Robbin Ruiter (DM)

Degelijke doelman, maar dat dachten we ook van Room en Pasveer.
Ik hoop dat Unnerstall 1e keeper wordt, voor de rest boeit het me niet zoveel.

Wel weer zonde van dat contract terwijl je al zoveel keepers hebt. Wat als Zoet blijft en Unnerstall 1e keeper wordt? Wat dan met Ruiter? Heeft die jongen ook geen zin in denk ik.
 
Sunderland Till I Die gezien? Wat is dit een slechte keeper zeg...

Briljante move van onze top TD.
In zijn tijd bij Utrecht vond ik hem nog wel een top-5 keeper binnen de Eredivisie .....is hij dan zoveel slehter geworden in de afgelopen jaren in Engeland...??
 
Dit was wel de positie om te versterken inderdaad. Hoe verzin je het..

Hij zal hier ook weer niet gratis gaan keepen, en zo gaan we vrolijk verder met het ritueel verbranden van euro's.

Vergeet niet de miljoenen die ze aan Berghuis uit willen geven. Blijkbaar is het potje voor aanvallers vol en die voor verdedigers leeg. Misschien weet John niet dat je kan schuiven met budgetten :rolleyes:
 
Snap ook gewoon het nu ervan niet. Tenzij Zoet op het punt van vertrekken staat. Dan is een 2e goalie na Unnerstal wenselijk natuurlijk.
Zo niet, dan kun je gewoon bv van Osch doorschuiven.
 
In zijn tijd bij Utrecht vond ik hem nog wel een top-5 keeper binnen de Eredivisie .....is hij dan zoveel slehter geworden in de afgelopen jaren in Engeland...??
Ja. Ik denk oprecht dat we meer hadden aan een elfde veldspeler dan deze prutser op goal. Sympathieke jongen, bijzonder slechte keeper.
 
Toch mooi dat we de concurrentiestrijd met Sparta hebben gewonnen!

Maar we hebben nu dan Zoet, Unnerstall, Jurjus en Ruiter?
Ik mag hopen dat het scenario zoals geschetst in dat artikel niet klopt. Ruiter stand-in voor Zoet?
Ik hoop meer op een vertrek van Zoet, Unnerstal als eerste keus en daarachter dan Ruiter. En Jurjus exit.
 
Toch mooi dat we de concurrentiestrijd met Sparta hebben gewonnen!

Maar we hebben nu dan Zoet, Unnerstall, Jurjus en Ruiter?
Ik mag hopen dat het scenario zoals geschetst in dat artikel niet klopt. Ruiter stand-in voor Zoet?
Ik hoop meer op een vertrek van Zoet, Unnerstal als eerste keus en daarachter dan Ruiter. En Jurjus exit.

We hebben meer keepers dan CV's.
 
Toch mooi dat we de concurrentiestrijd met Sparta hebben gewonnen!

Maar we hebben nu dan Zoet, Unnerstall, Jurjus en Ruiter?
Ik mag hopen dat het scenario zoals geschetst in dat artikel niet klopt. Ruiter stand-in voor Zoet?
Ik hoop meer op een vertrek van Zoet, Unnerstal als eerste keus en daarachter dan Ruiter. En Jurjus exit.

De Graafschap wil Jurjus weer huren. Prima, die jongen is het niet geworden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan