Romário de Souza Faria

Tsja, en we halen kinderen uit diamantmijnen en komen op voor kindsoldaten, maar achten ze heerlijk op hun plek in een gouden kooi bij de grote clubs. We zien voetbalclubs ondanks de vele miljoenen niet als bedrijven blijkbaar. In dat licht vind ik het eigenlijk een uitstekend plan om in de huidige arbeidsmarkt kinderen van 14 lekker te laten timmeren en metselen op de bouw... :horen::zien::zwijgen:

Ze hebben immers genoeg geoefend met Duplo en Lego. ;)
 
Leuk toch! Typisch PSV/Brabant ook, dat dat kan.

Ik bedoel, zie je het al voor je dat Ajax Cruijff voor de carnaval hierheen haalt?

Nee, dacht het niet, daarom.
 
Leuk toch! Typisch PSV/Brabant ook, dat dat kan.

Ik bedoel, zie je het al voor je dat Ajax Cruijff voor de carnaval hierheen haalt?

Nee, dacht het niet, daarom.
Cruijff in z'n kist meezeulen ....??? Nee dank je, ...dan liever een springlevende Romario Souza de Faria.....mijn all time favourite PSV'er.....:BALL::cool:
 
Leuk toch! Typisch PSV/Brabant ook, dat dat kan.

Ik bedoel, zie je het al voor je dat Ajax Cruijff voor de carnaval hierheen haalt?

Nee, dacht het niet, daarom.
Romario zegt toch weer af. Buiten dat komt Romario niet gratis hoor.
Zou wel een sensatie zijn als Ajax Cruijff zou halen nu.
 
PSV benoemt Romario tot ambassadeur in Brazilië

link

Romário de Souza Faria heeft ‘ja’ gezegd op het verzoek van PSV om ambassadeur van de club te worden in Brazilië. “PSV is mijn club, ik vind het een grote eer om deze nieuwe rol te krijgen.” De voormalig wereldvoetballer van het jaar is deze week in Eindhoven op uitnodiging van hoofdsponsor energiedirect.nl in Eindhoven en keert in het nieuwe seizoen terug voor een officiële inauguratie. “Daar kijk ik erg naar uit, want het voelt fantastisch om hier terug te zijn”, aldus de clubicoon.

Herinneringen aan Romário de Souza Faria

link

Mooie tijden. :)
 
PSV benoemt Romario tot ambassadeur in Brazilië

link

Romário de Souza Faria heeft ‘ja’ gezegd op het verzoek van PSV om ambassadeur van de club te worden in Brazilië. “PSV is mijn club, ik vind het een grote eer om deze nieuwe rol te krijgen.” De voormalig wereldvoetballer van het jaar is deze week in Eindhoven op uitnodiging van hoofdsponsor energiedirect.nl in Eindhoven en keert in het nieuwe seizoen terug voor een officiële inauguratie. “Daar kijk ik erg naar uit, want het voelt fantastisch om hier terug te zijn”, aldus de clubicoon.

Herinneringen aan Romário de Souza Faria

link

Mooie tijden. :)
Voor mijn tijd, maar probeer er mee van te genieten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan