Roda JC

Ze hebben er wel een potje van gemaakt daar in Limburg.
Lijkt me hoog tijd dat er toch een fc Limburg komt om bestaansrecht te hebben. Die potentie is er zeker.
VVV,mvv,fortuna en Roda. Voeg er iig 2 of 3 samen om er zo voor te zorgen dat er een stabiele eredivisie club komt.
 
Pijn in het hart. :(
Zoveel erover te zeggen, zo weinig wat nog zin heeft. Wat voelt dit enorm ***.
Fledderus brengt het goed onder woorden.

[video]http://nos.nl/video/643598-geemotioneerde-fledderus-schaamt-zich.html[/video]
 
Pijn in het hart. :(
Zoveel erover te zeggen, zo weinig wat nog zin heeft. Wat voelt dit enorm ***.
Fledderus brengt het goed onder woorden.

[video]http://nos.nl/video/643598-geemotioneerde-fledderus-schaamt-zich.html[/url]

Roda jouw 2de club?

Ik ben er niet zo rouwig om. Een angstgegner verdwijnt. Nu RKC nog, op naar het kampioenschap!
 
Roda jouw 2de club?

Ik ben er niet zo rouwig om. Een angstgegner verdwijnt. Nu RKC nog, op naar het kampioenschap!

Ja. Al heb ik van Roda denk ik maar 10 wedstrijden van de 34 gezien, als het erom gaat, voel ik bij die club gewoon bijna dezelfde emotie als bij PSV.
 
Misschien volgend jaar een feestje? Dan moeten ze daar wel een hoop veranderen. Het is nu een bende. Gaan ze Tomasson met zijn 5-jarig contract nu ontslaan?
 
Ze hebben er wel een potje van gemaakt daar in Limburg.
Lijkt me hoog tijd dat er toch een fc Limburg komt om bestaansrecht te hebben. Die potentie is er zeker.
VVV,mvv,fortuna en Roda. Voeg er iig 2 of 3 samen om er zo voor te zorgen dat er een stabiele eredivisie club komt.

Het was door politiek gekonkel en misplaatste emoties van de zogenaamde supporters dat er destijds geen FC Limburg (negentiger jaren, fusie Fortuna Sittard, MVV en Roda JC) of Sporting Limburg kwam, een fusie tussen Fortuna Sittard en Roda JC (paar jaar geleden). Het achterland is te klein om drie clubs van voldoende steun te voorzien. Naast de drie genoemde clubs zitten hier in de regio supporters en sponsoren die naar Borussia Mönchengladbach, Racing Genk, Standard Luik en Alemania Aachen gaan. Al die clubs vissen in hetzelfde achterland.

Als suikeroom Nol Hendriks Roda JC nog eens wilt steunen, redden ze het misschien en hoeven ze maar een jaartje in de Jupiler League te bivakkeren. Maar zodra die financiële injectie weer wegvalt, dan wordt het weer hommeles. En dat ligt niet aan slecht bestuur of wat dan ook. Bovendien, Nol Hendriks is een liefhebber, maar Ome Nol is niet gek.
 
http://www.nusport.nl/voetbal/3768051/algemeen-directeur-van-bunder-ontslagen-bij-roda-jc.html

Ik stond te juichen toen deze totale onbekwaam bij onze club vertrok (en nog meer toen Reker zich solidair verklaard en, zij het later, ook ons verliet)
Dat waren de 2 beste transfers van PSV in misschien wel haar hele bestaan.
ON BE GRIJPELIJK wat Roda met deze nitwit op die belangrijke post aan moest. Goed, inmiddels kennen ze zijn kwaliteiten; hij richt je club ten gronde waar je bij staat.
Heeft Ajax niet nog een vacature???
 
http://www.nusport.nl/voetbal/3768051/algemeen-directeur-van-bunder-ontslagen-bij-roda-jc.html

Ik stond te juichen toen deze totale onbekwaam bij onze club vertrok (en nog meer toen Reker zich solidair verklaard en, zij het later, ook ons verliet)
Dat waren de 2 beste transfers van PSV in misschien wel haar hele bestaan.
ON BE GRIJPELIJK wat Roda met deze nitwit op die belangrijke post aan moest. Goed, inmiddels kennen ze zijn kwaliteiten; hij richt je club ten gronde waar je bij staat.
Heeft Ajax niet nog een vacature???

Stap 1 naar een schoon schip.
Het gesprek met Nol Hendriks heeft vooralsnog niets opgeleverd. Hij zou Roda geld willen lenen, maar Roda kan de schuldenlast niet verhogen omdat de licentie dan in het geding komt.
 
Stap 1 naar een schoon schip.
Het gesprek met Nol Hendriks heeft vooralsnog niets opgeleverd. Hij zou Roda geld willen lenen, maar Roda kan de schuldenlast niet verhogen omdat de licentie dan in het geding komt.
Ik zag onlangs een interview met Nol Hendriks waarin hij aangaf om deze reden
http://www.gelderlander.nl/algemeen/sport/harde-kern-roda-wil-nol-hendriks-niet-terug-1.4345963

waarschijnlijk het niet meer te willen doen. Het zal je harde kern maar wezen! :eek:
 
Het schijnt dat de harde kern inmiddels open staat voor de plannen van ome Nol.

Zolang die zogenaamde harde kern supporters vasthouden aan hun eigen club en geen visie hebben voor het voortbestaan van überhaupt een voetbalclub in Limburg zal het alleen maar verder afglijden. Fuseren is zowat de enige kans nog om te overleven, 4 clubs in Limburg hebben uit zichzelf te weinig draagkracht vanuit het achterland mede door o.a. de concurrentie uit Duitsland en België.
 
Zolang die zogenaamde harde kern supporters vasthouden aan hun eigen club en geen visie hebben voor het voortbestaan van überhaupt een voetbalclub in Limburg zal het alleen maar verder afglijden. Fuseren is zowat de enige kans nog om te overleven, 4 clubs in Limburg hebben uit zichzelf te weinig draagkracht vanuit het achterland mede door o.a. de concurrentie uit Duitsland en België.

Fuseren is niet waar men voor open staat, en dat snap ik ook volledig. Sporting Limburg, ik voel er 0,0 bij.
 
Fuseren is niet waar men voor open staat, en dat snap ik ook volledig. Sporting Limburg, ik voel er 0,0 bij.

Als men 10 jaar geleden aan Sporting Limburg was beginnen, dan had dat nu best geleefd. Ook nu zou het een goede zet zijn. Een fusie waardoor er maar 1 club is voor zuidelijk Limburg, die kan bouwen aan een terugkeer. Als het zo doorgaat gaat er nog wel eentje failliet.
 
Fuseren is niet waar men voor open staat, en dat snap ik ook volledig. Sporting Limburg, ik voel er 0,0 bij.

Inderdaad. SL zou misschien nieuwe supporters aantrekken (zeker als er succes komt), maar het merendeel van de oude garde zou er waarschijnlijk niks van moeten weten. Ik kan me daar wel iets bij voorstellen. Laten we het verhaal iets aanpassen en dan zien hoe mensen hier ertegenaan kijken: het Nederlandse voetbal is waardeloos. Niveau stelt niks voor, ze kunnen het geld niet opbrengen om te concurreren met andere landen in Europa. Dus, waarom laten we niet Ajax en PSV fuseren? Misschien Feyenoord of Twente er ook nog bij. Breed draagvlak en een goede basis (missschien, als het even meezit) voor een sterke subtopper in Europa. En, al overtuigd?
 
Dus, waarom laten we niet Ajax en PSV fuseren? Misschien Feyenoord of Twente er ook nog bij. Breed draagvlak en een goede basis (missschien, als het even meezit) voor een sterke subtopper in Europa. En, al overtuigd?

Dat hebben we tegenwoordig al. We noemen het het Nederlands Elftal :).
 
Inderdaad. SL zou misschien nieuwe supporters aantrekken (zeker als er succes komt), maar het merendeel van de oude garde zou er waarschijnlijk niks van moeten weten. Ik kan me daar wel iets bij voorstellen. Laten we het verhaal iets aanpassen en dan zien hoe mensen hier ertegenaan kijken: het Nederlandse voetbal is waardeloos. Niveau stelt niks voor, ze kunnen het geld niet opbrengen om te concurreren met andere landen in Europa. Dus, waarom laten we niet Ajax en PSV fuseren? Misschien Feyenoord of Twente er ook nog bij. Breed draagvlak en een goede basis (missschien, als het even meezit) voor een sterke subtopper in Europa. En, al overtuigd?

Dan zoeken ze het maar lekker uit met die fusie.. word ik wel supporter van RKC :)
 
Het schijnt dat de harde kern inmiddels open staat voor de plannen van ome Nol.

Mits Sef Vergoossen niet in het plaatje voorkomt. En anders rivhten ze hun peilen op Sef, en sowieso nooit op Ome Nol. Van zijn waarde voor Roda JC zijn ze zich wel bewust. Sef Vergoossen verwijten ze de naam Roda altijd in één adem te noemen met geen bestaansrecht en fusie is noodzakelijk. En dat willen ze niet.
 
Het schijnt dat de harde kern inmiddels open staat voor de plannen van ome Nol.

Mits Sef Vergoossen niet in het plaatje voorkomt. En anders rivhten ze hun peilen op Sef, en sowieso nooit op Ome Nol. Van zijn waarde voor Roda JC zijn ze zich wel bewust. Sef Vergoossen verwijten ze de naam Roda altijd in één adem te noemen met geen bestaansrecht en fusie is noodzakelijk. En dat willen ze niet.


Inderdaad. SL zou misschien nieuwe supporters aantrekken (zeker als er succes komt), maar het merendeel van de oude garde zou er waarschijnlijk niks van moeten weten. Ik kan me daar wel iets bij voorstellen. Laten we het verhaal iets aanpassen en dan zien hoe mensen hier ertegenaan kijken: het Nederlandse voetbal is waardeloos. Niveau stelt niks voor, ze kunnen het geld niet opbrengen om te concurreren met andere landen in Europa. Dus, waarom laten we niet Ajax en PSV fuseren? Misschien Feyenoord of Twente er ook nog bij. Breed draagvlak en een goede basis (missschien, als het even meezit) voor een sterke subtopper in Europa. En, al overtuigd?

Brrrr, dat je zoiets alleen al in je hoofd binnen laat?!
 
Terug
Bovenaan Onderaan