Riechedly Bazoer

Als er al principes zijn, zou een daarvan moeten zijn dat de clubleiding streeft naar de best mogelijke samenstelling van de selectie, zonder zich al te veel te laten leiden door de onderbuik van supporters.
Nou ja, de sfeer in de kleedkamer moet ook goed blijven en met Bazoer erbij heb ik daar mijn twijfels over.

En ja, supporters offeren hun geld en tijd wel op voor PSV. Er zijn genoeg voetballers die PSV kan kopen, waarom dan met een Bazoer aankomen, als je weet dat je supporters er niet blij mee zijn?
 
Nou ja, de sfeer in de kleedkamer moet ook goed blijven en met Bazoererbij heb ik daar mijn twijfels over.

En ja, supporters offeren hun geld en tijd wel op voor PSV. Er zijn genoeg voetballers die PSV kan kopen, waarom dan met een Bazoer aankomen, als je weet dat je supporters er niet blij mee zijn?
Ach, dat ie ons in het verleden een lelijke streek heeft geleverd door niet bij te tekenen is tot daar aan toe, was in de tijd dat er net wat aandacht was voor doorstroming van talent (ja, is wat gechargeerd).

Maar deze jongen maakt ondanks al zijn ervaring nog altijd domme overtredingen, met name als het ff niet lekker loopt. Niet van die overtredingen waarmee je het team wakker schud maar van die overtredingen waarmee je rood (of 2e geel) pakt en je team dupeert.
Daarbij, afgelopen seizoen is ie nog disciplinair geschorst. En ja, we hebben teveel ideale schoonzonen, maar een ordinair vaatje buskruit is het andere uiterste en hebben we mijns inziens niet nodig.
 
Nou ja, de sfeer in de kleedkamer moet ook goed blijven en met Bazoer erbij heb ik daar mijn twijfels over.

En ja, supporters offeren hun geld en tijd wel op voor PSV. Er zijn genoeg voetballers die PSV kan kopen, waarom dan met een Bazoer aankomen, als je weet dat je supporters er niet blij mee zijn?
Ga maar eens Ted Lasso kijken :maniac:
 
Gewoon transfervrij vastleggen voor volgend seizoen. We moeten dan toch doorselecteren met Guti en Thomas. En Sangare is ook onhoudbaar
Sangare - Bazoer vind ik toch wel een pijnlijke achteruitgang. Wellicht beste optie maar ik sta er niet om te springen.

Bazoer is in theorie beter dan Guti en Thomas. Maar die twee zeuren nooit en zijn daarmee wel ideaal. Ik vraag me af als Bazoer wisselspeler is of hij dan niet in zijn (oude) lelijke gedrag gaat terugvallen. Dan heb je als team meer iets aan een Guti/Thomas.
 
Toch vreemd dat ik die jongen in kledij van PSV enkel ken van de juichende ballenjongen bij de wedstrijd PSV - Feyenoord 10-0.
 
Eens. Ik was aanvankelijk sceptisch en eigenlijk alleen vanwege zijn karakter. Maar kwalitatief gezien is dit echt een impuls voor het middenveld en ik hoop eigenlijk dat ze niet gaan wachten tot de zomer. 2 miljoen is niet veel voor een speler als Bazoer al heeft hij maar een halfjaar contract. Hij vertegenwoordigt echter veel meer waarde dan die 2 miljoen. Ik ben alleen bang dat zijn karakter gaat botsen met Schmidt die eigenlijk alleen de ideale schoonzonen tolereert. Bazoer is dan weer een ander uiterste maar zo een speler heeft wel een speciale coaching nodig en dat moet je van tevoren met elkaar en met de coach bespreken. Het heeft namelijk geen zin om Bazoer te halen en 3 maanden later en wat trammelant te roepen dat “we al wisten wat voor karakter hij heeft”… Dit moet je echt met beleid doen en Schmidt moet als coach meebewegen dat je niet 11 spelers met hetzelfde karakter kunt hebben.
Met al zijn andere coaches heeft ie ook trammelant gehad, dus een botsing afschuiven op Schmidt is wat makkelijk. Ik blijf erbij dat ik het een vaatje buskruit vind. Misschien harde clausules opnemen in het contract met boetes / contractontbinding zonder extra kosten PSV, maar dan nog, het risico is groot.

