RKC Waalwijk - PSV | Zondag 1 september | Eindstand 1-3

Status
Je kunt niet meer reageren.

Rednas

Administrator
Administrator
gOvZDoM.png
 
RKC bakt er nog weinig van tot nu toe, dus ik verwacht wel dat we ruim zullen winnen, zodra we het 1e doelpunt maken, liefst nog voor rust. Ik denk aan een 0-5 eindstand, mits PSV speelt zoals ze in de 2e helft tegen Limasol gespeeld hebben.
 
Waarom speelde PSV dit weekend eigenlijk niet? Die uitwedstrijd is pas de 29ste; ze hadden toch makkelijk dit weekend kunnen spelen, desnoods zaterdag?

De KNVB had natuurlijk geen keus na het omgooien van de competitie t.b.v. het speelprogramma voor Ajax afgelopen seizoen. Deze Europese speelrondes zijn qua coefficientie punten velen malen belangrijker voor het Nederlandse voetbal. Ze zouden zichzelf ongeloofwaardig maken indien nu wel ineens competitie voetbal zou plaatsvinden.
 
De KNVB had natuurlijk geen keus na het omgooien van de competitie t.b.v. het speelprogramma voor Ajax afgelopen seizoen. Deze Europese speelrondes zijn qua coefficientie punten velen malen belangrijker voor het Nederlandse voetbal. Ze zouden zichzelf ongeloofwaardig maken indien nu wel ineens competitie voetbal zou plaatsvinden.
Dat hele omgooien van de competitie voor europees voetbal is bezopen. Dat was het vorig jaar al, maar dit jaar is het echt belachelijk. Als een team niet 2x in de week een wedstrijd kan spelen, hebben ze echte helemaal niks te zoeken in welke europese competitie dan ook.
 
Dat hele omgooien van de competitie voor europees voetbal is bezopen. Dat was het vorig jaar al, maar dit jaar is het echt belachelijk. Als een team niet 2x in de week een wedstrijd kan spelen, hebben ze echte helemaal niks te zoeken in welke europese competitie dan ook.

In het belang van het Nederlands voetbal. Terwijl ze eigenlijk niks meer doen dan de diva's pamperen zodat ze geen twee potjes in de week hoeven te voetballen. Ja daarmee ga je spelers wel klaar stomen voor de grotere competities
 
Dat hele omgooien van de competitie voor europees voetbal is bezopen. Dat was het vorig jaar al, maar dit jaar is het echt belachelijk. Als een team niet 2x in de week een wedstrijd kan spelen, hebben ze echte helemaal niks te zoeken in welke europese competitie dan ook.

Zo eens. Watjes creëer je op deze manier.
 
RKC bakt er nog weinig van tot nu toe, dus ik verwacht wel dat we ruim zullen winnen, zodra we het 1e doelpunt maken, liefst nog voor rust. Ik denk aan een 0-5 eindstand, mits PSV speelt zoals ze in de 2e helft tegen Limasol gespeeld hebben.

Oneens. RKC kan heus wel wat. Leuk voetballende ploeg. Tegen Twente en ADO waren ze veel beter, maar kregen ze te weinig.

En als ik aan RKC uit denk. Man, wat waren dat nachtmerrie's wedstrijden. Zaak is gewoon om snel mogelijk op voorsprong te komen. Bommeltje zal wel weer met Bergwijn op 10 spelen, Ihattaran hangend op rechts, en Malen in de spits. Vermoeiend.
 
Oneens. RKC kan heus wel wat. Leuk voetballende ploeg. Tegen Twente en ADO waren ze veel beter, maar kregen ze te weinig.

En als ik aan RKC uit denk. Man, wat waren dat nachtmerrie's wedstrijden. Zaak is gewoon om snel mogelijk op voorsprong te komen. Bommeltje zal wel weer met Bergwijn op 10 spelen, Ihattaran hangend op rechts, en Malen in de spits. Vermoeiend.

Ik zag Mark broeden op een meesterplan, Mitroglou op 10. Bergwijn in de spits!
 
Als je zo in vroege stadium al competitie gaat verschuiven, en stel de NL clubs komen ver + alle verschuivingen, dan spelen we heel maand Juni nog om alles in te halen :FP:
 
Ik wist niet eens dat RKC gepromoveerd was.. (a)
 
0-4 En hopelijk spelen we in de aanval met Bergwijn, Mitroglu en Malen, Ihattaren op 10!
Mitroglu heeft in de paar minuten dat hij speelde eigenlijk gewoon te goed is voor de bank plus het feit dat ik Malen in de spits geen succes vind. Maarja de wegen van onze coach zijn ondoorgrondelijk...
 
0-4 En hopelijk spelen we in de aanval met Bergwijn, Mitroglu en Malen, Ihattaren op 10!
Mitroglu heeft in de paar minuten dat hij speelde laten zien dat hij eigenlijk gewoon te goed is voor de bank plus het feit dat ik Malen in de spits geen succes vind. Maarja de wegen van onze coach zijn ondoorgrondelijk...
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Hoewel ik RKC onderhand ook wel wat punten gun, doen ze dat maar de week erna.

Hoe dan ook, ik verwacht een taaie wedstrijd zoals altijd in Waalwijk. Die we overigens wel met 1-3 afsluiten.
 
RKC uit... Ik kan me er twee herinneren. Eentje waarin onze legende Alex gruwelijk slecht speelde en blunder op blunder stapelde, maar we alsnog door het oog van de naald kropen en 3-4 (?) wonnen. En een andere waarin we na afloop na een simpele 0-2 opeens afscheid konden nemen van het supertalent Jonathan Reis. Meh...
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan