J.B.
Grootste PSV-kenner 2022
Ah, er is niets wat een Playstation niet kan veranderen aan een baalmoment. Even een shooter spelen doet wonderenHet mijne in ieder geval wel, helaas
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Ah, er is niets wat een Playstation niet kan veranderen aan een baalmoment. Even een shooter spelen doet wonderenHet mijne in ieder geval wel, helaas
Het boeit me gelukkig niet meer. Vorig seizoen goed seizoen en daar maar van genieten.Dit gaat een hele vervelende avond worden.
Ik hoop het. Jij hebt er meer vertrouwen in dan ik.Het mooie van voetbal is dat het ook zomaar weer kan omdraaien. In 2019 verloor Ajax bij Heracles, om een paar dagen ijzersterk voor de dag te komen tegen Real Madrid (en te verliezen, maar we weten hoe dat geëindigd is).
Ik zie PSV wel winnen.
Dat wordt tijd ook. Misschien kunnen ze het nu wel opbrengenDeze winnen ze. Iets met motivatie en zo.
Ik lees het ook. Benieuwd of ie minuten gaat makenTay Abed zit in de wedstrijdselectie i.p.v.. Malik Tillman die geblesseerd is.
Daar stonden we een keer na 15 min 4 - 0 achter en werd het uiteindelijk 6 - 0 jeetje wat een drama was dat.Gelukkig spelen we niet tegen Saint Etienne dan. Die waren in de jaren 70 zo goed tegen ons.
Ja, ik herinner me nog dat ik dacht naar de herhaling van een doelpunt te zitten kijken maar dat het de 2-0 en 3-0 in de eerste zes minuten waren.Daar stonden we een keer na 15 min 4 - 0 achter en werd het uiteindelijk 6 - 0 jeetje wat een drama was dat.
Maandenlang? Voelde als een paar weken tot een maand..Mooi
![]()
PSV heeft Driouech na maandenlang blessureleed terug voor belangrijk CL-duel
PSV kan weer beschikken over Couhaib Driouech. De aanvaller is na maandenlang blessureleed opgenomen in de wedstrijdselectie voor de belangrijke Champions League-wedstrijd van dinsdag tegen Rode Ster.www.nu.nl
Daarom prefereer ik vaak feiten boven gevoel.Maandenlang? Voelde als een paar weken tot een maand..
Omdat Driouech zijn afwezigheid bijzonder serieus is..?Daarom prefereer ik vaak feiten boven gevoel.
Omdat gevoel gewoon een hele slechte graadmeter is.Omdat Driouech zijn afwezigheid bijzonder serieus is..?![]()
Herkenbare gedachte dit.3-0.
0 vertrouwen, verdediging is zwaar kut. Schouten plotseling zwaar uitvorm. Ik laat me graag verrassen.