RKC Waalwijk - PSV | Zondag 19 december | Eindstand: 1-4

Status
Je kunt niet meer reageren.
U volgt PSV nog niet zo lang? :p

Grapje natuurlijk, t archief mag dicht blijven :)
U is niet bekend met het feit dat ze in Amsterdam, naast hun schrik voor angstgegner Utrecht, echt in hun broek schijten wanneer ze tegen de club moeten die hen verreweg het vaakst in al die jaren een pak slaag heeft gegeven, met regelmatig cijfers als 3-0, 4-0, 5-2 en 6-2, om er maar een paar uit een super lange reeks te noemen?
En om u er mee bekend te maken; het betreft PSV Eindhoven. ( uit de saus of the nezzerlunds om onze premier er ook even bij te citeren.) :)
 
U is niet bekend met het feit dat ze in Amsterdam, naast hun schrik voor angstgegner Utrecht, echt in hun broek schijten wanneer ze tegen de club moeten die hen verreweg het vaakst in al die jaren een pak slaag heeft gegeven, met regelmatig cijfers als 3-0, 4-0, 5-2 en 6-2, om er maar een paar uit een super lange reeks te noemen?
En om u er mee bekend te maken; het betreft PSV Eindhoven. ( uit de saus of the nezzerlunds om onze premier er ook even bij te citeren.) :)
Zou dat niet se nezzerlunds moeten zijn?
 
U is niet bekend met het feit dat ze in Amsterdam, naast hun schrik voor angstgegner Utrecht, echt in hun broek schijten wanneer ze tegen de club moeten die hen verreweg het vaakst in al die jaren een pak slaag heeft gegeven, met regelmatig cijfers als 3-0, 4-0, 5-2 en 6-2, om er maar een paar uit een super lange reeks te noemen?
En om u er mee bekend te maken; het betreft PSV Eindhoven. ( uit de saus of the nezzerlunds om onze premier er ook even bij te citeren.) :)
Haha, ik verwachtte al n reactie. :PSV:
Ik help t hopen hoor, en een mooie over mijn lijk instelling als reactie op de eerdere oorwassing lijkt me zeer wenselijk. Qua spel is t momenteel stroef zat bij beide clubs, dus ik calculeer m zeker nog niet in als puntverlies.
 
Haha, ik verwachtte al n reactie. :PSV:
Ik help t hopen hoor, en een mooie over mijn lijk instelling als reactie op de eerdere oorwassing lijkt me zeer wenselijk. Qua spel is t momenteel stroef zat bij beide clubs, dus ik calculeer m zeker nog niet in als puntverlies.
Inderdaad hoor je na een 5-0 verlies hoe dan ook de volgende keer revanche te nemen.
Waarbij ik met een minder grote zege dit keer ook genoegen neem.
Der Jaufe; je hebt gelijk. Overheen gelezen. Beroepsdeformatie denk ik of ik schatte onze premier toch nog te hoog in. ;)
 
Mooiere goals.
Niet veel meer, toch...?
40 goals, 10 mooi 30 lelijk
35 goals, 25 mooi 10 lelijk

veel meer mooiere goals, niet veel meer goals.

Kort gezegd, binnen de totaalverzameling van goals is het aandeel mooie goals sterk gestegen in mijn beleving.
 
40 goals, 10 mooi 30 lelijk
35 goals, 25 mooi 10 lelijk

veel meer mooiere goals, niet veel meer goals.

Kort gezegd, binnen de totaalverzameling van goals is het aandeel mooie goals sterk gestegen in mijn beleving.
Zomaar benieuwd; wat vond je van de tweede van Vertessen, afgelopen zondag? Bewussie, of half geraakt?
 
Bewussie, kracht voor een echt hard schot ontbreekt imo.
Ik vond het er echt uitzien alsof hij 'm eigenlijk schampt waardoor het een boogbal wordt in plaats van een kiezelharde volley.
De eerste vond ik een (veel) mooiere goal, omdat 'ie er ook echt uit zag als een bewust schot.:star:
 
Ik vond het er echt uitzien alsof hij 'm eigenlijk schampt waardoor het een boogbal wordt in plaats van een kiezelharde volley.
De eerste vond ik een (veel) mooiere goal, omdat 'ie er ook echt uit zag als een bewust schot.:star:
Reactie. Niet bewust en niet onbewust.
 
Ik vond het er echt uitzien alsof hij 'm eigenlijk schampt waardoor het een boogbal wordt in plaats van een kiezelharde volley.
De eerste vond ik een (veel) mooiere goal, omdat 'ie er ook echt uit zag als een bewust schot.:star:
Die 1e is een hele mooie, die 2e meer een slimme obv locatie keeper.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan