Rosenborg BK - PSV | Donderdag 1 oktober | Eindstand 0-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Zie eerdere post van mij. Deze wedstrijd maakte duidelijk dat je met slechts 2 middenvelders niet aan voetballen toekomt. Zie liever een derde middenvelder erbij

Niet met Hendrix, nee. Ik vond Thomas goed spelen. Pablo matig. Het gaat toch om de slimme loopacties - voorbij de man komen, als CV's opschuiven.
 
Ben ik overigens de enige die Thomas een slimme en nuttige speler vind? Wat mij betreft is Sangare nog niet zeker van zijn basisplaats.
 
Tegen Fortuna Sittard een wedstrijd rust en dan zijn ze hopelijk weer hersteld.

Idd.
En Schmidt heeft duidelijk aangegeven jonge spelers niet teveel te willen belasten in deze fase.
Denk daarom dat het zondag mauro LB wordt, Hendrix ipv Thomas, Madueke ipv Malen en Mo op rechts.
 
Ben ik overigens de enige die Thomas een slimme en nuttige speler vind? Wat mij betreft is Sangare nog niet zeker van zijn basisplaats.
Vind ik ook al langer. Sangare gaat er wel in komen, die heeft een behoorlijk prijskaartje en een imago waar Schmidt haast niet omheen kan. Misschien dat hij zondag langzaam gebracht wordt of misschien moet Rosario wel even banken als hij zo blijft spelen.
Laat Thomas, Sangare en Rosario het maar uitvechten wat mij betreft.
En Sadilek lekker verhuren of verkopen
 
Slim? Ja. Nuttig? Ja. Niveau goed genoeg om PSV naar hoger plan te tillen of ploeg op sleeptouw te nemen? Zeker niet. Doet het aardig en is zeker beter dan Rosario en Hendrix maar is het net niet als je het mij vraagt.

Niet het niveau wat PSV na moet streven voor de basis inderdaad. Zou meer een soort van Jozefzoontje moeten zijn, nuttige speler om achter de hand te hebben, niet meer dan dat.
 
Niet het niveau wat PSV na moet streven voor de basis inderdaad. Zou meer een soort van Jozefzoontje moeten zijn, nuttige speler om achter de hand te hebben, niet meer dan dat.

Ja, maar kijk eens naar zijn loopacties, vooral zonder bal. Hij is één van de weinige spelers die anticipeert - die denkt in ruimte, en niet waar de bal toevallig is.
 
Nog ff terughaken op die wissels, kan t misschien zo zijn dat Schmidt n beetje geschrokken is van de broosheid van t team? Blessures in de voorbereiding, spelers die vorig seizoen geblesseerd waren, Thomas met n jaar blessure en vorig seizoen n potje of 7, angstgepiep bij kunstgras, Romero out, Guti onder t mes, en nu ook twee gedwongen wissels. Ik kan me er iets bij voorstellen dat hoewel t spelbeeld om Mo of Madueke vroeg rond '70 hij t risiko niet durfde nemen? Die laatste secondes Madueke is onzin, al is hij zelf wellicht n kleine premie en weer n EL deelname rijker op zijn jonge leeftijd wat idioot genoeg zijn stats voor n transfer geen kwaad doet. Lijkt me wat te ver gaan om daar kwade intenties achter te zoeken. Laat ik afsluiten dat die vijf wissels voor de eredivisie toch echt geen overbodige luxe zijn, de duurzaamheid van de selectie lijkt wat matig. Hopelijk valt t reuze mee met Max en Thomas.
 
Laatst bewerkt:
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan