Ruben van Bommel (A)

Mag hopen datde RvC hier een stokje voor gaat steken, als de in de media genoemde bedragen kloppen
Het gaat ook in principe niet om het bedrag alleen maar voor wie je dat betaalt en ook aan wie. Je betaalt dit voor een onbewezen speler die misschien wel goed is maar geen enkel wauw gevoel in de Eredivisie heeft opgeroepen bij wie dan ook. Dit soort bedragen betaal je alleen als alles klopt bij een speler althans voor onze begrippen alles klopt. Als ze dat voor Kees Smit hadden gedaan dan had ik het veel beter begrepen.
Daarnaast betaal je dit aan een eredivisie club en niet aan een buitenlandse club of voor een speler die elders te boek staat als een groot talent. Dit is gewoon uit wanhoop gaan smijten met geld.

Nos als bron. Dat is nog steeds niet erg betrouwbaar... (Als ie uit de koker komt van Arno. )
Hoop dat het onbetrouwbaar is. Recordprijs en de “zoon van” dat brengt zo veel druk met zich mee.

Ik vind Ruben best een interessante speler maar heb totaal niet het idee dat hij de beste speler van de selectie kan worden. Die verwachting wek je wel met een record transfer.

Hoop dat het onbetrouwbaar is. Recordprijs en de “zoon van” dat brengt zo veel druk met zich mee.

Ik vind Ruben best een interessante speler maar heb totaal niet het idee dat hij de beste speler van de selectie kan worden. Die verwachting wek je wel met een record transfer.
En je geeft een signaal dat je dit soort bedragen wil betalen. Verkopende clubs (ook over een paar jaar) kijken ook mee.

Ik heb eerder al kritiek gegeven op Stewart op dit plan. Als dit doorgaat zie ik echt parallellen met ene M. Van Ajax.

Persoonlijk zou ik als ik in de RVC zat hier keihard tegen in gaan. Daarnaast zou PSV gebaat zijn bij een systeem waarin transfers boven een bepaald bedrag (e.g. 15 mln) altijd getoetst moeten worden.

Vorig jaar in de rood-wit podcast gaf Stewart (of wat t Brands?) aan niet de hoofdprijs te gaan betalen voor spelers ivm precedentwerking. Maar laten we allemaal maar op voorhand de gordijnenen invliegen omdaf er prijsgeruchten zijn.

Laatst bewerkt:
Vorig jaar in de rood-wit podcast gaf Stewart aan niet de hoofdprijs te gaan betalen voor spelers ivm precedentwerking. Maar laten we allemaal maar op voorhand de gordijnenen invliegen omdaf er prijsgeruchten zijn.

Dit zijn geen suffe geruchten meer op vage sites als soccernews.

Dit komt van wat ook jij als betrouwbare bronnen hebt genoemd in jouw overzicht.

Dus de reden tot zorg lijkt mij wel gefundeerd.

Dit zijn geen suffe geruchten meer op vage sites als soccernews.

Dit komt van wat ook jij als betrouwbare bronnen hebt genoemd in jouw overzicht.

Dus de reden tot zorg lijkt mij wel gefundeerd.
Ik geef in mijn overzicht slecht bronnen aan. Zeg niets over betrouwbaarheid.

Nogmaals. ik weet wat onze leiding eerder dit seizoen gezegd heeft, ik wacht rustig af.

Ik geef in mijn overzicht slecht bronnen aan. Zeg niets over betrouwbaarheid.

Nogmaals. ik weet wat onze leiding eerder dit seizoen gezegd heeft, ik wacht rustig af.
Maar we zijn t er wel over eens dat t Eindhovens Dagblad over het algemeen betrouwbaar is. En dat wanneer zij minder betrouwbaar is zij juist gunstigere (door psv gelekte en gelogen) informatie over PSV verschaft.

Dat Rik het nu heeft over een prijs boven de 15 miljoen vind ik wel echt zorgwekkend.

Als je dan toch zoveel geld uit gaat geven doe er dan nog maar een klein beetje bij en koop dan Kees Smit. Maar ik zeg bij allebei niet doen!!
Krijg een ezel en steen Maher gevoel erbij.
En Maher was in die tijd veel verder dan Van Bommel nu is.

Maar we zijn t er wel over eens dat t Eindhovens Dagblad over het algemeen betrouwbaar is. En dat wanneer zij minder betrouwbaar is zij juist gunstigere (door psv gelekte en gelogen) informatie over PSV verschaft.

Dat Rik het nu heeft over een prijs boven de 15 miljoen vind ik wel echt zorgwekkend.
a. De betrouwbaarheid van het ED is redelijk fluïde op het forum.
b. Er zijn deze periode al eerder te hoge prijzen genoemd inkomend en te laag uitgaand (remember de 20mlj voor Noa)
c. Er zit nog een aardig landschap tussen meer dan 15mlj en de 20mlj die hier nu rond gaat.

Daarbij, in het ED staat slechts, het lijkt erop dat het om meer dan 15mlj gaat. Dat is idd wel keiharde grond om hier al over 20mlj te gaan schrijven... man man man.

Terug
Bovenaan Onderaan