RKC Waalwijk - PSV | Zondag 5 maart | Eindstand 0-1

Rednas

Administrator
Administrator
KZ0lQL2.png

Eerdere duels​

RKC Waalwijk - PSV 1 - 4
Eredivisie, 19 december 2021
RKC Waalwijk - PSV 1 - 4
Eredivisie, 19 december 2020
RKC Waalwijk - PSV 1 - 3
Eredivisie, 01 september 2019
RKC Waalwijk - PSV 2 - 0
Eredivisie, 02 februari 2014
RKC Waalwijk - PSV 3 - 2
Eredivisie, 11 augustus 2012

Laatst bewerkt:

korfbaljack

Winnaar "Comeback van het jaar" 2021
Ik teken voor een voortzetting van de laatste 3 confrontaties. Als we kans willen houden op de miljoenen van de CL, dan mag er tegen clubs als RKC geen fout meer worden gemaakt. 1-3.

CNG MrKrateos

Assistent Bondscoach
Gaat dat invloed hebben op de uitslag?
Dat weet je niet he. We kunnen het testen.

F1 begint ook weer, dat heeft vaak wel invloed. Het is immers niet vaak zo dat er een perfect sportweekend is, inclusief wat eSports voor mij. Dus als de een wint, zal de ander wel falen.

Dropshot

Routinier
Dat weet je niet he. We kunnen het testen.

F1 begint ook weer, dat heeft vaak wel invloed. Het is immers niet vaak zo dat er een perfect sportweekend is, inclusief wat eSports voor mij. Dus als de een wint, zal de ander wel falen.
Begin F1 te kijken en kijk PSV wel re-live of niet :zien:

CNG MrKrateos

Assistent Bondscoach
Hoe ga je het testen dan??
Wet van grote getallen. Alle wedstrijden bijhouden dat je wel of niet kijkt. Grote sample size, zodat vorm en uit/thuis gecompenseerd wordt. Dan een statistische single-sided t-test doen met een 0-hypothese dat het niet uitmaakt, en een p = 5 waarde dat de 0-hypothese verworpen kan worden en dat het dus wel uitmaakt. Ik verwacht de resultaten over een paar seizoenen.

Constantine Renoir

Basisspeler
Wet van grote getallen. Alle wedstrijden bijhouden dat je wel of niet kijkt. Grote sample size, zodat vorm en uit/thuis gecompenseerd wordt. Dan een statistische single-sided t-test doen met een 0-hypothese dat het niet uitmaakt, en een p = 5 waarde dat de 0-hypothese verworpen kan worden en dat het dus wel uitmaakt. Ik verwacht de resultaten over een paar seizoenen.
De 0 hypothese verwerpen is eigenlijk een verkeerde conclusie. Je kan beter zeggen dat er voldoende aanleiding is gevonden om het in twijfel te trekken.

rico

Trainer Coach
Maak er maar 'over 200 seizoenen' van :D

Ongezouten

Bondscoach
Nou, de eerste echte test na 2 thuisoverwinningen. Kan PSV een uitwedstrijd winnen, en kan het een uitwedstrijd winnen tegen een kleine ploeg, en kan het een uitwedstrijd winnen tegen een kleine ploeg die het goed doet? Mijn gevoel zegt dat PSV gaat verliezen, maar we zullen het zien.

J.B.

Grootste PSV-kenner 2022
Nou. De volgende horde komt eraan.. drommel op doel dus de tegengoal is ingecalculeerd

Bovenaan Onderaan