Roda JC Kerkrade - PSV | Woensdag 18 april 2018 | Eindstand 2-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Nou, in een wedstrijd waar niks meer op het spel stond toch weer wat kunnen vaststellen:

* Lammers had wel 90 uur kunnen spelen en had dan waarschijnlijk nog geen doelpunt gemaakt;
* Luckassen heeft nog steeds niet bewezen iets toe te voegen aan PSV (wat zijn geziek des te schrijnender maakt);
* Hendrix kan het dus toch;
* Rosario liet zijn potentieel zien.

Toch nog gelukt me te ergeren.
 
Derick Luckassen heeft de hele wedstrijd gespeeld tegen Heerenveen (2-0 verlies) en Willem II (5-0 verlies).
Tegen Ajax gewisseld in de 73e minuut bij een 3-0 achterstand. 73'D. Luckassen
wissel.gif
B. Ramselaar.
Groningen - PSV bij een 2-3 stand ... 90+3' Luckassen voor Lozano.
wissel.gif
94 minuten en 10 seconden: Groningen scoort 3-3.
PSV - Heerenveen bij een 2-1 stand ... 66' Mauro Júnior
wissel.gif
D. Luckassen ... 82' Heerenven scoort 2-2.

Ik zie een verband. :bandage:

In alle wedstrijden waarin PSV dit seizoen kansloos verloor of jammerlijk gelijk speelde had Luckassen een (groot) aandeel. :adevil:
:sad::cry:
Nooit meer opstellen. Verkopen aan de 1e gek die er geld voor over heeft en als die niet komt , maar het verlies nemen.

:unsure: De enige punten die Luckassen maakt zijn verliespunten. :sad::cry:


En alweer verliespunten met Derrick Luckassen in de basisopstelling.

Het is een vloek. :fear: :adevil:
 
Jahanbakhsh na een hattrick vandaag op 18 doelpunten

Gaat Lozano (16 doelpunten) hem nog inhalen.
Of:
-Weghorst, Sol (16)
-johnsen (15)
-Van Ginkel Linssen Berghuis (14)

Veel kanshebbers..
 
Obispo deed het ook goed als invaller, en Pereiro deed als invaller ook goed.
Gelukkig niet verloren, het was vandaag helaas iets te slordig in de counters om te winnen.
 
Jahanbakhsh na een hattrick vandaag op 18 doelpunten
Gaat Lozano (16 doelpunten) hem nog inhalen.
Of:
-Weghorst, Sol (16)
-johnsen (15)
-Van Ginkel Linssen Berghuis (14)

Veel kanshebbers..

Als Jahanbakhsh tegen Ajax ook een hattrick scoort mag hij het worden. ;P
 
Had je Pereiro veel eerder gebracht, had je deze pot nog gewonnen.

Helaas, clubrecord kan niet meer gered worden. Lammers speelde een hele zwakke wedstrijd. Verprutste alle aanvallen door de bal te lang bij zich houden, of onnodig de bal afpakken van Bergwijn of Lozano. Je zag op een gegeven moment Lozano zich mateloos irriteren aan Lammers, omdat Lammers vaak de bal afpakte van Lozano.

Verder ach. Gelijkspel, ik kan er wel mee leven. Lekker rusten, en de volgende twee potjes goed afsluiten met 6 punten.
 
Lammers heeft zichzelf vandaag een slechte dienst bewezen. Het was een tentamen vandaag en hij is gezakt. Mogelijk wordt hij volgend seizoen verhuurd.
 
Ik heb zo te zien niet al te veel gemist. En het beeld dat ik kreeg van minuut 15-45 blijkt zich dus voort te hebben gezet in de tweede helft. Lijkt erop dat Lammers nog een lange weg te gaan heeft, zeker als Romero zijn waarde overeen komt met zijn klasse.
 
Laatste deel gemist, 2-2 jammer, geen puntenrecord dit seizoen. Kortom, nog volop uitdagingen komend seizoen.
 
Heb de tweede helft gezien. Was te verwachten dat Cocu dit zou doen. En ook de komende wedstrijden zal er in de basis wel wat jeugd gezet worden. Ben zelf erg gecharmeerd van Mauro overigens.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan