Ritsu Doan (A)

Bergwijn in de spits??? Dan zal die ze lekker binnen koppen :ROFL: kunnen we de voorzetten schrappen.
Die talloze voorzetten van Dumfries en Sadilek, bedoel je? :ROFL:

Nee, ik ben nog steeds voor Bergwijn als linksbuiten, Malen als rechtsbuiten en een echte spits als aanspeelpunt.
 
Laatst bewerkt:
Bergwijn in de spits??? Dan zal die ze lekker binnen koppen :ROFL: kunnen we de voorzetten schrappen.
Lange ballen naar voren op Ihattaren, die op zijn beurt Bergwijn in stelling kan brengen.
Met het vertrek van Angelino en een Dumfries hopeloos uit vorm, zullen we wel moeten, willen we nog enigszins gevaarlijk voor de goal zijn.
Maar ja, wie ramt die ballen naar voren?
Baumgartl, Viergever of toch Gutierrez?
Die taak ligt wat mij betreft bij de Mexicaan.
Het valt niet mee als je een gemankeerd middenveld hebt.
 
Schijnt dat PSV en Groningen er toch uit gaan komen en de geruchten zijn dat Groningen de vraagprijs aanzienlijk laat zakken en genoegen gaat nemen met een bedrag tussen de 8-10 miljoen euro voor Ritsu Doan.
 
Schijnt dat PSV en Groningen er toch uit gaan komen en de geruchten zijn dat Groningen de vraagprijs aanzienlijk laat zakken en genoegen gaat nemen met een bedrag tussen de 8-10 miljoen euro voor Ritsu Doan.
Nog 4x teveel als je t mij vraagt.
 
Begrijp niets van deze interesse. Doan is niet oed genoeg en voor dat bedrag mag je wel een betere speler verwachten
 
Doan maakt PSV op dit moment niet beter. Huur een rechtsbuiten die er meteen staat en gebruik het geld van Doan liever voor een middenvelder met diepgang en scorend vermogen.
 
We hebben zoveel goede aanvallers die we niet allemaal kunnen opstellen in de basis, terwijl ze daarvoor wel in aanmerking komen.
En dan willen ze wéér een aanvaller erbij halen...Mismanagemant van jewelste.
Houdt dat geld in de pocket, John en Toon.
 
Ik ken de speler niet goed genoeg om er over te oordelen. Hoop dat hij het goed gaat doen. Wordt als vervanger van Lozano gehaald lees ik, dus niet om het middenveld te versterken?
 
PSV koopt Ritsu Doan van FC Groningen

link

PSV koopt Ritsu Doan van FC Groningen. De club is er na zware onderhandelingen in geslaagd een akkoord te bereiken met de ploeg uit Noord-Nederland en haalt de Japanner dus naar Eindhoven.

Hoeveel PSV voor Doan heeft betaald, is nog niet bekend.
 
Niet echt de transfer waar ik op hoopte. Hopelijk verrasst hij me. Veel succes bij de mooiste club van NL Doan.
 
Jammer, onnodige aankoop nr 9 die helemaal niks toevoegt aan PSV. JdJ, ome Toon en kornuiten moeten zometeen niet gaan zeuren dat hun portemonee leeg is, hebben ze willens en wetens gedaan aan een hele ris spelers die met verlies van de hand gedaan moeten worden. En het allerergst is dat we dat nu hier al kunnen voorspellen
 
Terug
Bovenaan Onderaan