Riechedly Bazoer

Het is zo zonde. Ik heb waanzinnig van hem genoten bij Ajax, niet normaal hoe goed hij af en toe was. Helaas een ontzettend slechte mentaliteit; na een paar wedstrijdjes (terecht) op de bank meteen weg willen.

Ik hoop dat hij slaagt bij Vitesse. Potentie in overvloed, nu dat koppie nog.
Denk dat zijn plafond ook al flink gezakt is.

Het kan mij niet zoveel schelen of hij het goed doet. Ik vind het een zak hooi.
 
Goede voetballer met een verkeerde mentaliteit.
Mensen kunnen veranderen, maar dan moet je wel zelfkennis hebben, bereid zijn te veranderen en zelfreflectie geen eng principe vinden.

Iedereen is het er over eens dat die jongen veel talent heeft. Als hij zijn instelling kan veranderen kan hij gewoonweg een zeer goede speler worden.
 
Ophalen die Bazoer.
Ik heb een hoog Ziyech-Twente gevoel bij die gozer. Die, Hakim, wilde destijds naar PSV, maar PSV durfde het niet aan vanwege zijn karakter/bagage.

Beste forummers, denk ff niet aan zijn verleden, maar echt alleen aan zijn spel.
Dat kan PSV heel best gebruiken.
 
Ophalen die Bazoer.
Ik heb een hoog Ziyech-Twente gevoel bij die gozer. Die, Hakim, wilde destijds naar PSV, maar PSV durfde het niet aan vanwege zijn karakter/bagage.

Beste forummers, denk ff niet aan zijn verleden, maar echt alleen aan zijn spel.
Dat kan PSV heel best gebruiken.
Waar blijft die nieuwe button.. ;)

:FP:

Nee, Bazoer is wmb niet welkom. Teveel steekjes los met rare acties, overtredingen e.d.
 
Ophalen die Bazoer.
Ik heb een hoog Ziyech-Twente gevoel bij die gozer. Die, Hakim, wilde destijds naar PSV, maar PSV durfde het niet aan vanwege zijn karakter/bagage.

Beste forummers, denk ff niet aan zijn verleden, maar echt alleen aan zijn spel.
Dat kan PSV heel best gebruiken.

Het enige Twente gevoel wat ik bij Bazoer krijg is die Douglas, dat was ook al zo'n mafkees.
 
Iemand op Twitterde opperde om Bazoer in de winterstop te halen om het gemis van Sangare op te vangen. Ik weet dat er veel oud zeer zit bij de supporters, maar ik vind het wel een optie. Hij is zijn wilde haren volgens mij wel kwijt, doet het prima bij Vitesse en kan ook nog eens op meerdere posities (zoals achterin) uit de voeten. Dus ook na de terugkeer van Sangare heb je er nog iets aan. Meningen?
 
Iemand op Twitterde opperde om Bazoer in de winterstop te halen om het gemis van Sangare op te vangen. Ik weet dat er veel oud zeer zit bij de supporters, maar ik vind het wel een optie. Hij is zijn wilde haren volgens mij wel kwijt, doet het prima bij Vitesse en kan ook nog eens op meerdere posities (zoals achterin) uit de voeten. Dus ook na de terugkeer van Sangare heb je er nog iets aan. Meningen?
Wat is een mens zonder principes? Nooit doen dus.
 
Iemand op Twitterde opperde om Bazoer in de winterstop te halen om het gemis van Sangare op te vangen. Ik weet dat er veel oud zeer zit bij de supporters, maar ik vind het wel een optie. Hij is zijn wilde haren volgens mij wel kwijt, doet het prima bij Vitesse en kan ook nog eens op meerdere posities (zoals achterin) uit de voeten. Dus ook na de terugkeer van Sangare heb je er nog iets aan. Meningen?
No.
 
Zijn er dan ook principes in het topvoetbal? Ik moet toch even zoeken…
Als er al principes zijn, zou een daarvan moeten zijn dat de clubleiding streeft naar de best mogelijke samenstelling van de selectie, zonder zich al te veel te laten leiden door de onderbuik van supporters.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Terug
Bovenaan Onderaan