Rode Ster Belgrado - PSV | Dinsdag 21 januari | Eindstand 2-3

Status
Je kunt niet meer reageren.
Het mooie van voetbal is dat het ook zomaar weer kan omdraaien. In 2019 verloor Ajax bij Heracles, om een paar dagen later ijzersterk voor de dag te komen tegen Real Madrid (en te verliezen, maar we weten hoe dat geëindigd is).

Ik zie PSV wel winnen.

Laatst bewerkt:
Het mooie van voetbal is dat het ook zomaar weer kan omdraaien. In 2019 verloor Ajax bij Heracles, om een paar dagen ijzersterk voor de dag te komen tegen Real Madrid (en te verliezen, maar we weten hoe dat geëindigd is).

Ik zie PSV wel winnen.
Ik hoop het. Jij hebt er meer vertrouwen in dan ik.

Daar stonden we een keer na 15 min 4 - 0 achter en werd het uiteindelijk 6 - 0 jeetje wat een drama was dat.
Ja, ik herinner me nog dat ik dacht naar de herhaling van een doelpunt te zitten kijken maar dat het de 2-0 en 3-0 in de eerste zes minuten waren.
Extra pijnlijk omdat we thuis voor het eerst in 5 wedstrijden tegen hen hadden gescoord (2-0)

Maar het grootste drama blijft het duel in de halve finale in1976. Na 1-0 verlies dachten we thuis de EC finale te kunnen halen.
Maar de grote troef Ralf Edstrom werd al meteen opzettelijk - later toegegeven door Fransen - door hun doelman KO geslagen waarna het 0-0 bleef.

En we ons dus tevreden moesten stellen met de double dat jaar in plaats van de treble.
Die twee jaar later wel kwam met een team dat meer gif bezat dan ons huidige.

Ik proef aan de interviews dat het gevoel heerst dat dit een finale is. Ik ben benieuwd wat dit met het voerbal gaat doen. Kan PSV eindelijk weer is een goed pot voetbal spelen? Als dat gebeurt, dan gaat PSV winnen.

Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan