Ritsu Doan (A)

Een verhuur is waarschijnlijk goed voor de marktwaarde.
Maar het belangrijkste, dit betekent dus dat er geen mogelijkheid meer is dat we Doan dit seizoen nog in het veld zien ploeteren bij PSV.
Weer een pluspuntje voor De Jong, geen grote plus, dat zou een verkoop zijn geweest.
 
Een verhuur is waarschijnlijk goed voor de marktwaarde.
Maar het belangrijkste, dit betekent dus dat er geen mogelijkheid meer is dat we Doan dit seizoen nog in het veld zien ploeteren bij PSV.
Weer een pluspuntje voor De Jong, geen grote plus, dat zou een verkoop zijn geweest.

Verhuren is prima, maar vind het alsnog eerder een pijnlijke constatering voor JDJ dat een van zijn grote aankopen al na een jaar van de hand gedaan moet worden, al is het tijdelijk.
 
Verhuren is prima, maar vind het alsnog eerder een pijnlijke constatering voor JDJ dat een van zijn grote aankopen al na een jaar van de hand gedaan moet worden, al is het tijdelijk.
Doan is hartstikke mislukt in zijn eerste seizoen, en het ziet er niet naar uit dat hij het dit seizoen beter zou gaan doen. Een vertrek lucht bij mij eerder op dan dat ik er een zuur gevoel bij krijg.
 
Zat even op Flashscore te koekeloeren. Doan heeft de 1e 2 Bundesliga wedstrijden als rcm gespeeld, in de 2e wedstrijd is hij in de 73e minuut gewisseld. Hopelijk blijft hij spelen en zien we daardoor volgend seizoen een gedeelte van zijn transfersom terug
 
Doan weer gescoord bij Bielefeld ook assist meegepakt, volgens mij heeft die z’n draai daar goed gevonden en nu volgend jaar weer knallen bij PSV
 
Doan weer gescoord bij Bielefeld ook assist meegepakt, volgens mij heeft die z’n draai daar goed gevonden en nu volgend jaar weer knallen bij PSV
Doan heeft zelf ook aangegeven het prettig te vinden dat hij daar het gevoel krijgt dat ze hem echt nodig hebben. Dat zal bij PSV helaas niet gaan gebeuren vrees ik. Leuke speler maar gewoon niet goed genoeg voor de basis.
 
Bij een Bielefeld speel je meestal zonder al te veel te verliezen. Tegenstanders spelen vaak aanvallend tegen je en er is dus veel ruimte, met name in de tegenstoot. Dat past veel beter bij Doan. Met PSV moet je vaak door de compacte formatie van de tegenstander heen ballen. Doan doet het leuk daar, maar laten we niet doen alsof dat hem goed genoeg maakt voor ons. Een Bielefeld is ook gewoon een lager niveau als PSV. Hopelijk lichten ze de koopoptie en blijft Bielefeld erin. Doan blij, wij blij. Meer dan die koopoptie ga je er niet voor vangen.
 
Maar als hij in Duitsland wel past, maar bij PSV niet, dan kun je 'm beter verkopen toch?
Hij is nog jong en vorig seizoen was elke speler slecht, dus vind jammer dat die zo snel wordt afgeschreven, denk dat die het echt nog wel kan, maar als je hem met winst kan verkopen in Duitsland is dat natuurlijk ook prima
 
Terug
Bovenaan Onderaan