RKC Waalwijk - PSV | Zaterdag 19 december | Eindstand 1-4

Status
Je kunt niet meer reageren.

Rednas

Administrator
Administrator
hyj5L5e.jpg


77720_fullimage_ae_pre-match_022-rkc-waalwijk---psv.gif
 
Laatst bewerkt door een ninja:
Zit RKC in de Eredivisie ja?

Raad aan om het eens te kijken. Speelt leuker voetbal dan een ADO, Emmen, Fortuna, Willem II en wat daar allemaal nog meer onder bungelt. Kleine club, hebben het niet al te breed (ja Ome Ben sponsort af en toe wat), maar hebben toch een leuk team bij elkaar weten te krijgen. Daar heeft Grim ook een leuk voetballende ploeg van gemaakt. Was vorig jaar ook al het geval, maar toen zat het nooit mee. Is op basis van hoe ze spelen gewoon een Eredivisie club ;)
 
Raad aan om het eens te kijken. Speelt leuker voetbal dan een ADO, Emmen, Fortuna, Willem II en wat daar allemaal nog meer onder bungelt. Kleine club, hebben het niet al te breed (ja Ome Ben sponsort af en toe wat), maar hebben toch een leuk team bij elkaar weten te krijgen. Daar heeft Grim ook een leuk voetballende ploeg van gemaakt. Was vorig jaar ook al het geval, maar toen zat het nooit mee. Is op basis van hoe ze spelen gewoon een Eredivisie club ;)
Ik kijk eigenlijk alleen maar naar psv en heel soms ajax. Al die laagvliegers boeien me niet zo, want voor het mooie voetbal kijk ik wel naar andere landen
 
Raad aan om het eens te kijken. Speelt leuker voetbal dan een ADO, Emmen, Fortuna, Willem II en wat daar allemaal nog meer onder bungelt. Kleine club, hebben het niet al te breed (ja Ome Ben sponsort af en toe wat), maar hebben toch een leuk team bij elkaar weten te krijgen. Daar heeft Grim ook een leuk voetballende ploeg van gemaakt. Was vorig jaar ook al het geval, maar toen zat het nooit mee. Is op basis van hoe ze spelen gewoon een Eredivisie club ;)
En met ex-ajax toppers als Vurnon Anita en Kostas Lamprou. En volgens mij zou V/d Wiel er ook beginnen?
 
En met ex-ajax toppers als Vurnon Anita en Kostas Lamprou. En volgens mij zou V/d Wiel er ook beginnen?

Traint inderdaad (af en toe) mee, maar heeft blijkbaar last van paniekaanvallen en is er dus nog niet uit of hij nog een comeback wil maken.
 
RKC balt met vlagen best heel leuk. Zou mooi zijn als we een keer wat afstand kunnen nemen qua goals. Gewoon voor rust al op 0-3 zodat de tegenstander het opgeeft. Maar gewoon winnen is een must. Desnoods weer met samengeknepen billen.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan