Ritsu Doan (A)

Lees net dat PSV bereid is om 8 tot 10 miljoen neer te tellen voor Doan. Dat vind ik echt veel te veel. 5 miljoen is de max. Heeft het 1 seizoenshelft laten zien bij Groningen. Commerciele waarde ben ik ook nog niet zo zeker van. Doan gaat je voor nu niet sterker maken. Voor 10 miljoen kun je toch wel een betere speler halen.
 
Ik kan me het moment dat Mocro me een smsje stuurde met de mededeling dat Stefke was aangetrokken ook nog goed herinneren. Ik was op vakantie in Italië en liep net m'n stacaravan in om een pilsje te pakken. Trauma!

.......Dus onder het mom van gedeelde smart is halve smart. Lest we forget! :maniac:

Biertje toen terug de koelkast in en de fles limoncello gepakt?
 
Waar zijn ze bij PSV mee bezig??? Doan is waarschijnlijk te duur 13,5 miljoen euro en als het afketst is het vizier gericht op Nicolas Ivan Gonzalez een rechterspits??? Je zoekt een creatieve middenvelder die blijkt te duur en dan neem je nog een flankspeler, wat een prutser die JDJ WANBELEID.
Een spits en een creatieve middenvelder moet er komen niet nog een flankspeler.

Ik vind wel dat het uitmaakt of je het hebt over een linker- of rechterflankspeler. PSV heeft met Bergwijn, Bruma en Gakpo 3 linker flankspelers (1 teveel) en met Aboukhlal maar 1 rechter flankspeler (1 te weinig). Als JDJ nou meteen voor die Gonzales was gegaan ipv Bruma was voorhoede meer in balans geweest. Eerlijk gezegd vind ik dat de '10 met Pereiro en Ihatttaren ook goed bezet is. De twee defensieve middenveldposities zijn kwalitatief zwak bezet en LCV positie.

Dus als het aan mij ligt:
- Rechtsbuiten
- LVM en RVM
- LCV
 
Lees net dat PSV bereid is om 8 tot 10 miljoen neer te tellen voor Doan. Dat vind ik echt veel te veel. 5 miljoen is de max. Heeft het 1 seizoenshelft laten zien bij Groningen. Commerciele waarde ben ik ook nog niet zo zeker van. Doan gaat je voor nu niet sterker maken. Voor 10 miljoen kun je toch wel een betere speler halen.
Bergwijn op 9, Ihattaren op 10.
Bruma en Gakpo links-en rechtsbuiten. Tel uit je winst.
Doan...:bye::bye::bye:
 
Ik vrees ook dat het nog wel rond gaat komen en dat dit het onderhandelspel is.
Mag toch hopen dat er naast Doan nog een echte versterking gaat komen met wat ervaring. Ik hoor nu Rosario uitspraken doen alsof hij al 200 interlands heeft gespeeld. Klinkt leuk, maar heeft voor een broekie zoals hem geen waarde, en zo denken zijn medespelers er vast ook over.
 
Lees net dat PSV bereid is om 8 tot 10 miljoen neer te tellen voor Doan. Dat vind ik echt veel te veel. 5 miljoen is de max. Heeft het 1 seizoenshelft laten zien bij Groningen. Commerciele waarde ben ik ook nog niet zo zeker van. Doan gaat je voor nu niet sterker maken. Voor 10 miljoen kun je toch wel een betere speler halen.
Doan...??? Maximaal 6-7 miljoen euro....absoluut niet meer dan dat...!!
 
Ik vind wel dat het uitmaakt of je het hebt over een linker- of rechterflankspeler. PSV heeft met Bergwijn, Bruma en Gakpo 3 linker flankspelers (1 teveel) en met Aboukhlal maar 1 rechter flankspeler (1 te weinig). Als JDJ nou meteen voor die Gonzales was gegaan ipv Bruma was voorhoede meer in balans geweest. Eerlijk gezegd vind ik dat de '10 met Pereiro en Ihatttaren ook goed bezet is. De twee defensieve middenveldposities zijn kwalitatief zwak bezet en LCV positie.

Dus als het aan mij ligt:
- Rechtsbuiten
- LVM en RVM
- LCV
Ik ben nog niet zo overtuigd van Malen in de spits. Ik zou hem gewoon rechtsbuiten zetten, waar hij met zijn snelheid en explosiviteit goed kan renderen, en een echte spits halen (desnoods huren) als vervanger/back-up voor Lammers. Met een echt aanspeelpunt voorin zou je ook nog de rechtsbenige Bruma of Gakpo rechtsbuiten kunnen zetten.
 
Ik ben nog niet zo overtuigd van Malen in de spits. Ik zou hem gewoon rechtsbuiten zetten, waar hij met zijn snelheid en explosiviteit goed kan renderen, en een echte spits halen (desnoods huren) als vervanger/back-up voor Lammers. Met een echt aanspeelpunt voorin zou je ook nog de rechtsbenige Bruma of Gakpo rechtsbuiten kunnen zetten.
Laten we het gewoon eens gaan proberen met Bergwijn in de spits.
 
Ik vrees ook dat het nog wel rond gaat komen en dat dit het onderhandelspel is.
Mag toch hopen dat er naast Doan nog een echte versterking gaat komen met wat ervaring. Ik hoor nu Rosario uitspraken doen alsof hij al 200 interlands heeft gespeeld. Klinkt leuk, maar heeft voor een broekie zoals hem geen waarde, en zo denken zijn medespelers er vast ook over.
Rosario kan komende interlandperiode eens rustig op de bank kijken hoe het wel moet ....op 200 interlands kan hij nog lang wachten!
 
Terug
Bovenaan Onderaan