Riechedly Bazoer

Ajax wil hem nu ook volgens voetbalprimeur. Als hij dat doet:wtf:

En dan bestaat er in Nederland een zogenaamd heren akkoord dat de topclubs bij elkaar geen talenten uit de vijver vissen.
Ajax hoort blijkbaar dus niet meer bij de topclubs want zij houden zich niet aan dit akkoord. En mocht het ze lukken dat is het er zogenaamd weer één uit die succesvolle jeugdopleiding zeker.
:slap:
 
Ze hebben toch zelf zzo'n goede opleiding en van die van ons is toch niets????????????
 
En dan bestaat er in Nederland een zogenaamd heren akkoord dat de topclubs bij elkaar geen talenten uit de vijver vissen.
Ajax hoort blijkbaar dus niet meer bij de topclubs want zij houden zich niet aan dit akkoord. En mocht het ze lukken dat is het er zogenaamd weer één uit die succesvolle jeugdopleiding zeker.
:slap:

Het is dat wij te goed zijn om ons zo te verlagen anders konden wij net zo goed spelers bij Ajax gaan stelen. Ja stelen ja :wtf:
 
Heeft die jongen nu echt niet door dat hij zijn eigen ontwikkeling zelf helemaal stop zet? Hij ontbreekt gewoon bij trainingen en grote wedstrijden omdat hij het nodig vindt om met elke club die belangstelling toont te gaan praten. En als ik het goed heb kan hij pas volgend seizoen een overstap maken? Als ik PSV was, zou hij geen minuut meer spelen, en dan staat hij dik half jaar niet meer op het veld. Da's funest. Echt, wat een ontzettende idioot.
 
Dit is echt doodzonde. We winkelen de halve wereld over voor een paar goede verdedigers. Nu hebben we er een die ogenschijnlijk het niveau heeft wat we als PSV zijnde (moeten) nastreven en kunnen we hem niet binnenboord houden. Die jongen speelt binnen 2 jaar in het eerste van PSV. Nu gaat zelfs Aj:braak:ks aan hem lopen plukken. Ik hoop dan dat ie maar naar Man. City verkast dan zien we hem voorlopig ook niet meer.:loser:
 
De reactie van ajax op AD.nl:

Boter
Bij Ajax vinden ze op hun beurt dat ze bij PSV boter op hun hoofd hebben, omdat er volgens insiders de afgelopen jaren regelmatig Ajacieden zouden zijn benaderd voor een overgang naar PSV. Onder hen Ricardo van Rhijn, inmiddels speler van het eerste elftal en international. Bovendien zou er een 'vaste scout' van de Eindhovenaren op trainings- en opleidingscomplex De Toekomst rondlopen.

============
Kijk, als dat zo is moet Brands natuurlijk gewoon z'n snavel houden. Meten met 2 maten is niet netjes.
 
De reactie van ajax op AD.nl:

Boter
Bij Ajax vinden ze op hun beurt dat ze bij PSV boter op hun hoofd hebben, omdat er volgens insiders de afgelopen jaren regelmatig Ajacieden zouden zijn benaderd voor een overgang naar PSV. Onder hen Ricardo van Rhijn, inmiddels speler van het eerste elftal en international. Bovendien zou er een 'vaste scout' van de Eindhovenaren op trainings- en opleidingscomplex De Toekomst rondlopen.



============
Kijk, als dat zo is moet Brands natuurlijk gewoon z'n snavel houden. Meten met 2 maten is niet netjes.

Die hele zogenaamde gentleman's agreement ruikt naar poep. Doe dat dan lekker met alle clubs. Scout je spelers bij amateurs, maar blijf bij andere profclubs weg.
 
Rik Elfrink ‏@RikElfrink

#PSV-directeur Brands heeft morgen een afspraak met zaakwaarnemers en talent #Bazoer. Laatste strohalm voor #PSV wellicht.

Binnen #PSV wordt echter rekening gehouden met een vertrek van #Bazoer, Club kan niet opbieden tegen vette salarissen in buitenland.

#Bazoer is ook niet tevreden omdat hij op zijn plek bij #PSV pas 7e in rang is, na Marcelo, Derijck, Bouma, Zanka, Koch en Hendrix.

Eigenlijk moet je sowieso minstens een van die vier centrale verdedigers in je eerste team kwijt, zeker als wellicht Pieters daar ook nog kan gaan spelen. Zanka nu afschrijven zou onzinnig zijn, Marcelo doet het nog redelijk, dus dan kom je bij Derijck en Bouma uit. Wilfred zit sowieso in z'n laatste jaar, en ik zou Derijck er ook uitgooien als Pieters zich centraal goed zou aandienen. Je kan niet met vijf centrale verdedigers werken in je eerste elftal als je grote talenten op die plek hebt lopen in je jeugd. Die moeten de kans krijgen.
 
Eigenlijk moet je sowieso minstens een van die vier centrale verdedigers in je eerste team kwijt, zeker als wellicht Pieters daar ook nog kan gaan spelen. Zanka nu afschrijven zou onzinnig zijn, Marcelo doet het nog redelijk, dus dan kom je bij Derijck en Bouma uit. Wilfred zit sowieso in z'n laatste jaar, en ik zou Derijck er ook uitgooien als Pieters zich centraal goed zou aandienen. Je kan niet met vijf centrale verdedigers werken in je eerste elftal als je grote talenten op die plek hebt lopen in je jeugd. Die moeten de kans krijgen.

Kan Bazoer de concurrentie aan met spelers van het 1e? Of gaat het enkel om Koch en Hendrix? Hij moet niet weglopen voor concurrentie, maar juist de strijd aangaan. Daarbij hoeveelste in rij zou hij bij Manchester City zijn?
 
Hij is net 16 jaar. Wat verwacht hij dan? Natuurlijk is die nog niet klaar voor PSV 1. Laat hem over een paar jaar maar eens kijken de hoeveelste keuze hij is.
 
Kan Bazoer de concurrentie aan met spelers van het 1e? Of gaat het enkel om Koch en Hendrix? Hij moet niet weglopen voor concurrentie, maar juist de strijd aangaan. Daarbij hoeveelste in rij zou hij bij Manchester City zijn?

Ik had het inderdaad niet direct over Bazoer, die is als ik het goed heb nog een stuk jonger dan Koch en Hendrix. Die twee moeten vind ik toch wel in staat zijn om de vierde vacature van centrale verdediger op te vullen? Als je met vier vaste centrale verdedigers in het eerste werkt, hebben die jongens nooit de kans om door te breken. Depay kwam erbij omdat Mertens eigenlijk geen concurrent heeft, die mogelijkheden moeten talenten hebben.

Ik zou Derijck er daarom sowieso al uitgeflikkerd hebben. Dan heb je Marcelo en Zanka, Bouma die het best redelijk deed, en zo dadelijk Pieters erbij die op z'n minst de rol van Wilfred kan overnemen. Daarachter grote talenten uit de jeugd. Nu heb je er gewoon één teveel.

Hij is net 16 jaar. Wat verwacht hij dan? Natuurlijk is die nog niet klaar voor PSV 1. Laat hem over een paar jaar maar eens kijken de hoeveelste keuze hij is.

Natuurlijk absoluut waar. Door die opmerking van Elfrink ging ik slechts even nadenken over de bezetting in de verdediging. Teveel spelers voor dezelfde positie, die ook nog eens te matig zijn.
 
Ik had het inderdaad niet direct over Bazoer, die is als ik het goed heb nog een stuk jonger dan Koch en Hendrix. Die twee moeten vind ik toch wel in staat zijn om de vierde vacature van centrale verdediger op te vullen? Als je met vier vaste centrale verdedigers in het eerste werkt, hebben die jongens nooit de kans om door te breken. Depay kwam erbij omdat Mertens eigenlijk geen concurrent heeft, die mogelijkheden moeten talenten hebben.

Ik zou Derijck er daarom sowieso al uitgeflikkerd hebben. Dan heb je Marcelo en Zanka, Bouma die het best redelijk deed, en zo dadelijk Pieters erbij die op z'n minst de rol van Wilfred kan overnemen. Daarachter grote talenten uit de jeugd. Nu heb je er gewoon één teveel.



Natuurlijk absoluut waar. Door die opmerking van Elfrink ging ik slechts even nadenken over de bezetting in de verdediging. Teveel spelers voor dezelfde positie, die ook nog eens te matig zijn.

Nou ja, jij had het bericht van Elfrink geciteerd en daarin stond dat Bazoer niet de 7e CV van PSV wilde zijn. Ik dacht dat jouw reactie daarop sloeg. Ik vroeg mij dus af of een 16-jarige CV de concurrentie al aan kan.

Jouw sommetje over vaste CV's en jeugdspelers lijkt me wel kloppen. Als er al zoveel zijn, kom je als jeugdspeler niet aan spelen toe. Je ziet inderdaad dat er op het middenveld en in de aanval wel ruimte is voor jeugdspelers, zoals Ritzmaier, Van Ooijen, Depay, Locadia en Maria.
 
PSV bevestigt interesse Ajax in Bazoer

Gepubliceerd op vrijdag 9 november 2012 om 08:07


Naast Manchester City waagt ook Ajax een poging om Riechedly Bazoer los te weken bij PSV. De Amsterdamse club heeft zich officieel bij PSV gemeld voor de 16-jarige centrale verdediger, geeft PSV-directeur Marcel Brands toe in De Telegraaf.

Brands, die vandaag nogmaals rond de tafel zit met Bazoer en zijn zaakwaarnemers, is nuchter over de interesse van rivaal Ajax in het talent uit de PSV-opleiding. "Zo gaat dat in het voetbal, maar wij doen ons uiterste best om hem vast te leggen."

Bazoer weigert tot dusver een contract te tekenen bij PSV en kan dus voor een schramele opleidingsvergoeding vertrekken uit Eindhoven. Volgens diverse media kreeg de jeugdinternational vorig weekend al een rondleiding bij Man City.

Laat hem dan alstublieft naar Man City gaan.
 
Man City of ajax.... bepaalde verwensingen komen nu in mij op....:shifty:
 
Terug
Bovenaan Onderaan