Ritsu Doan (A)

Toen ik zei dat ik hoopte dat er geen blessuregevallen zouden voortkomen uit de interlandperiode had ik een aanvulling moeten typen, te weten "Behalve als het Doan of Mwene is. Dat zou nog te overzien zijn." Ik gun hen natuurlijk geen persoonlijk leed, maar ik gun PSV wel de best mogelijke opstelling en in mijn beleving horen die twee heren daar niet in.
 
Toen ik zei dat ik hoopte dat er geen blessuregevallen zouden voortkomen uit de interlandperiode had ik een aanvulling moeten typen, te weten "Behalve als het Doan of Mwene is. Dat zou nog te overzien zijn." Ik gun hen natuurlijk geen persoonlijk leed, maar ik gun PSV wel de best mogelijke opstelling en in mijn beleving horen die twee heren daar niet in.
Hmm vind Mwene het eigenlijk beter doen dan Teze en ook prima functioneren op LB als back up.

Aangezien we niets beter hebben zou ik Mwene graag fit houden.

Doan twijfel. Vind hem niet heel slecht maar wel een klasse minder dan een Madueke in vorm. Maar wel betrouwbaarder dan Bruma en wat beter dan een Mauro of Thomas op rechts .
 
  • Leuk
Reactions: DrJ
Toen ik zei dat ik hoopte dat er geen blessuregevallen zouden voortkomen uit de interlandperiode had ik een aanvulling moeten typen, te weten "Behalve als het Doan of Mwene is. Dat zou nog te overzien zijn." Ik gun hen natuurlijk geen persoonlijk leed, maar ik gun PSV wel de best mogelijke opstelling en in mijn beleving horen die twee heren daar niet in.
Ik dacht hetzelfde, maar zei niks, omdat ik erop anticipeerde dat iemand als jij er minder problemen mee had om zijn ware slechte aard naar buiten te brengen en ik gewoon Mr. Nice Guy kan blijven spelen (a)

Zit nu niks anders op voor Schmidt om Vertessen zijn welverdiende kans te gunnen.
 
Ik dacht hetzelfde, maar zei niks, omdat ik erop anticipeerde dat iemand als jij er minder problemen mee had om zijn ware slechte aard naar buiten te brengen en ik gewoon Mr. Nice Guy kan blijven spelen (a)

Zit nu niks anders op voor Schmidt om Vertessen zijn welverdiende kans te gunnen.
I....regret....NOTHING!!:sneaky:
 
Ik kom daar niet eens op het parkeerterrein. Voor mij geen plaats daar. ;)
Nou geloof ik best dat jij breed bent geworden van al die WOD's en weet ik veel wat nog meer, maar volgens mij neem jij minder ruimte in dan de gemiddelde refo-container, dus plaats zal er toch wel zijn :maniac:
 
Heerlijke voetballer was het bij Groningen en nu laat hij het ook bij ons zien. Leuk voor hem komt altijd symphatiek over. En ook echt een ander type dan Madueke opndie positie dus we kunnen straks afwisselen; hopelijk blijft Madueke dan ook wat langer fit
 
Als die man hem nou eens de juiste manier van een tompouce eten zou leren…
Verder lijkt me erg moeilijk voor een Japanner om in NL te wonen. Van een schuld cultuur waar de ministers zelfmoord plegen bij fouten, hiërarchie samenleving, hygiëne cultuur, fatsoensnormen relaties en een prachtig veelzijdig en gezonde keuken naar een samenleving waar Veronica Inside de Televisering wint, fouten toegeven door de regering eerst 300 debatten nodig heeft en waar alle meninkjes denken ook een mening te zijn.
P.s zelf ben ik al 2 x voor mijn werk in Japan geweest en heb Japanse vrienden in NL.
 
Als die man hem nou eens de juiste manier van een tompouce eten zou leren…
Verder lijkt me erg moeilijk voor een Japanner om in NL te wonen. Van een schuld cultuur waar de ministers zelfmoord plegen bij fouten, hiërarchie samenleving, hygiëne cultuur, fatsoensnormen relaties en een prachtig veelzijdig en gezonde keuken naar een samenleving waar Veronica Inside de Televisering wint, fouten toegeven door de regering eerst 300 debatten nodig heeft en waar alle meninkjes denken ook een mening te zijn.
P.s zelf ben ik al 2 x voor mijn werk in Japan geweest en heb Japanse vrienden in NL.
En wat is volgens jouw de juiste manier?

Verder eens, verwacht dat de cultuurschok voor veel van onze buitenlanders wel iets is wat ze ervaren, maar voor Doan helemaal. Zal toen met Lee en Park ook wel pittig zijn geweest.

Btw, iemand een liga voorzetten neigt naar martelen...
 
Ik moet trouwens eerlijk zeggen dat hij me de laatste tijd positief verrast.
Regelmatig één van de betere spelers.
En niet alleen hij, heb vaak kritiek op Schmidt maar 1 ding kan die wel spelers goed helpen bij hun ontwikkeling. Als ik zie wat jongens als Doan, Boscagli en Bruma laten zien onder Schmidt’s beleid in vergelijking met dat van MvB vind ik dat een wereld van verschil. Ook mooi dat jonge jongens als Teze en Vertessen zich ook goed ontwikkelen.
 
En wat is volgens jouw de juiste manier?

Verder eens, verwacht dat de cultuurschok voor veel van onze buitenlanders wel iets is wat ze ervaren, maar voor Doan helemaal. Zal toen met Lee en Park ook wel pittig zijn geweest.

Btw, iemand een liga voorzetten neigt naar martelen...
Die bestaat natuurlijk niet hè ;)
Ik vind de Japanse cultuur ook erg beklemmend en het is ook niet voor niets dat er zoveel zelfmoorden daar plaatsvinden. Ik en ook die Japanse vrienden zijn wel in de luxe omstandigheid om het beste uit de twee culturen te combineren. Dat lukt niet altijd, omdat veel dingen gewoon in je zitten en zo vertrouwd zijn, hoe minder leuk ook, dat ze achter je laten al een kunst op zichzelf is. Anderzijds kan ik veel gewoontes makkelijker dan jullie afleren, omdat ik niet meer in mijn oorspronkelijke context verkeer met toch wel wat druk uit de omgeving en de samenleving.
Edit: het hele verhaal gaat over iets anders dan je vraag hahaha
De juiste manier om een tompouce te eten is het boven blad er af te halen en dat er onder te leggen en daarna een hapje te nemen. #inburgeringgeslaagd #anderenwetenhetbeter
 
Die bestaat natuurlijk niet hè ;)
Ik vind de Japanse cultuur ook erg beklemmend en het is ook niet voor niets dat er zoveel zelfmoorden daar plaatsvinden. Ik en ook die Japanse vrienden zijn wel in de luxe omstandigheid om het beste uit de twee culturen te combineren. Dat lukt niet altijd, omdat veel dingen gewoon in je zitten en zo vertrouwd zijn, hoe minder leuk ook, dat ze achter je laten al een kunst op zichzelf is. Anderzijds kan ik veel gewoontes makkelijker dan jullie afleren, omdat ik niet meer in mijn oorspronkelijke context verkeer met toch wel wat druk uit de omgeving en de samenleving.
Edit: het hele verhaal gaat over iets anders dan je vraag hahaha
De juiste manier om een tompouce te eten is het boven blad er af te halen en dat er onder te leggen en daarna een hapje te nemen. #inburgeringgeslaagd #anderenwetenhetbeter
Goed stukje over die verschillende culturen.

Een tompouce eten is net als een chocoladebol nuttigen.
Ga naar een plek waar niemand je ziet, pak een paar servetten en zet je tanden in de ( ongezonde ) lekkernij waarbij je wangen en kin niet geheel schoon blijven.
Na het afpoetsen keer je terug naar je gezelschap en zegt hoe lekker het was.

On topic; ik vind Doan een echt slimme voetballer. Daar hou ik van. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan