Roda JC Kerkrade - PSV | Woensdag 18 april 2018 | Eindstand 2-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Zo, dat was ff spannend zeg ! Ik ben blij dat we met veel jeugdspelers in het veld stonden, zo hebben we tenminste nog wat aan die laatste 3 wedstrijden.

Lammers was dramatisch, maar die jongen heeft ook zo weinig gespeeld de laatste maanden dat ik hem nog wel het voordeel van de twijfel wil geven en het aan gebrek aan wedstrijdritme wil wijten. Als hij echt zo slecht was als dat hij gisteren liet zien zou hij nooit zo ver gekomen zijn bij PSV.

Rosario is een speler die ik veel en veel vaker zou willen zien spelen, al vond ik het gisteren niet fenomenaal wat hij liet zien. Wordt vervolgd zullen we maar zeggen.

We hadden beter gelijk Malen erin kunnen gooien ipv Bergwijn. Laatstgenoemde had echt geen puf meer om te voetballen zo leek het.

En tot slot het grootste probleem: Wie zetten we volgend jaar in het doel ? In beide goals stond een keeper auditie te doen voor PSV 1 en in beide gevallen was de conclusie: U hoort nog van ons.
 
Voordeel is dan dat Roda een puntje haalt, en in combinatie met de winst van Sparta de degradatie van Twente weer een stukje dichterbij is.
 
Voordeel is dan dat Roda een puntje haalt, en in combinatie met de winst van Sparta de degradatie van Twente weer een stukje dichterbij is.
Hoewel dat qua gunfactor wel aansluit bij hoe ik het zou willen, betekent het wel dat de 2 kunstgrasploegen nacomp spelen en de natuurgrasploeg eruit vliegt. Das dan weer minder.
 
Hoewel dat qua gunfactor wel aansluit bij hoe ik het zou willen, betekent het wel dat de 2 kunstgrasploegen nacomp spelen en de natuurgrasploeg eruit vliegt. Das dan weer minder.

:unsure: Twente speelt op zwart zaad en fraudegras. :rolleyes: Dat ze maar tot aan de heupen in de modder zakken. ;P
 
Voordeel is dan dat Roda een puntje haalt, en in combinatie met de winst van Sparta de degradatie van Twente weer een stukje dichterbij is.

En dan heb je van die paar clowns op het Twente forum, die beweren dat het competitievervalsing is, omdat PSV met een half B-elftal het veld op kwam.

Tja, die hebben de wedstrijd ongetwijfeld niet gezien. PSV was tien keer beter, maar Roda had twee momenten, en ze scoorde ook nog is twee keer. We verdiende het niet om daar te verliezen, maar we verdiende wel de overwinning. Uitvak was geweldig gisteren, dikke compliment.

Aan Matavz en co de taak, om Twente naar de Jupiler League te schoppen. Ik zal ongetwijfeld inschakelen, wanneer Twente op randje van degradatie staat. PSV blijft natuurlijk op 1, ookal is de titel binnen.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan