Rosenborg BK - PSV | Donderdag 1 oktober | Eindstand 0-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Donder toch gauw op Helmut. Een geblesseerde en niet fitte Ihattaren is 2 klassen beter dan Mauro
Dat is gewoon niet waar. Hoe Mo laatst op het veld aan het sjokken was. Dan kun je echt beter Mauro hebben spelen. Die loopt iniedergeval met zijn tegenstanders mee en werkt hard zelfs als die niet goed speelt. Dat moet Mo juist bewijzen. Mo heeft wel meer technische kwaliteiten waardoor het soms leuker is om naar te kijken.
 
Donder gauw op Roger. Madueke voor 30 seconden er in? Spelers moeten respect hebben voor de trainer maar andersom bestaat het kennelijk niet. Dit middenveld laten staan tot de laatste minuut terwijl je Mo op de bank hebt zitten? Ga toch weg met je zogenaamde strijd met hem en “beter willen maken van Mo”.
 
Donder gauw op Roger. Madueke voor 30 seconden er in? Spelers moeten respect hebben voor de trainer maar andersom bestaat het kennelijk niet. Dit middenveld laten staan tot de laatste minuut terwijl je Mo op de bank hebt zitten? Ga toch weg met je zogenaamde strijd met hem en “beter willen maken van Mo”.
"Hè Madueke, ik gooi je er zo nog eventjes in zodat we Zahavi een publiekswissel kunnen geven, oke?"

Problemen niet groter maken dan dat ze zijn joh
 
4 real now, just look the focus he get on the pitch, and this is his debut. thats says all, you guys gonne enjoy him very much. also, there is a opportunity that PSV gonna match with my Maccabi in the group stage. it can be wild.
Good luck against Tottenham tonight!
 
Ik heb maar een half uurtje kunnen kijken maar vond Teze erg sterk overkomen. Volgens mij kan dat er eentje worden, mits hij zich goed ontwikkelt en wellicht aan de bal nog wat bijleert (?) Kwam in balbezit in die paar momenten namelijk wat druistig over, maar wellicht was dat toeval. Lijkt wel veel potentie te hebben iig.

Met de potentie zal het wel meezitten ja. :rolleyes:
 
Donder gauw op Roger. Madueke voor 30 seconden er in? Spelers moeten respect hebben voor de trainer maar andersom bestaat het kennelijk niet. Dit middenveld laten staan tot de laatste minuut terwijl je Mo op de bank hebt zitten? Ga toch weg met je zogenaamde strijd met hem en “beter willen maken van Mo”.
Ja laten we met onze 2 parels Madueke en Mo iets beter omgaan dan vanavond.
 
"Hè Madueke, ik gooi je er zo nog eventjes in zodat we Zahavi een publiekswissel kunnen geven, oke?"

Problemen niet groter maken dan dat ze zijn joh
Had ook 5 minuten eerder kunnen gebeuren, niet? En Mo op de bank laten zelfs als het 2-0 is, terwijl 3 middenvelders op hun tandvlees lopen? Nee dit is alleen om Mo klein te krijgen.
 
Nog steeds Hendrix en Rosario op het middenveld dat gaat ons opbreken. Zeker de handelingssnelheid van Hendrix.
 
Had ook 5 minuten eerder kunnen gebeuren, niet? En Mo op de bank laten zelfs als het 2-0 is, terwijl 3 middenvelders op hun tandvlees lopen? Nee dit is alleen om Mo klein te krijgen.
Ja laten we weer terug gaan naar een omgeving waar de spelers de dienst uit maken en kunnen lanterfanten op het veld. Zin in joh
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan