Rosenborg BK - PSV | Donderdag 3 oktober | Eindstand: 1-4

Status
Je kunt niet meer reageren.
Vooral als je thuis over twee wedstrijden bij rust 3-0 voorstaat tegen Tottenham. :maniac:

Eens. Je doet mee om te winnen.
Psychische marteling is ook gewoon mishandeling he, pas op.

Geldt dat niet voor elke ronde? Als je in de kwartfinale staat, moet je 'm winnen ook, achtste finale ook, zestiende finale ook
Ja, eigenlijk wel. Ik vind ook dat teams als VVV voorafgaand aan het seizoen moeten zeggen dat ze kampioen willen worden. Je gaat immers elke wedstrijd in om te winnen en als je dat doet ben je kampioen. Dat het dan vanzelfsprekend niet lukt is een ander verhaal.
 
Psychische marteling is ook gewoon mishandeling he, pas op.


Ja, eigenlijk wel. Ik vind ook dat teams als VVV voorafgaand aan het seizoen moeten zeggen dat ze kampioen willen worden. Je gaat immers elke wedstrijd in om te winnen en als je dat doet ben je kampioen. Dat het dan vanzelfsprekend niet lukt is een ander verhaal.

Doel van PSV is dan ook de treble winnen.
 
Ik vind de halve finale halen altijd zo'n raar doel. Als je in de halve finale staat, moet je 'm winnen ook.

Eens. Het was een beetje een rationele benadering. Zo van: met de kwaliteiten en groeimogelijkheden van deze groep, kan je bij de laatste 4 horen. Dan zijn er nog zo'n 3 teams waartegen dit PSV normaal gesproken de zwaktes niet langer kan camoufleren..

Maar als je d'r eenmaal in staat, moet je winnen ook.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan