Ritsu Doan (A)

Tssss Doan: 6 miljoen dat zou echt de max zijn. Je mag hopen dat Doan het beter doet dan Maher of Ramselaar, die beiden ook zoiets kostten en vervolgens mislukten.
Ben ik volledig met je eens Mikasa maar binnen de huidige transfermarkt is dit een behoorlijke inflatie die te billijken is.
 
Inflatie? 15 Miljoen voor de topscorer van de eredivisie, doen we een gemiddelde per doelpunt in het afgelopen seizoen.
Dat deze inflatie in uitgaande transfers in Eindhoven niet te merken is, betekent niet dat deze inflatie niet daadwerkelijk al enkele jaren vol aan de gang is natuurlijk Mikasa. Hier in Eindhoven hebben we echter een incapabele technisch directeur, die eigenlijk gewoon een paar jaartjes bij FC Eindhoven, RKC of bij zijn voormalig clubs FC Utrecht of FC Heerenveen. Daar mag je namelijk fouten maken en staat er geen druk op, hier in Eindhoven natuurlijk wel.

Bedragen als 15 voor Pereiro, 15 voor de Jong en nu 42 voor Lozano zijn een lachertje in de huidige transfermarkt. Helemaal indien je spelers als Til (18) Doan (14) ziet vertrekken en in het kader van Lozano had deze ook minimaal 60/65 miljoen op moeten leveren.

Vormcrisis of niet, zijn commerciele waarde, gecombineerd met het feit dat dit een regelrechte sensatie kan worden in de Serie A ( hopelijk dus doorverkooppercentage % -waar ik met John de Jong stevig aan twijfel) maakt hem dat waard.

Overigens doelde ik met de inflatie op mijn geschatte waarde van Doan rondom de 7,5 a 8 tenopzichte van de 6 die jij eerder noemde. De inflatie van 1,5 miljoen a 2 miljoen vind ik dan nog te overzien. Die ga je op de verkoopwaarde normaliter ook nog wel terugkrijgen.
 
Dat deze inflatie in uitgaande transfers in Eindhoven niet te merken is, betekent niet dat deze inflatie niet daadwerkelijk al enkele jaren vol aan de gang is natuurlijk Mikasa. Hier in Eindhoven hebben we echter een incapabele technisch directeur, die eigenlijk gewoon een paar jaartjes bij FC Eindhoven, RKC of bij zijn voormalig clubs FC Utrecht of FC Heerenveen. Daar mag je namelijk fouten maken en staat er geen druk op, hier in Eindhoven natuurlijk wel.

Bedragen als 15 voor Pereiro, 15 voor de Jong en nu 42 voor Lozano zijn een lachertje in de huidige transfermarkt. Helemaal indien je spelers als Til (18) Doan (14) ziet vertrekken en in het kader van Lozano had deze ook minimaal 60/65 miljoen op moeten leveren.

Vormcrisis of niet, zijn commerciele waarde, gecombineerd met het feit dat dit een regelrechte sensatie kan worden in de Serie A ( hopelijk dus doorverkooppercentage % -waar ik met John de Jong stevig aan twijfel) maakt hem dat waard.

Overigens doelde ik met de inflatie op mijn geschatte waarde van Doan rondom de 7,5 a 8 tenopzichte van de 6 die jij eerder noemde. De inflatie van 1,5 miljoen a 2 miljoen vind ik dan nog te overzien. Die ga je op de verkoopwaarde normaliter ook nog wel terugkrijgen.
Nou vooruit, ga ik mee voor 7,5. ;)
 
En wij verkopen onze topscorer en international voor 10 miljoen aan Sevilla :)
Laten we niet verder kijken.
Je gaat je afvragen of Lozano nog wel rondkomt. Ik had verwacht dat hij in Napels zou zijn tijdens PSV - Haugesund.
Maar nee hoor...Gaat die deal niet door dan gaat Doan ook niet door lijkt me. Of we hebben een soort Vrienden Van PSV die flinke donaties doen...:D
 
Laatst bewerkt:
Vraagprijs is 8 miljoen....als PSV Doan voor 7-8 miljoen kan los peuteren bij Groningen, dan vind ik het een prima aanwinst.....in ieder geval niet de 12-15 miljoen die een paar dagen terug rond ging in de media. En nu nog 15 miljoen voor Calvin Stengs bieden....!!
 
Vraagprijs is 8 miljoen....als PSV Doan voor 7-8 miljoen kan los peuteren bij Groningen, dan vind ik het een prima aanwinst.....in ieder geval niet de 12-15 miljoen die een paar dagen terug rond ging in de media. En nu nog 15 miljoen voor Calvin Stengs bieden....!!
Eens. Strengs gaan ze nooit verkopen aan ons voor 15. Ze willen daarnaast juist een ervaren speler met daadkracht en stootkracht omdat JdJ er achter is gekomen dat de selectie niet in balans is. Joh!
 
Doan op 10 is nog altijd beter dan Bergwijn op 10. Nog een ervaren box to box middenvelder + kapstok spits en het ziet er allemaal wat rooskleuriger uit.

Malen/Bergwijn — Spitske — Bergwijn/Malen

Guti ——— Doan ——— Box to Box

Lato/Boscagli— Viergever—Baumgartl—Dumfries

Unnerstahl
 
Doan is wel zo mee en dan, een opgewonden standje. Je zou zeggen dat hij wat rustiger aan de bal moet worden, voor een beter speloverzicht.
Van de andere kant loop je dan als PSV zijnde wel het risico, dat je zijn enorme drive (naar voren) vermoord.
Ik zou hem een vrije rol geven. Laat hem maar zwerven tussen het middenveld en de voorste linie, in een Park Ji-Sung rol.
Doan op 10 is nog altijd beter dan Bergwijn op 10. Nog een ervaren box to box middenvelder + kapstok spits en het ziet er allemaal wat rooskleuriger uit.

Malen/Bergwijn — Spitske — Bergwijn/Malen

Guti ——— Doan ——— Box to Box

Lato/Boscagli— Viergever—Baumgartl—Dumfries

Unnerstahl

het moet het nog altijd wel bewijzen dat hij een echte verbetering en versterking is , je zit dan wel met een aanval/middenveld dat geen luchtduels gaat winnen .
 
Ben ik volledig met je eens Mikasa maar binnen de huidige transfermarkt is dit een behoorlijke inflatie die te billijken is.

Die inflatie geldt binnen PSV gelederen dan alleen voor inkomende transfers; voor uitgaande transfers wordt geen inflatie doorberekend aan de kopende partij. Dan is het weer "ja maar hij is niet in vorm, clausules, de top meldt zich nu eenmaal niet, hij is gewoon niet zoveel waard, nog maar 2 jaar contract, etc. etc.":rolleyes::cautious:
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Vraagprijs is 8 miljoen....als PSV Doan voor 7-8 miljoen kan los peuteren bij Groningen, dan vind ik het een prima aanwinst.....in ieder geval niet de 12-15 miljoen die een paar dagen terug rond ging in de media. En nu nog 15 miljoen voor Calvin Stengs bieden....!!

Stengs blijft bij AZ een gaat komende zomer voor 50 miljoen naar het buitenland.
 
Doan op 10 is nog altijd beter dan Bergwijn op 10. Nog een ervaren box to box middenvelder + kapstok spits en het ziet er allemaal wat rooskleuriger uit.

Malen/Bergwijn — Spitske — Bergwijn/Malen

Guti ——— Doan ——— Box to Box

Lato/Boscagli— Viergever—Baumgartl—Dumfries

Unnerstahl

Ik zag laatst Spitske nog in de supermarkt.. hij kocht een stapel diepvriespizza's en een paar sixpacks Schultenbrau. Daar maakte ik me wel zorgen over. Moet ik zo'n jongen daar nou op aanspreken, als fan?
 
Ik zag laatst Spitske nog in de supermarkt.. hij kocht een stapel diepvriespizza's en een paar sixpacks Schultenbrau. Daar maakte ik me wel zorgen over. Moet ik zo'n jongen daar nou op aanspreken, als fan?
Ligt eraan. Zat er ananas op de pizza dan wel, zulje barbaren willen we hier niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan