Ritsu Doan (A)

Een tompouce eten is net als een chocoladebol nuttigen.
Ga naar een plek waar niemand je ziet, pak een paar servetten en zet je tanden in de ( ongezonde ) lekkernij waarbij je wangen en kin geheel niet schoon blijven.
That's the spirit! Heb wel ff twee woorden omgedraaid om het eerlijker te maken ;)
 
Die bestaat natuurlijk niet hè ;)
Ik vind de Japanse cultuur ook erg beklemmend en het is ook niet voor niets dat er zoveel zelfmoorden daar plaatsvinden. Ik en ook die Japanse vrienden zijn wel in de luxe omstandigheid om het beste uit de twee culturen te combineren. Dat lukt niet altijd, omdat veel dingen gewoon in je zitten en zo vertrouwd zijn, hoe minder leuk ook, dat ze achter je laten al een kunst op zichzelf is. Anderzijds kan ik veel gewoontes makkelijker dan jullie afleren, omdat ik niet meer in mijn oorspronkelijke context verkeer met toch wel wat druk uit de omgeving en de samenleving.
Edit: het hele verhaal gaat over iets anders dan je vraag hahaha
De juiste manier om een tompouce te eten is het boven blad er af te halen en dat er onder te leggen en daarna een hapje te nemen. #inburgeringgeslaagd #anderenwetenhetbeter
:grin: En ik eet ze zoals Doan. Ik probeer het geheel in zijn oorspronkelijke constellatie te eten, waarbij dat natuurlijk niet lukt en je het gebakongeluk opeet. Blijkbaar: #uitgeburgerd ;)
 
  • Hahaha!
Reactions: IPF
Moet PSV zijn contract niet verlengen. Anders valt de winst ook tegen na bv een goed WK met nog maar een 1 jarig contract.
Hebben we dan niet gewoon teveel dure aanvallers in de selectie? Ik zie dan toch liever een echt goede spits komen. Of Gakpo moet ineens verkocht gaan worden..
 
Die bestaat natuurlijk niet hè ;)
Ik vind de Japanse cultuur ook erg beklemmend en het is ook niet voor niets dat er zoveel zelfmoorden daar plaatsvinden. Ik en ook die Japanse vrienden zijn wel in de luxe omstandigheid om het beste uit de twee culturen te combineren. Dat lukt niet altijd, omdat veel dingen gewoon in je zitten en zo vertrouwd zijn, hoe minder leuk ook, dat ze achter je laten al een kunst op zichzelf is. Anderzijds kan ik veel gewoontes makkelijker dan jullie afleren, omdat ik niet meer in mijn oorspronkelijke context verkeer met toch wel wat druk uit de omgeving en de samenleving.
Edit: het hele verhaal gaat over iets anders dan je vraag hahaha
De juiste manier om een tompouce te eten is het boven blad er af te halen en dat er onder te leggen en daarna een hapje te nemen. #inburgeringgeslaagd #anderenwetenhetbeter
Maar leg je het roze dan tussen 2x bladerdeeg, of aan de onderzijde..

En ja, je antwoord was idd geen antwoord ;)
 
Maar leg je het roze dan tussen 2x bladerdeeg, of aan de onderzijde..

En ja, je antwoord was idd geen antwoord ;)
De bovenste laag plak je onder de onderste laag. Het plakt ook makkelijk omdat die roze laag er op zit.
 
Je legt m op z'n zijkant en kan met mes en vork de tompouce zonder vieze handen opeten ;P

Maar goed, Doan: fantastische (bewuste) assist, beetje jammer dat die commentator bij de NOS die bal aardig wist te downplayen
 
Graag met 1 jaar zijn contract verlengen. Anders is de kans groot dat we geen winst op hem gaan maken. Contract tot 2024 en met een WK eind 2022 zie ik hem niet komende zomer vertrekken vlak voor dat toernooi. Voor Guti dreigt een tranfervrij vertrek. Zijn contract loopt nog tot 2023:unsure: Die wil ook naar het WK. Hij moet anders ook in een nieuwe omgeving die 5-6 mnd doorbrengen. Lijkt me niet bevoordelijk voor je prestaties. Dus eigenlijk moet Guti deze winter verkocht worden!
Ik zeg heel goed idee!!
 
Ik was in zijn Groningen tijd al sympathisant van Doan, en heb wel een paar wedstrijdjes meegepakt hier. Toen hij naar PSV kwam hoopte ik echt dat hij zou slagen, maar werd - terecht - te licht bevonden na zijn eerste jaar.

Extra blij om te zien hoe hij zich nu manifesteert. Dat hij goed kon voetballen wisten we wel, maar zijn ondergrens is gewoon een stuk hoger komen te liggen. Daarnaast werkt hij hard, heeft hij een andere speelstijl dan Madueke (wat tactisch meerwaarde biedt), klaagt hij nooit en is het ook nog eens een sympathieke jongen. Ik zou het begrijpen als hij weg zou gaan deze zomer, maar wmb houden we hem er lekker bij.
 
Ik was in zijn Groningen tijd al sympathisant van Doan, en heb wel een paar wedstrijdjes meegepakt hier. Toen hij naar PSV kwam hoopte ik echt dat hij zou slagen, maar werd - terecht - te licht bevonden na zijn eerste jaar.

Extra blij om te zien hoe hij zich nu manifesteert. Dat hij goed kon voetballen wisten we wel, maar zijn ondergrens is gewoon een stuk hoger komen te liggen. Daarnaast werkt hij hard, heeft hij een andere speelstijl dan Madueke (wat tactisch meerwaarde biedt), klaagt hij nooit en is het ook nog eens een sympathieke jongen. Ik zou het begrijpen als hij weg zou gaan deze zomer, maar wmb houden we hem er lekker bij.
Zou PSV hier ook niet op in kunnen spelen en in Japan meer op de markt kunnen gaan. Een beetje wat zin in Mexico ook hebben gedaan. Er wonen bijna 130 miljoen mensen daar die sport gek zijn, en Doan is een van de grote sterren. Waarom gebeurt het niet
 
Zou PSV hier ook niet op in kunnen spelen en in Japan meer op de markt kunnen gaan. Een beetje wat zin in Mexico ook hebben gedaan. Er wonen bijna 130 miljoen mensen daar die sport gek zijn, en Doan is een van de grote sterren. Waarom gebeurt het niet
Gebeurt dat niet? Volgens mij heeft hij een watcher en verkoopt zijn shirt echt prima daar.
 
Ja dat is op zijn persoonlijk gebied, maar het merk PSV kan toch groter neer worden gezet in Japan. Dat gebeurt nog niet in Japan
Je hebt nu bij Celtic een aantal Japanse spelers die het erg goed doen, volgens mij hebben zij ook een grote boost in populariteit vanuit Japan gekregen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan