Ritsu Doan (A)

Jermain Lens. Kunnen we nu al voorspellen hoeveel buitenspel situaties PSV tegen gaat krijgen.

Anderzijds, nu is ie 31, zal niet meer zo snel zijn als voorheen dus misschien is zijn timing nu wel precies goed :lmao: Maar zonder dollen, verschrikkelijk dat ie uberhaupt op een lijstje bij PSV staat, tenzij het een lijstje getiteld 'absoluut niet halen' is natuurlijk.:cautious:
 
Is Honda de motor die het elftal mist?


Dat weet Ik niet maar zou het logischer vinden dan Doan, deze is gratis tegenover de ca 8 miljoen die Doan moet kosten, ze zoeken ervaring en iemand die iemand vrij voor de goal kan zetten. Pak dan Honda en spendeer je geld in een goede LCV, LCVM en huur een afmaker
 
Anderzijds, nu is ie 31, zal niet meer zo snel zijn als voorheen dus misschien is zijn timing nu wel precies goed :lmao: Maar zonder dollen, verschrikkelijk dat ie uberhaupt op een lijstje bij PSV staat, tenzij het een lijstje getiteld 'absoluut niet halen' is natuurlijk.:cautious:
En precies dit soort suggesties van onze scouts tonen aan dat ze totaal ongeschikt zijn als scout van een Topclub....Lens halen, terwijl die geen pepernoot raakt in de afgelopen jaren....dit is duidelijk het failliet van onze scoutingsapparaat ....:mad:
 
En precies dit soort suggesties van onze scouts tonen aan dat ze totaal ongeschikt zijn als scout van een Topclub....Lens halen, terwijl die geen pepernoot raakt in de afgelopen jaren....dit is duidelijk het failliet van onze scoutingsapparaat ....:mad:

Als het goed is ziet de scouting ook de spelers spelen, en niet alleeen statistieken, kennelijk zien ze nog iets in Lens wat bruikbaar is voor PSV.

Er zijn wel meer spelers geweest die bij een terugkeer in eredivisie weer helemaal opbloeien.
 
Als Lens zich kan schikken in de rol van ervaren back-up en zo jongens als Gakpo en Malen kan sturen is het zo gek nog niet toch? Als hij genoegen neemt met invalbeurtjes en af en toe een basisplekje dan vind ik het wel te verantwoorden. Moet alleen niet meer dan een paar miljoen kosten plus een gemiddeld salaris van PSV.
 
Als Lens zich kan schikken in de rol van ervaren back-up en zo jongens als Gakpo en Malen kan sturen is het zo gek nog niet toch? Als hij genoegen neemt met invalbeurtjes en af en toe een basisplekje dan vind ik het wel te verantwoorden. Moet alleen niet meer dan een paar miljoen kosten plus een gemiddeld salaris van PSV.

Vrijwel helemaal eens. Maar hij is te jong om backup te zijn. En Besiktas is toch ook geen oud papierclub met dito salaris. Stats zijn shit daarentegen met die ene goal. Zal het hier ongetwijfeld beter doen. Ervaring mag er iig zeker bij in dit team. Of Lens daar nu de man voor is, hmm..
 
Als Lens zich kan schikken in de rol van ervaren back-up en zo jongens als Gakpo en Malen kan sturen is het zo gek nog niet toch? Als hij genoegen neemt met invalbeurtjes en af en toe een basisplekje dan vind ik het wel te verantwoorden. Moet alleen niet meer dan een paar miljoen kosten plus een gemiddeld salaris van PSV.


Maar we hebben eigenlijk geen breedte aankopen nodig maar gasten die er direct staan ala Propper, guardado, vanaken,
 
Nog wel. Misschien wordt Romero wel dé miskoop van de eeuw. 10 miljoen en in 2 jaar nog niks kunnen doen.

Ik vind er nog wel een verschil tussen zitten of een miskoop een miskoop is door simpelweg niet goed genoeg te zijn of door overmacht. Die eindeloze blessures van Romero beschouw ik als dat laatste.
 
Ik ben op vakantie en heb al lang niets mee gezegd, maar doe die Doan maar niet alstublieft. 4 miljoen okay, maar minder dan 8 miljoen lijkt me niet te doen, en dat lijkt ie me echt niet waard. Loopt alleen Ihattaren in de weg. Ook al zie ik hem graag mijn ongelijk bewijzen.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Nu zouden ze willen doorschakelen naar Gonzalez.
Ben helemaal geen fan van Doan, dus doorschakelen lijkt mij een goed plan. De vraag is natuurlijk of Gonzalez beter of slechter is dan Doan en of hij op een positie speelt waar we iemand nodig hebben. Zelf kan ik dat niet beoordelen daar ik de Duitse competitie niet hebt gevolgd de afgelopen jaren.

Volgens Transfermarkt is het GEEN aanvalende middenvelder maar een Spits:

https://www.transfermarkt.co.uk/nicolas-gonzalez/profil/spieler/486031

En als je het heel oppervlakkig bekijkt zijn er veel overeenkomsten met Malen (positie, leeftijd, Marktwaarde, lengte, etc) maar hoe zijn spel is (en of het lijkt op dat van Malen), weet ik helaas niet:
1566269859549.png

Als je deze twee vergelijkt op basis van de informatie op deze site dan lijkt Malen de betere van de twee met meer wedstrijden gespeeld, veel meer goals, meer assists en meer speelminuten.

1566270220523.png

Volgens deze site, zijn zijn sterke punten: https://fmdataba.com/19/p/6971/nicolas-gonzalez/
1. Snelheid
2. Koppen
3. Harde werken
4. agressiviteit

Met als zwakke punten:
1. Leiderschap
2. Kracht
3. Concentratie
4. Teamwerk

Het is natuurlijk lastig deze twee te vergelijken omdat ze in andere competities spelen en bij andere clubs spelen, maar vooralsnog lijkt Malen de betere van de twee. Echter, alles dat ik net heb gezegd kan de prullenbak in als deze speler gewoonweg een heel ander type speler is dan Malen met hele andere kwaliteiten ;)

Nicolas Gonzalez was vorig seizoen bij Argentinos Juniors erg goed, bij Stuttgart nog niet echt kunnen doorbreken. Hem halen zou wel passen in het huidige transferbeleid van PSV: jonge talentvolle speler die het nog niet heeft kunnen waarmaken bij een grote club en die relatief goedkoop ophalen. Het is alleen de vraag of we een dergelijke speler nodig hebben, we hebben een aanvallende middenvelder nodig, dat is deze Gonzalez absoluut niet.

Ik begin werkelijk te denken dat PSV niet op zoek is naar een Aanvallende middenvelder maar naar een extra aanvaller. Dat zou betekenen dat:
a) PSV denkt dat Afellay, Ihataren en Thomas goed genoeg zijn/snel weer fit zijn om te spelen waardoor we geen aanvallende middenvelder nodig hebben
b) of, PSV is wel bezig met een speler maar houd het goed geheim
 
Laatst bewerkt:
Nu wordt er weer gezegd dat Doan 13.5M moet kosten en dat PSV dat niet wil gaan betalen...Ha, dat lijkt me nogal logisch...
Nu zouden ze willen doorschakelen naar Gonzalez.
Ze moeten wel snel zijn door spijkers met koppen te slaan, want Inter wil hem ook.
Wie kent deze speler?
https://www.telegraaf.nl/sport/1996...ure-doan?utm_source=google&utm_medium=organic
Zie ook:
https://psv.supporters.nl/nieuws/artikel/46591/'PSV-denkt-ook-aan-Nicolas-Ivan-Gonzalez-als-vervanger-voor-Hirving-Lozano'


Slotje op dit topic dan maar?
 
Nu wordt er weer gezegd dat Doan 13.5M moet kosten en dat PSV dat niet wil gaan betalen...Ha, dat lijkt me nogal logisch...
Nu zouden ze willen doorschakelen naar Gonzalez.
Ze moeten wel snel zijn door spijkers met koppen te slaan, want Inter wil hem ook.
Wie kent deze speler?
https://www.telegraaf.nl/sport/1996...ure-doan?utm_source=google&utm_medium=organic
Zie ook:
https://psv.supporters.nl/nieuws/artikel/46591/'PSV-denkt-ook-aan-Nicolas-Ivan-Gonzalez-als-vervanger-voor-Hirving-Lozano'

Gonzalez is de speler die Stuttgart kocht, omdat Maxi Romero toendertijd naar PSV vertrok. Romero was dus Stuttgarts eerste keus en deze Gonzalez was het alternatief. Zou ironisch zijn als we ze dadelijk beide in ons team hebben. Had dan Romero niet verhuurd, die nu basispeler bij Velez Sarsfield is.
 
Ik heb al eerder gezegd dat PSV maximaal 7 miljoen euro zou moeten willen betalen voor Doan. Groningen vraagt bijna het dubbele, dus JDJ, absoluut geen Doan halen voor een dergelijk hoog bedrag. Die Gonzalez ken ik totaal niet, maar wat ik over hem lees zou het wel een redelijke vervanger voor Lozano kunnen zijn. Hij is gedegradeerd met Stuttgart, dus ik denk dat Gonzalez, net als Baumgartl , voor een prikkie te halen is, maximaal 5 miljoen euro. Ik zou dat voor een dergelijk bedrag wel doen....
 
Terug
Bovenaan Onderaan