Riechedly Bazoer

De 15-jarige Riechedly Bazoer van PSV A1 werd op het U19 toernooi in Dusseldorf uitgeroepen tot beste verdediger van het toernooi.

Een 15-jarige speler die al in de A1 zit, dat lijkt me een goed teken. De meeste jongens van die leeftijd zitten nog in de C-tjes. En dan ook nog eens de beste verdediger van het toernooi, hier gaan we nog meer van horen. :)
 
Een 15-jarige speler die al in de A1 zit, dat lijkt me een goed teken. De meeste jongens van die leeftijd zitten nog in de C-tjes. En dan ook nog eens de beste verdediger van het toernooi, hier gaan we nog meer van horen. :)

Lees het nieuwsbericht bij de openingspost nog eens door :p
 

Grootmachten uit Premier League grijpen naast vijftienjarige PSV'er

Donderdag, 27 september 2012 om 00:15
PSV is erin geslaagd om Riechedly Bazoer voor de club te behouden, zo meldt het Eindhovens Dagblad. De vijftienjarige centrumverdediger tekent in oktober een contract voor drie jaar bij PSV, ondanks de interesse van diverse topclubs uit de Engelse Premier League.


Technisch manager Marcel Brands was de afgelopen maanden druk bezig om Bazoer uit handen van de Engelse topclubs te houden. Bazoer woont in Utrecht en zit al zeven jaar in de jeugdopleiding van PSV. Hij voelt zich volgens het dagblad thuis bij PSV en ziet kansen om in de toekomst door te breken.
Manchester City was een van de clubs met serieuze belangstelling. Ook Arsenal en het Franse Lille hadden meer dan gemiddelde belangstelling in de jeugdinternational. De landskampioen van Engeland wilde Bazoer in oktober, als hij zestien jaar wordt, naar de Engelse contreien te halen. PSV heeft dit echter voorkomen.
In een eerder stadium raakte PSV al een groot talent kwijt aan Manchester United: Andreas Hoelgebaum Pereira voegde zich bijna een jaar geleden officieel bij the Red Devils. Bovendien wordt een ander talent, Zakaria Bakkali, ook nadrukkelijk gevolgd door diverse buitenlandse verenigingen.

Als Manchester City, Arsenal en Lille hem zo graag willen hebben zal het toch een groot talent zijn.
Misschien kan hij zondag tegen Achilles direkt in het eerste in de basis. Een centrumverdediger van 15 jaar.
Nog nooit vertoond. Zou een stunt zijn. :D
 
[url]http://static2-voetbalzone.nl/images/logo/138/60x60/tn_1517.gif[/URL]
Grootmachten uit Premier League grijpen naast vijftienjarige PSV'er

Donderdag, 27 september 2012 om 00:15
PSV is erin geslaagd om Riechedly Bazoer voor de club te behouden, zo meldt het Eindhovens Dagblad. De vijftienjarige centrumverdediger tekent in oktober een contract voor drie jaar bij PSV, ondanks de interesse van diverse topclubs uit de Engelse Premier League.


Technisch manager Marcel Brands was de afgelopen maanden druk bezig om Bazoer uit handen van de Engelse topclubs te houden. Bazoer woont in Utrecht en zit al zeven jaar in de jeugdopleiding van PSV. Hij voelt zich volgens het dagblad thuis bij PSV en ziet kansen om in de toekomst door te breken.
Manchester City was een van de clubs met serieuze belangstelling. Ook Arsenal en het Franse Lille hadden meer dan gemiddelde belangstelling in de jeugdinternational. De landskampioen van Engeland wilde Bazoer in oktober, als hij zestien jaar wordt, naar de Engelse contreien te halen. PSV heeft dit echter voorkomen.
In een eerder stadium raakte PSV al een groot talent kwijt aan Manchester United: Andreas Hoelgebaum Pereira voegde zich bijna een jaar geleden officieel bij the Red Devils. Bovendien wordt een ander talent, Zakaria Bakkali, ook nadrukkelijk gevolgd door diverse buitenlandse verenigingen.

Als Manchester City, Arsenal en Lille hem zo graag willen hebben zal het toch een groot talent zijn.
Misschien kan hij zondag tegen Achilles direkt in het eerste in de basis. Een centrumverdediger van 15 jaar.
Nog nooit vertoond. Zou een stunt zijn. :D
Ik las het op voetbalzone. Maar wat is de bron want die vermelden ze daar niet.
 
[url]http://static2-voetbalzone.nl/images/logo/138/60x60/tn_1517.gif[/URL]
Grootmachten uit Premier League grijpen naast vijftienjarige PSV'er

Donderdag, 27 september 2012 om 00:15
PSV is erin geslaagd om Riechedly Bazoer voor de club te behouden, zo meldt het Eindhovens Dagblad. De vijftienjarige centrumverdediger tekent in oktober een contract voor drie jaar bij PSV, ondanks de interesse van diverse topclubs uit de Engelse Premier League.


Technisch manager Marcel Brands was de afgelopen maanden druk bezig om Bazoer uit handen van de Engelse topclubs te houden. Bazoer woont in Utrecht en zit al zeven jaar in de jeugdopleiding van PSV. Hij voelt zich volgens het dagblad thuis bij PSV en ziet kansen om in de toekomst door te breken.
Manchester City was een van de clubs met serieuze belangstelling. Ook Arsenal en het Franse Lille hadden meer dan gemiddelde belangstelling in de jeugdinternational. De landskampioen van Engeland wilde Bazoer in oktober, als hij zestien jaar wordt, naar de Engelse contreien te halen. PSV heeft dit echter voorkomen.
In een eerder stadium raakte PSV al een groot talent kwijt aan Manchester United: Andreas Hoelgebaum Pereira voegde zich bijna een jaar geleden officieel bij the Red Devils. Bovendien wordt een ander talent, Zakaria Bakkali, ook nadrukkelijk gevolgd door diverse buitenlandse verenigingen.

Als Manchester City, Arsenal en Lille hem zo graag willen hebben zal het toch een groot talent zijn.
Misschien kan hij zondag tegen Achilles direkt in het eerste in de basis. Een centrumverdediger van 15 jaar.
Nog nooit vertoond. Zou een stunt zijn. :D

Vandaag tegen Achilles of zondag tegen VVV, welke van de twee wil je?

Wel vertoond dus, in 1959 speelde Wim Kras zijn eerste wedstrijd voor Volendam in de Eredivisie, hij was toen 15 jaar 9 maanden en 17 dagen. Als Bazoer in oktober 16 wordt, is hij nu al ouder en kan het record dus niet verbreken.
 
Laatst bewerkt:
Dat weet Brands wel regelmatig goed voor elkaar te krijgen.

PSV is er in geslaagd Riechedly Bazoer bij de club te houden. De verdediger tekent in oktober, wanneer hij zestien wordt, een contract voor drie seizoenen in Eindhoven.
Bazoer staat te boek als één van de grootste talenten uit de jeugdopleiding van PSV en is een vaste waarde bij de vertegenwoordigende jeugdelftallen van Oranje. Manchester City en Chelsea waren concreet in de markt voor de vijftienjarige centrumverdediger, maar vissen naast het net.

Technisch manager Marcel Brands heeft enkele gesprekken gevoerd met Bazoer en zijn familie. Tijdens die gesprekken heeft de jonge voetballer besloten op zijn zestiende voor drie jaar te tekenen bij PSV. De jongeling speelt al zeven jaar in Eindhoven, voelt zich thuis en ziet kansen om door te breken, meldt het Eindhovens Dagblad.
 
Ondanks al het commentaar op Brands weet die kerel toch wel steeds beloftevolle spelers langer vast te leggen.

Oh enne... "vissen naast het net" :confused:
 
Nu nog hopen dat het geen gevalletje Labyad wordt....
Ik hoorde dat hij en Koch Samen achterin de uitblinkers waren tegen Sporting in de Next-Gen competitie.
Vraag mij af of Advocaat naar die jongens gaat kijken of niet. Kan die meteen zien dat ze misschien nu al veel beter zijn dan Marcelo, Derijck en Bouma....
 
Nu nog hopen dat het geen gevalletje Labyad wordt....
Ik hoorde dat hij en Koch Samen achterin de uitblinkers waren tegen Sporting in de Next-Gen competitie.
Vraag mij af of Advocaat naar die jongens gaat kijken of niet. Kan die meteen zien dat ze misschien nu al veel beter zijn dan Marcelo, Derijck en Bouma....
Ik kan me voorstellen dat een B-junior fysiek nog tekort komt, ook al is hij qua techniek wellicht beter dan onze huidige verdedigers.
 
Ik kan me voorstellen dat een B-junior fysiek nog tekort komt, ook al is hij qua techniek wellicht beter dan onze huidige verdedigers.

Ja dat kan ik mij ook wel voorstellen maar ik word zo langzamerhand een beetje cynisch als het om onze verdedigers en de verklaringen van Martcel Brands daaromtrent gaat;)
 
Ja dat kan ik mij ook wel voorstellen maar ik word zo langzamerhand een beetje cynisch als het om onze verdedigers en de verklaringen van Martcel Brands daaromtrent gaat;)

Misschien kijkt Brands juist ook naar de verdedigers in de jeugd, zoals deze kerel, en vindt hij dat er genoeg goeds onderweg is?
.. ofzo? :D Ik brei er ook maar een mouw aan, he. :shifty:
 
Misschien kijkt Brands juist ook naar de verdedigers in de jeugd, zoals deze kerel, en vindt hij dat er genoeg goeds onderweg is?
.. ofzo? :D Ik brei er ook maar een mouw aan, he. :shifty:

:D
 
Voorlopig denkt Brands alleen maar dat Bazoer gaat bijtekenen. Dat heb ik hem over Reis en Labyad ook horen roepen. Eerst zien dan geloven. Ik heb Bazoer op het EKo17 gezien, terwijl hij toen maar 15 jaar was. Dat deed hij echt prima. Al kan ik mij niet voorstellen dat hij nu al kan concurreren met de A-selectie.
 
Riechedly Bazoer (V)

Toptalent Bazoer luistert naar toekomstplannen van PSV

VI 17/10/2012 22:01
PSV ontvouwt deze week zijn toekomstplannen aan de net zestienjarige Riechedly Bazoer. De Eindhovense club hoopt daarmee het toptalent voor drie jaar te binden.

PSV heeft te maken zware concurrentie. De international van Oranje Onder-17 staat in de belangstelling van diverse buitenlandse topclubs. Onder meer Manchester City volgt de centrale verdediger al maanden intensief.

Bazoer heeft PSV laten weten dat hij graag luistert naar het verhaal van de club. 'Wij zijn eerste keus voor hem', aldus technisch manager Marcel Brands tegen Voetbal interantional, 'maar dat wil niet zeggen dat er overeenstemming is. Als ons sportieve verhaal hem aanspreekt, gaan we praten over de andere voorwaarden. Ik ben heel benieuwd of we tot elkaar komen.'

VI kan dus hun eigen naam niet eens goed vermelden op hun eigen site. Het staat er echt Voetbal interantional :p.


Riechedly Bazoer heeft de hele PSV jeugd doorlopen vanaf de D3 t/m de A1 en op PSVJeugd.nl staat in zijn profiel: Mooiste moment bij PSV: Moet nog komen.
Hij zal dus wel tekenen. Wordt mogelijk de toekomstige centrale verdediger waar we al zo lang op wachten.
 
Er is maar één club, en dat is PSV. Als hij dan ook niet voor PSV kiest hoef thet ook niet meer.

Dit heeft overigens niks meer 020se arrogantie te maken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan