Rosenborg BK - PSV | Donderdag 3 oktober | Eindstand: 1-4

Status
Je kunt niet meer reageren.
Rosenborg, de huidige nummer 4 van Noorwegen. Verloor dit seizoen hun thuiswedstrijd met 0-2 van Haugesund.
Dit moeten gewoon 3 punten zijn, met minder neem ik eigenlijk geen genoegen
Aha, dat zijn inderdaad hoopvolle cijfers. Ik onderzoek dat nooit en onderga het gewoon gelaten. ;)
 
Eigenlijk mag je alleen genoegen nemen met een gelijkspelletje uit bij Sporting, de rest moet gewoon gewonnen worden, klaar.
Ik vind Sporting in deze vorm minder eng dan LASK. Dat is typisch zo'n ploeg dat kan gaan stunten, hebben niet te verliezen en gaan volle bak.
 
Linz is inderdaad een linke ploeg. Ik volg de Oostenrijkse competitie best intensief( favo vakantieland, rare tik van mij?). Ze dien kwalitatief niet heel veel onder voor salzburg, komt ook nog bij dat ze veel werklust en hardheid brengen! Maar kom hier over een paar weken in de voorbeschouwing van de wedstrijd op terug.
 
Ken de ploeg niet, spelen ze op de lange bal en god zegene de greep dan wordt t lastig, maar niet onoverkomelijk. ik gok op een voorzichtige 0-2
 
1570125034203.png

Doan in de basis, Guti nog altijd op de bank... Mag toch hopen dat hij zijn basisplek gewoon terug krijgt als hij weer volledig ''fit'' is. Nou jongens, we gaan het beleven. Er is geen tussenweg bij PSV, dit wordt voor ons een zaadpot die we nipt verliezen of 1-1 spelen of een walkover 0-3.
 
Mooie wedstrijd voor Doan, ook een betere voetbal dan Bruma die ik eigenlijk wel een miskoop vind.
 
Bekijk bijlage 1526

Doan in de basis, Guti nog altijd op de bank... Mag toch hopen dat hij zijn basisplek gewoon terug krijgt als hij weer volledig ''fit'' is. Nou jongens, we gaan het beleven. Er is geen tussenweg bij PSV, dit wordt voor ons een zaadpot die we nipt verliezen of 1-1 spelen of een walkover 0-3.
Dan is er dus wel een tussenweg. ;) Ik hoop ook niet dat Guti zijn basisplaats kwijt is, hoe aardig Hendrix het ook heeft ingevuld de afgelopen wedstrijden.
 
Godverdomme man. Weer die armoedige trio in de basis ( Sadilek, Rosario, Hendrix ). Kijk, toegegeven. Rosario herpakt zich de laatste tijd dan wel weer hier en daar, en maakt ook plotseling goals. Hendrix begint zijn vorm terug te krijgen van de kampioensjaren. Maar 1 van hun moet er gewoon uit, en dat is lastig kiezen. Hou gewoon op man met 2 verdedigende middenvelder's. Kijk naar AZ. Die spelen met 1 controleur thuis tegen United. Sadilek op linksback, ook zoooooooo armoedig. Gaan we weer hier een Brenet 2.0 zien? Ik mag toch hopen van niet. En waarom wordt er vieze spelletjes gespeeld met Boscagli? De ene keer basis, de ene keer op de bank, en nu op de tribune. Ook lekker voor het vertrouwen joh. Hoezo zit die Teze bijvoorbeeld op de bank? Op basis waarvan? Lato lijkt me einde verhaal. Zonde. Ik denk dat die jongen serieus tien keer beter is dan Sadilek en Boscagli als die het vertrouwen krijgt. Wordt nu op basis van 1 helft tegen Wolfsburg, niet meer gebruikt.

Het is dat het prima gaat in de competitie, en je goed bent gestart in de Europa League. Maar ik kan me iedere week echt niet vinden in de opstelling van Bommeltje. Mag serieus hopen dat Guti binnenkort weer terugkeert in de basis.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan