RKC Waalwijk - PSV | Zaterdag 19 december | Eindstand 1-4

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik zeg ook niet dat die ten koste moet van Rosario of Sangare nergens gezegd, ik heb alleen gezegd dat ik vind dat hij meer de kans verdiend om te spelen en dat hij lastig te vergelijken is omdat Fein vaak met de mindere jongens moet spelen (waardoor het elftal vaak 2e helft minder draait) en Rosario vaak met de beste 11. Wil Fein ook graag zien Spelen met jongens als Götze, Gakpo en Malen. Maar voor het het waard is Fein in 372 min 3 assists, Rosario in 1423 min 3 assists (bron transfermarkt). Tuurlijk zijn hier de verdedigende cijfers niet meegenomen, ben ik me bewust van. Maar vind wel dat deze cijfers aantonen dat Fein meer de kans krijgt dan dat die nu krijgt. Hij hoeft niet elke wedstrijd voor Rosario of Sangare te spelen, maar geef hem simpelweg gewoon meer de kans.
Ging ik van uit. Excuus😉
 
Helaas de wedstrijd niet kunnen volgen door een erg leuke online dorps quiz, ff de notificatie van psv aangezet en na 15 min kon ik mezelf rustig een extra biertje permitteren. De druk was er vanaf maar toen ik de samenvatting keek dacht ik oh dat was minder makkelijk dan de uitslag deed vermoeden. Maar zoals ik vooraf al zei; ik ben blij met een overwinning, hoe interesseert me geen bal! De komende 3 potjes 9 punten zou goddelijk zijn💪🏻
 
Helaas de wedstrijd niet kunnen volgen door een erg leuke online dorps quiz, ff de notificatie van psv aangezet en na 15 min kon ik mezelf rustig een extra biertje permitteren. De druk was er vanaf maar toen ik de samenvatting keek dacht ik oh dat was minder makkelijk dan de uitslag deed vermoeden. Maar zoals ik vooraf al zei; ik ben blij met een overwinning, hoe interesseert me geen bal! De komende 3 potjes 9 punten zou goddelijk zijn💪🏻

Eindelijk eens gedaan wat Ajax al bijna heel het seizoen doet. Gewoon met 3 of 4 goals winnen zonder groots te spelen. Dat is vooralsnog het verschil geweest.
 
Eindelijk eens gedaan wat Ajax al bijna heel het seizoen doet. Gewoon met 3 of 4 goals winnen zonder groots te spelen. Dat is vooralsnog het verschil geweest.
Nee, dat is m.i. de coronagolf bij ons vooral. Dat heeft punten gekost bij ons.. Het rendement van ze is natuurlijk beter, geen twijfel.. Maar wij komen pas na de winterstop op redelijk volle sterkte..
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan