Roda JC

Goodfella

Assistent Coach
Bespreek hier Roda JC.

c00bd8f7e17ee7eac332116c9ef66d52.png
 
Ja, hoogst opmerkelijk. Vriendje van Vlemmings.

Waarom niet Ernie Brandts? Dat had ik een mooie keuze gevonden.
 
Ze willen een jonge trainer die zich ook schikt naar de plannen die binnen de club zijn gemaakt. Dat an sich vind ik nog helemaal niet zo verkeerd. Dit soort clubs kunnen niet steeds meewaaien met de beslissingen van de nieuwe coaches. Maar Tomasson is wel érg onervaren, slechts een half jaar bij Excelsior achter z'n naam staan. Grote gok voor een club die 15e staat.
 
Met een beetje geluk degradeert die godsgruwelijk lelijke club uit Kirkroaj zelfs. Heb je gelijk die op laag niveau spelende club waarbij een onervaren coach als Tomasson in de luwte wat ervaring kan opdoen. :shifty:
 
Hoezo nou weer slecht beleid? Thomasson deed het redelijk in de Jupiler League en kent de teams die erin spelen. Zo'n coach hebben ze volgend seizoen nodig wanneer ze Jupiler League spelen, dan is er toch niks mis met het beleid van Roda dat is gewoon goed vooruitgedacht van het bestuur van Roda (Y)
 
Laatst bewerkt:
Ze hebben in Kerkrade zitten slapen rondom het contract van die Hupperets, zeg. Max tot 2015 door een iopte,m eer wil hijn zelf niet meer, natuurljk. afgelopen seizoen was hij ook al een van ed bteren, dan moet je zo'n jongen meteen langer binden. Dat heeft Van de B(l)under niet goed gedaan.
 
Ze hebben in Kerkrade zitten slapen rondom het contract van die Hupperets, zeg. Max tot 2015 door een iopte,m eer wil hijn zelf niet meer, natuurljk. afgelopen seizoen was hij ook al een van ed bteren, dan moet je zo'n jongen meteen langer binden. Dat heeft Van de B(l)under niet goed gedaan.

Weer beleid om vraagtekens bij te zetten. Wat dat betreft mis ik de tijden van Nol wel. Die liet zoiets nooit gebeuren. Nol zou ook nooit met een Mark Hocher komen als aanvallende versterking.
 
Weer beleid om vraagtekens bij te zetten. Wat dat betreft mis ik de tijden van Nol wel. Die liet zoiets nooit gebeuren. Nol zou ook nooit met een Mark Hocher komen als aanvallende versterking.

Agreed. Ik lees net wel aan de krant dat de positie van Van de Bunder wankelend is. Overgrote gedeelte van het personeel heeft het vertrouwen in hem opgezegd. En volgens mij boterde het nooit zo tussen Hendriks en hem, dus wellicht komt Nol terug als Van de Bunder vertrekt.

Edit:

 
Laatst bewerkt:
Agreed. Ik lees net wel aan de krant dat de positie van Van de Bunder wankelend is. Overgrote gedeelte van het personeel heeft het vertrouwen in hem opgezegd. En volgens mij boterde het nooit zo tussen Hendriks en hem, dus wellicht komt Nol terug als Van de Bunder vertrekt.

Ik meen dat die relatie al verstoord was toen van Geel er nog zat, maar Van den Bunder zat er toen ook al inderdaad. Het zou mooi zijn.
 
Met een beetje geluk degradeert die godsgruwelijk lelijke club uit Kirkroaj zelfs. Heb je gelijk die op laag niveau spelende club waarbij een onervaren coach als Tomasson in de luwte wat ervaring kan opdoen. :shifty:

Waarom is Roda JC in hemelsnaam een godsgruwelijk lelijke club? Roda speelt doorgaans verdienstelijk mee in de subtop, is een cupfighter, heeft een mooi stadion, maar momenteel helaas weinig voetballend vermogen. Lelijk?
 
Ik heb begrepen van mensen die het kunnen weten, dat ook de sponsoren van Roda van den Bunder niet pruimen.
Dat lijkt me dus nu een kwestie van de uren tellen voor hij weg is. Hoewel de RvC zijn vertrouwen in hem heeft uitgesproken....:unsure:..of misschien juist wel daarom!

Ik was zóóóó blij toen die zijden sok ons verliet, echt hij en Reker samen, het duo onbewust- onbekwaam.
 
Tja, met zo'n redenatie kan ik je geen ongelijk geven. ;)

Sommige dingen zijn niet uit te leggen, dat zijn conclusies uit het gevoel. Zo zijn er ook genoeg mensen (zelfs onder PSV'ers) die niet kunnen begrijpen waarom ik zo'n gigantische hekel heb aan een traditionele en historierijke club als Ajax, of de volksclub van ADO.

Roda, ADO en Ajax vind ik verschrikkelijke clubs om verschillende en uiteenlopende redenen, en daar maak ik graag zo nu en dan eens een opmerking over. ;)
 
Sommige dingen zijn niet uit te leggen, dat zijn conclusies uit het gevoel. Zo zijn er ook genoeg mensen (zelfs onder PSV'ers) die niet kunnen begrijpen waarom ik zo'n gigantische hekel heb aan een traditionele en historierijke club als Ajax, of de volksclub van ADO.

Roda, ADO en Ajax vind ik verschrikkelijke clubs om verschillende en uiteenlopende redenen, en daar maak ik graag zo nu en dan eens een opmerking over. ;)

We hebben allemaal onze beperkingen. Ik heb dat gevoel bij NAC en een beetje bij Vitesse.
Roda gaat me helaas aan het hart, dat heb ik bij de nacompetitie vorig seizoen behoorlijk gemerkt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan