Riechedly Bazoer

Maar lag dat aan Schmidt of Ihattaren. Schmidt heeft Mo genoeg kansen gegeven, als je dit niet pakt. ja aan wie ligt dat dan
Geen idee aan wie dat lag, vandaar dat ik niet keihard kan vaststellen dat Schmidt niet meebewogen heeft.
 
Volgens mij is Schmidt juist een goede people manager en hoor je eigenlijk nooit wat negatiefs over hem op dit vlak. Als je ziet hoe de normaal gesproken bankzitters de laatste week acteerden, dan is dat een bewijs voor mij. Ihattaren is echt geen graadmeter wat dat betreft; die is onhandelbaar. Kijk maar hoe het nu gaat met hem.
 
Feyenoord gaat vol voor Bazoer. Enerzijds toch jammer, een van de meest talentvolle libero’s en kan op verschillende plekken spelen. En 2 miljoen is echt geen groot bedrag voor hem. Dat is het jaarsalaris van Zahavi…
 
Feyenoord gaat vol voor Bazoer. Enerzijds toch jammer, een van de meest talentvolle libero’s en kan op verschillende plekken spelen. En 2 miljoen is echt geen groot bedrag voor hem. Dat is het jaarsalaris van Zahavi…
Los van zijn roerige verleden had ik stiekem gehoopt dat we eerder Bazoer dan Veerman zouden hebben aangetrokken. Om een of andere reden denk ik dat een beetje meer power in het veld in de kampioensrace ons geen kwaad zou doen.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Feyenoord gaat vol voor Bazoer. Enerzijds toch jammer, een van de meest talentvolle libero’s en kan op verschillende plekken spelen. En 2 miljoen is echt geen groot bedrag voor hem. Dat is het jaarsalaris van Zahavi…
Voor Feyenoord vind ik het een top aankoop. Bij PSV denk ik eigenlijk wel dat als iedereen fit is dat hij dan op de bank zou zitten.

Beter Bazoer dan niks. En hij lijkt momenteel het meest haalbaar op korte termijn. Maar voor lange termijn weet ik niet of ik heel blij van deze transfer was geworden. Maar door de blessure van Ramalho zitten wel in een lastige situatie.

Spannend begin van een transferwinter. Waar ik eigenlijk verwachte dat die best rustig zou verlopen.
 
Voor Feyenoord vind ik het een top aankoop. Bij PSV denk ik eigenlijk wel dat als iedereen fit is dat hij dan op de bank zou zitten.

Beter Bazoer dan niks. En hij lijkt momenteel het meest haalbaar op korte termijn. Maar voor lange termijn weet ik niet of ik heel blij van deze transfer was geworden. Maar door de blessure van Ramalho zitten wel in een lastige situatie.

Spannend begin van een transferwinter. Waar ik eigenlijk verwachte dat die best rustig zou verlopen.
Dat was ook de bedoeling. Zowel het stoppen van Pröpper als het maandenlang wegvallen van Ramalho stond niet op de planning...
 
Had hem dan liever naar het buitenland zien gaan. Als hij zich gedraagt is het voor Feyenoord wel echt een versterking. Ik voorspel alvast dat ie een topwedstrijd speelt in de Kuip tegen ons.
Dan verandert er dus niks voor ons. Feyenoord is altijd goed huis tegen PSV. PSV is altijd slecht in de Kuip.
Wij zullen het verschil niet merken. De drie punten blijven meestal in 010.
 
Had hem dan liever naar het buitenland zien gaan. Als hij zich gedraagt is het voor Feyenoord wel echt een versterking. Ik voorspel alvast dat ie een topwedstrijd speelt in de Kuip tegen ons.
Jammer; ik zag hem vooral als vervanger voor Sangare in Januari en volgend jaar. Maar aan de andere kant is hij wel heel onvoorspelbaar in gedrag dus ben er ook niet kapot van:) Bizar overigens dat een topclub als Feyenoord bij elke transfer moet leuren om euro`s bij investeerders. Zo ga je er nooit komen aangezien die allemaal rendement willen.
 
Ik vind het wel jammer. Met alle respect: wij krijgen Veerman en Feyenoord Bazoer. Hij is echt multifunctioneel en kan ook centraal achterin spelen.
Valentijn Driessen zegt dat Schmidt de komst van Bazoer niet zag zitten maar JdJ wel.
 
Ik vind het wel jammer. Met alle respect: wij krijgen Veerman en Feyenoord Bazoer. Hij is echt multifunctioneel en kan ook centraal achterin spelen.
Valentijn Driessen zegt dat Schmidt de komst van Bazoer niet zag zitten maar JdJ wel.
Valentijn? Ow die van dat krantje, ja die weet natuurlijk precies wat er speelt.
 
Ik vind het wel jammer. Met alle respect: wij krijgen Veerman en Feyenoord Bazoer. Hij is echt multifunctioneel en kan ook centraal achterin spelen.
Valentijn Driessen zegt dat Schmidt de komst van Bazoer niet zag zitten maar JdJ wel.
Misschien toch de mentaliteit?
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Zelf dacht ik dat hij dit de wereld ingooit omdat hij niet wil dat Bazoer naar PSV gaat.
Stel, PSV wil hem wel, denken wij/hij dan echt dat PSV er vanaf ziet omdat Valentijn geschreven heeft dat wij m niet willen?
Valentijntje lekker laten kletsen joh, soort van Derkens maar dan op jongere leeftijd al verzuurd.
 
Stel, PSV wil hem wel, denken wij/hij dan echt dat PSV er vanaf ziet omdat Valentijn geschreven heeft dat wij m niet willen?
Valentijntje lekker laten kletsen joh, soort van Derkens maar dan op jongere leeftijd al verzuurd.
Nee ik dacht meer dat hij richting Bazoer zegt: er is twijfel over jou komst bij PSV terwijl Feyenoord jou wel heel graag wil hebben.
 
Terug
Bovenaan Onderaan