Roy Steur (DM)

Een vis, een kip, een varken, ik heb geen idee. Al wordt hij de nieuwe Gomes, ik ga niet voor lul lopen met een shirtje met de naam ‘Roy Steur’ erop.
De Steur
Steur201806-720x630.jpg
 
Laten we het belang van pannekoeken op wedstrijddagen niet onderschatten. Vraag maar aan Phillip Cocu.

OT: ik deel het sentiment. Een bak "talentvolle" keepers aangetrokken, en er is letterlijk nog nooit wat doorgebroken. Maar goed, eentje moet de eerste zijn.
Dank :sneaky:, ik zat er alleen wel naast met hoeveel ervoor betaald is, gelukkig. Als het gratis is, gaan ze hun gang maar, dan kunnen zewat mij betreft elk jaar opniuew 5 talenten contracteren.
 
Goed, een lelijke puber van 17 met een slechte naam dus. Hij heeft bij mij nu al een streepje voor, deze anti-held.
Kleine Welt zag ooit tijdens zijn eerste keer PSV in het stadion ene Steur de 1-2 voor Volendam scoren. Deze Steur maakte verder niet zoveel indruk. De speler die de 1-0 en uiteindeljk de 2-2 maakte ga ik echter nooit meer vergeten. 😉
 
Hebben jullie wel eens de foto’s van Van der Sar gezien toen hij 17 was? :ROFL:
 
Goed, een lelijke puber van 17 met een slechte naam dus. Hij heeft bij mij nu al een streepje voor, deze anti-held.
Kleine Welt zag ooit tijdens zijn eerste keer PSV in het stadion ene Steur de 1-2 voor Volendam scoren. Deze Steur maakte verder niet zoveel indruk. De speler die de 1-0 en uiteindeljk de 2-2 maakte ga ik echter nooit meer vergeten. 😉
Roy familie van Johan? Of gewoon een Volendamse jongen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan