Riechedly Bazoer

En dat gaat niet lukken voorspel ik. Daarvoor mist hij vele essentiele kenmerken, die op het slakkentempo van de eredivisie niet opvallen, maar op een nivo hoger genadeloos aan de oppervlakte komen

Ik lees ook al regelmatig over topclubs die doorschakelen na hun interesse voor Frenkie en De Ligt, met name vanwege het prijskaartje. Die zullen bovenstaande ook allemaal wel meenemen.
 
Bazoer? Mag van mij vandaag nog komen. Die heeft zijn lesje wel geleerd en zal alleen maar beter worden.
 
Bazoer? Mag van mij vandaag nog komen. Die heeft zijn lesje wel geleerd en zal alleen maar beter worden.

Wolfsburg heeft hem voor veel geld gekocht, en zal (te) veel terug willen zien.
Daarnaast weet ik niet of hij zijn les heeft geleerd. Waarom dan niet alles op alles zetten om bij Porto indruk te maken?
 
Wolfsburg heeft hem voor veel geld gekocht, en zal (te) veel terug willen zien.
Daarnaast weet ik niet of hij zijn les heeft geleerd. Waarom dan niet alles op alles zetten om bij Porto indruk te maken?
Screenshot_20181230-102713_Gallery.jpg
 
Bazoer? Mag van mij vandaag nog komen. Die heeft zijn lesje wel geleerd en zal alleen maar beter worden.
Heeft veel te weinig gespeeld in jaren die belangrijk zijn voor je ontwikkeling. Daarnaast, heb weinig fiducie in deze ongeduldige harry. Geef mij maar een Bergwijn die rustig in de luwte rijpt en nu zijn kans pakt. Heb dezelfde hoop nog voor Donyell, die heeft op veel jongere leeftijd een 'foute' keuze gemaakt maar is ook op jongere leeftijd tot besef gekomen dat de weg van geleidelijkheid beter is.
 
Heeft veel te weinig gespeeld in jaren die belangrijk zijn voor je ontwikkeling. Daarnaast, heb weinig fiducie in deze ongeduldige harry. Geef mij maar een Bergwijn die rustig in de luwte rijpt en nu zijn kans pakt. Heb dezelfde hoop nog voor Donyell, die heeft op veel jongere leeftijd een 'foute' keuze gemaakt maar is ook op jongere leeftijd tot besef gekomen dat de weg van geleidelijkheid beter is.

Overigens ben ik benieuwd of Malen hetzelfde geduld als Bergwijn kan opbrengen.
 
En dat gaat niet lukken voorspel ik. Daarvoor mist hij vele essentiele kenmerken, die op het slakkentempo van de eredivisie niet opvallen, maar op een nivo hoger genadeloos aan de oppervlakte komen

Jij hebt duidelijk hun CL matches niet gekeken :ROFL:
Frenkie deed het prima tegen de grote jongens, met foutjes en af en toe ff wat minder scherpe momenten maar absoluut geen eredivisie niveau gefaal. Ik denk dat hij met de tijd alleen sterker en beter gaat worden als die constant met goede mensen om zich heen zit, Dat de basis nu gewoon meer dan goed is. Denk niet dat het een scenario word als mijn buurman Klaassen
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Hij wordt toch begeleid door zijn broer? Hoezo geen begeleiding dan? Je bedoelt waarschijnlijk niet de juiste begeleiding... De omgeving die je carierre kapot maakt omdat ze snel geld willen zien. Dat hebben we heel vaak al zien voorbij komen.
Dat hij hetzelfde gedrag vertoont als toen hij bij PSV zat, is sowieso een teken aan de wand; hij heeft zich dus als mens niet ontwikkeld. Dan hebben mensen gezien zijn praatjes in het verleden over “de juiste keuze om naar Ajax te gaan”, alle reden om hem belachelijk te maken. Als je een volwassen kop hebt maar puberaal gedrag vertoont, dan roep je alle reacties over jezelf af. En je doet alsof hij allerlei ziektes of zo toegewenst krijgt.
Precies wat je zegt. Geen goede begeleiding. Wanneer je als broer de zaken behartigd, krijg je een minder professionele begeleiding, en ik ben bang dat geld daarbij ook een heel belangrijke rol speelt. Van huis uit hadden ze niets. Nu zijn ze wellicht beiden steenrijk. En de oude situatie, daar wil je niet meer naar terug, nee vooral meer en snel.
Zijn keuze om naar Ajax te gaan vond ik op zijn leeftijd niet eens zo gek. Hoeveel kansen kreeg de jeugd bij PSV? Daarbij had hij bij PSV al een aantal keer een waarschuwing gehad voor zijn gedrag, o.a. op school. Nogmaals, er zijn hier mensen die hem gingen haten nadat hij voor Ajax koos maar dat vind ik een beetje hypocriet. Hij veranderd als persoon niet ineens.
 
Van nature gewoon een pisventje, de overstap naar ajaks was de laatste druppel pies.
Ik lees zijn topic hier puur voor het leedvermaakgehalte
 
Overigens ben ik benieuwd of Malen hetzelfde geduld als Bergwijn kan opbrengen.
vooralsnog is hij al 1.5 seizoen binnen en hoor ik vooral over teksten als 'verbeteren, de basisplaats afdwingen, etc.'maar ja, in het verleden behaalde resultaten....
 
Precies wat je zegt. Geen goede begeleiding. Wanneer je als broer de zaken behartigd, krijg je een minder professionele begeleiding, en ik ben bang dat geld daarbij ook een heel belangrijke rol speelt. Van huis uit hadden ze niets. Nu zijn ze wellicht beiden steenrijk. En de oude situatie, daar wil je niet meer naar terug, nee vooral meer en snel.
Zijn keuze om naar Ajax te gaan vond ik op zijn leeftijd niet eens zo gek. Hoeveel kansen kreeg de jeugd bij PSV? Daarbij had hij bij PSV al een aantal keer een waarschuwing gehad voor zijn gedrag, o.a. op school. Nogmaals, er zijn hier mensen die hem gingen haten nadat hij voor Ajax koos maar dat vind ik een beetje hypocriet. Hij veranderd als persoon niet ineens.
De PSV jeugd? Memphis, Zoet, Locadia, Brenet, Hendrix, Bergwijn, Rosario en voor hen Bakkali, Labyad, Afellay, Aissati, Bakkal... Vind ik niet slecht voor een koopclub. Bij Ajax krijg je heel snel een kans maar de kans dat je 6 maanden later totaal afgebrand bent is ook groot, net als Bazoer zelf of destijds Blind of El Ghazi, Tete of Kishna. Als ik naar het huidige Ajax kijk, dan zijn de verhoudingen koop- eigen jeugd ongeveer gelijk aan die bij PSV. Dit, terwijl zij anders pretenderen. Maar ook zij hebben de smaak te pakken als het gaat om de dure aankopen en hoge salarissen. Ze weten dat je niet snel kampioen wordt met 8 eigen jeugd spelers en stel goedkope aankopen a la Duarte.
En ik vind het logisch dat mensen de jeugd die naar de concurrent gaat geen licht in het oog gunnen.
 
De PSV jeugd? Memphis, Zoet, Locadia, Brenet, Hendrix, Bergwijn, Rosario en voor hen Bakkali, Labyad, Afellay, Aissati, Bakkal... Vind ik niet slecht voor een koopclub. Bij Ajax krijg je heel snel een kans maar de kans dat je 6 maanden later totaal afgebrand bent is ook groot, net als Bazoer zelf of destijds Blind of El Ghazi, Tete of Kishna. Als ik naar het huidige Ajax kijk, dan zijn de verhoudingen koop- eigen jeugd ongeveer gelijk aan die bij PSV. Dit, terwijl zij anders pretenderen. Maar ook zij hebben de smaak te pakken als het gaat om de dure aankopen en hoge salarissen. Ze weten dat je niet snel kampioen wordt met 8 eigen jeugd spelers en stel goedkope aankopen a la Duarte.
En ik vind het logisch dat mensen de jeugd die naar de concurrent gaat geen licht in het oog gunnen.

Hangt er natuurlijk ook vanaf hoe iemand weggaat bij een club.
Weggestuurd of geeft de persoon af op de club die hij verlaat?
 
Precies wat je zegt. Geen goede begeleiding. Wanneer je als broer de zaken behartigd, krijg je een minder professionele begeleiding, en ik ben bang dat geld daarbij ook een heel belangrijke rol speelt. Van huis uit hadden ze niets. Nu zijn ze wellicht beiden steenrijk. En de oude situatie, daar wil je niet meer naar terug, nee vooral meer en snel.
Zijn keuze om naar Ajax te gaan vond ik op zijn leeftijd niet eens zo gek. Hoeveel kansen kreeg de jeugd bij PSV? Daarbij had hij bij PSV al een aantal keer een waarschuwing gehad voor zijn gedrag, o.a. op school. Nogmaals, er zijn hier mensen die hem gingen haten nadat hij voor Ajax koos maar dat vind ik een beetje hypocriet. Hij veranderd als persoon niet ineens.

Ik gun elke Judas niks bij een andere club. Dat geldt voor Bakkali, Labyad en ook voor Bazoer. Dachten het allemaal ergens anders beter te krijgen en zijn allemaal op hun muil gegaan. Dat is een mooi stukje karma. Ik zou niet weten waarom ik dat soort lui het beste zou moeten toewensen.

Er zijn genoeg spelers die de jeugdopleiding bij PSV succesvol doorliepen en ook in het eerste konden schitteren. En die zich normaal gedroegen. Als je dat al niet kan opbrengen als professioneel sporter...
 
Jij hebt duidelijk hun CL matches niet gekeken :ROFL:
Frenkie deed het prima tegen de grote jongens, met foutjes en af en toe ff wat minder scherpe momenten maar absoluut geen eredivisie niveau gefaal. Ik denk dat hij met de tijd alleen sterker en beter gaat worden als die constant met goede mensen om zich heen zit, Dat de basis nu gewoon meer dan goed is. Denk niet dat het een scenario word als mijn buurman Klaassen
Ik zou eerder als voorbeeld nemen de internationale wedstrijden. Wat op CL heeft hij maar twee wedstrijden op écht hoger niveau. De rest was allemaal eredivisie niveau of lager.. Zelfs een Benfica zou ik gewoon schatten, huidig seizoen, op niveau PSV/Ajax dus niet per se een hoger niveau.

Brenet speelde volgensmij ook goed tegen Man Utd. Nou die kan dat niveau niet aan. Overgins denk wel dat De Jong een stap hoger kan hoor maar niet niveau 75 miljoen. Vrees dat als hij meteen naar Barca gaat dat hij beetje eindigd als Bazoer. Ofja niet compleet want De Jong heeft, voor zover ik weet, wel een betere houding als Bazoer.

Ik vind het ook een beetje karma dat Bazoer nu zo slecht doet. Komt ook door zijn houding bij Ajax moet ik zeggen. Maar Porto en Wolfsburg zijn nog geen eens van zoveel hoger niveau. Die zien we idd snel terug in de eredivisie of bij een onbekende buitenlandse club in een zandbak oid.
 
Ik gun elke Judas niks bij een andere club. Dat geldt voor Bakkali, Labyad en ook voor Bazoer. Dachten het allemaal ergens anders beter te krijgen en zijn allemaal op hun muil gegaan. Dat is een mooi stukje karma. Ik zou niet weten waarom ik dat soort lui het beste zou moeten toewensen.

Er zijn genoeg spelers die de jeugdopleiding bij PSV succesvol doorliepen en ook in het eerste konden schitteren. En die zich normaal gedroegen. Als je dat al niet kan opbrengen als professioneel sporter...
Bij zijn overstap was het nog een kind. Maar ja, het ligt misschien aan mn sociale beroep dat ik heel anders tegen dit soort zaken aankijk. Wij kijken altijd naar de basis, waardoor keuzes gemaakt worden, waarom kinderen zijn zoals ze zijn. Ik geef het op. Kansloze discussie aan de oppervlakte.
 
Als we het als groot talent verlaten van je eigen club voordat je doorgebroken bent een kenmerk van een slecht karakter vinden, wat vinden we dan van Malen?

Ik vond Bazoer in de voorbereiding nog wel een aardige optie voor ons. Op papier nog steeds een groot talent, die na een lesje nederigheid bij Ajax en in Duitsland nu misschien bij ons weer de weg naar boven zou kunnen vinden. Als controleur zou hij ook prima in het systeem van Mark kunnen passen. Achteraf was het natuurlijk nergens voor nodig omdat we nu Koning Rosario hebben, en Guti zie ik ook liever. En hij laat zelf bij Porto ook zien dat het echt structureel mis zit in zijn mentaliteit. Ik zou er mijn handen niet meer aan willen branden.
 
Als we het als groot talent verlaten van je eigen club voordat je doorgebroken bent een kenmerk van een slecht karakter vinden, wat vinden we dan van Malen?

Ook over het karakter van Malen bestaan nog genoeg twijfels. Ik zou er voorlopig mijn hoop nog niet op vestigen iig.
 
Bij zijn overstap was het nog een kind. Maar ja, het ligt misschien aan mn sociale beroep dat ik heel anders tegen dit soort zaken aankijk. Wij kijken altijd naar de basis, waardoor keuzes gemaakt worden, waarom kinderen zijn zoals ze zijn. Ik geef het op. Kansloze discussie aan de oppervlakte.

Inmiddels is ie geen kind meer. Er zijn kinderen met dezelfde basis die leren van hun fouten, en daarna andere keuzes maken. Bazoer leert niet, dan kun ie begeleiden wat je wil.
 
Terug
Bovenaan Onderaan