Rosenborg BK - PSV | Donderdag 1 oktober | Eindstand 0-2

Status
Je kunt niet meer reageren.

Bacchus

Batmin
Administrator


Onderlinge historie Rosenborg BK - PSV

76783_fullimage_ae_pre-match_005-rosenborg-bk---psv_20-21.gif

 
Laatst bewerkt:
Laten we anders even wachten met voorspellen tot ons percentage orakel zijn licht heeft laten schijnen over deze wedstrijd
 
0-0, penalties, Mvogo! Dus winst of verlies.
 
Met een beetje geluk staan er 3 nieuwe spelers op het veld bij PSV. De 5 gekke dagen volgen. Laten we viergever opstellen. Wellicht raken we die dan nog kwijt deze transferperiode. Hendrikx ook. En dan hebben we natuurlijk onze nieuwe spits.
 
Met onze 50% top en 50% flop verdediging.. ik hou me hart vast

Hmm, het is dan wel geen Alex/Moreno maar Teze doet het vrij goed en Boscagli is me tot nu toe ook erg meegevallen. Boscagli is verdedigend niet de meest geweldige maar zijn passes zijn echt dikke prima. Gelukkig hebben we dit jaar tenminste 2 goeie backs naast staan.
 
Hmm, het is dan wel geen Alex/Moreno maar Teze doet het vrij goed en Boscagli is me tot nu toe ook erg meegevallen. Boscagli is verdedigend niet de meest geweldige maar zijn passes zijn echt dikke prima. Gelukkig hebben we dit jaar tenminste 2 goeie backs naast staan.

Boscagli is verdedigend gewoon veel te licht en als je al hoog druk zet is dat een groot probleem. Max staat normaliter ook al hoog, dus met Max die hoog staat en Boscagli die gewoon niet goed kan verdedigen ben je daar heel broos. Teze mag van mij blijven staan, maar ik heb op LCV liever een speler met de stijl van Nathan Ake (eerste voorbeeld die mij tebinnen schiet): snel, verdedigend goed en kan met ruimte in de rug spelen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan