patriots. Dus die gaan ze vast niet allemaal ter beschikking stellen. De vraag is ook hoe zinvol dat is. Een patriotlading kost miljoenen en een Iraanse drone duizenden. Niet vol te glijden dus

Ik dacht dat Nederland al aardig bijgedragen had. In ieder geval qua waarde.

Nederland draagt bij naar vermogen, de reden dat ik het komisch noemde is omdat het logischerwijs in schril contrast staat met de grote jongens (ook "geholpen" door het feit dat we onze krijgsmacht redelijk uitgekleed hebben). We zullen door onze beperkte bijdrage niet meteen een bullseye op onze rug schilderen.

Je hebt gelijk over de Patriots. We sturen er twee. :maniac:
 
Terug
Bovenaan Onderaan