Rusland

Het is denk ik enorm simpel:
Hij wil koste wat kost die nobelprijs om zn eigen ego enorm te strelen, omdat hij de grootste narcist is van de huidge tijd.
En dus wil hij hoe dan ook dat die oorlog zsm stopt, zodat hij daar alle credits voor kan pakken. Dat dat dan ten kostte gaat van Oekraïne, interesseert hem geen reet.

Dus als hij de ene dag denkt dat Rusland niet meer weg te jagen is, dan kiest hij de kant van Rusland en moet Oekraïne grondgebied opgeven zodat er vrede komt.
En als hij denkt dat Oekraïne wel wat te winnen heeft en Rusland de boot afhoudt, dan is hij ineens bereid met Oekraïne te praten over wapenleveringen. Vooral in de hoop om Rusland te bewegen water bij de wijn te doen, zodat de oorlog eerder stopt.

Plus dat zijn Israel poging mislukt is dus dan maar weer de pijlen richten op Oekraïne

Een buitengewoon interessante docu, 'facing war'. Daarin wordt Rutte's voorganger bij de NAVO, Jens Stoltenberg, gevolgd in gesprekken en voorbereidingen op verganderingen etc met allerlei NAVO leiders en Oekraïne.

De camera kon niet overal bij zijn, maar laat echte interacties zien tussen alle hoofdrolspelers, en geregeld een blik achter de schermen als Stoltenberg praat met met zijn eigen medewerkers.

Incl een grap over dat toen hij makeup op kreeg voor een tv optreden hij vroeg aan iemand "en, zie ik er geel uit?"
"Ja", wordt er gezegd, " je lijkt op Trump"
Een lol dat ze hebben :lol:
We hebben het hier over het hoofd van de NAVO he!

Een absolute aanrader voor iedereen met interesse in diplomatie, navo, oorlog in Oekraïne. (Y)(Y)(Y)(Y)(Y)

Was zojuist te zien op npo 2, via de VPRO. Neem aan nog wel ff terug te zien dus.

Hoe kan Rusland nu achter die drones in België zitten. Er zitten een hoop landen tussen België en Rusland. Of zijn er stiekem Russen die de drones laten vliegen in België?

Hoe kan Rusland nu achter die drones in België zitten. Er zitten een hoop landen tussen België en Rusland. Of zijn er stiekem Russen die de drones laten vliegen in België?
Oekraïne vervoert ook drones per vrachtwagen Rusland in om ze daar te laten opstijgen. Dat zal hier ook wel gebeuren.

Laatst bewerkt:
Kleine tip, om ‘t forum voor iedereen leuk te houden: je hóeft niet in ieder topic op alles te reageren met een enkele off-topic-bijdrage! 😉

Om on-topic te blijven; ik vind Rusland een naar land!

Lijkt me een prachtig land!
Alleen jammer dat er Russen wonen

Kleine tip, om ‘t forum voor iedereen leuk te houden: je hóeft niet in ieder topic op alles te reageren met een enkele off-topic-bijdrage! 😉

Om on-topic te blijven; ik vind Rusland een naar land!
Ach, ik maak ook es een grapje na een van de befaamde typo's van Mikasa. Dan kun je het beter hebben over de kleur van vuilnisbakken in het politieke topic.. 😖

Lijkt me een prachtig land!
Alleen jammer dat er Russen wonen
Zeker, heeft altijd al op mijn lijstje gestaan. Paar kennissen/collegae zijn er wel (vaker) geweest, en kwamen met prachtige verhalen en foto's terug.

Maar zeker nu, onmogelijk en onwenselijk om daar heen te gaan. Misschien ooit.

En als je nog niet genoeg redenen hebt om dit land niet positief te waarderen:

Volstrekt onacceptabel voor Oekraïne lijkt me.
Krankzinnig plan van Poetin vrindjes Witkoff en Trump.

Het is voor de gehele wereld echt beter als Trump zsm ten val wordt gebracht. De Russen hebben materiaal over hem, kan niet anders.

Volstrekt onacceptabel voor Oekraïne lijkt me.
Krankzinnig plan van Poetin vrindjes Witkoff en Trump.

Het is voor de gehele wereld echt beter als Trump zsm ten val wordt gebracht. De Russen hebben materiaal over hem, kan niet anders.
Met een eis dat het leger moet krimpen. Kortom Rusland zal hergroeperen en tzt weer aanvallen. Art of the deal....

Terug
Bovenaan Onderaan