Mocht ie komen, dan juich ik gewoon voor hem, zoals aangegeven het verleden laat ik rusten.
 
Met al zijn andere coaches heeft ie ook trammelant gehad, dus een botsing afschuiven op Schmidt is wat makkelijk. Ik blijf erbij dat ik het een vaatje buskruit vind. Misschien harde clausules opnemen in het contract met boetes / contractontbinding zonder extra kosten PSV, maar dan nog, het risico is groot.

Mocht ie komen, dan juich ik gewoon voor hem, zoals aangegeven het verleden laat ik rusten.
Heb ik iets op Schmidt afgeschoven dan?? Ik zeg dat Schmidt van een bepaald soort karakter houdt en dat je zo een speler alleen moet halen als je zijn karakter en hoe dat te coachen uitgebreid met Schmidt doorneemt en daar afspraken met elkaar daarover maakt. Ook Schmidt moet groeien en leren als coach neem ik aan en niet alleen de spelers. Zo een project zou voor hem de uitgelezen kans zijn om uit zijn comfortzone te stappen. Dat wil echter niet zeggen dat Bazoer maar zijn eigen goddelijke gang mag gaan hier.
 
Heb ik iets op Schmidt afgeschoven dan?? Ik zeg dat Schmidt van een bepaald soort karakter houdt en dat je zo een speler alleen moet halen als je zijn karakter en hoe dat te coachen uitgebreid met Schmidt doorneemt en daar afspraken met elkaar daarover maakt. Ook Schmidt moet groeien en leren als coach neem ik aan en niet alleen de spelers. Zo een project zou voor hem de uitgelezen kans zijn om uit zijn comfortzone te stappen. Dat wil echter niet zeggen dat Bazoer maar zijn eigen goddelijke gang mag gaan hier.
Jij geeft aan dat Schmidt mee moet bewegen om het tot een succes te maken. Zouden al die andere coaches niet meebewogen hebben met Bazoer? Eens dat een coach best wat flexibel moet zijn, met 20 spelers heb nooit slechts 1 karakter in de ploeg. En nee, ik ga er niet vanuit dat jij van mening bent dat Bazoer een status aparte moet krijgen.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Jij geeft aan dat Schmidt mee moet bewegen om het tot een succes te maken. Zouden al die andere coaches niet meebewogen hebben met Bazoer? Eens dat een coach best wat flexibel moet zijn, met 20 spelers heb nooit slechts 1 karakter in de ploeg. En nee, ik ga er niet vanuit dat jij van mening bent dat Bazoer een status aparte moet krijgen.
Maar als je al weet, dat lastige spelers niet jouw kwaliteit zijn. Dan moet je sowieso een dergelijke speler niet aantrekken.
 
Maar als je al weet, dat lastige spelers niet jouw kwaliteit zijn. Dan moet je sowieso een dergelijke speler niet aantrekken.
Tot nu toe hebben we als ik het goed heb bij PSV Schmidt met 1 lastige speler zien werken, Mo. Gezien het verloop na PSV voor Mo kan ik niet keihard vaststellen dat Schmidt niet meebewogen heeft.
 
Tot nu toe hebben we als ik het goed heb bij PSV Schmidt met 1 lastige speler zien werken, Mo. Gezien het verloop na PSV voor Mo kan ik niet keihard vaststellen dat Schmidt niet meebewogen heeft.
Maar lag dat aan Schmidt of Ihattaren. Schmidt heeft Mo genoeg kansen gegeven, als je dit niet pakt. ja aan wie ligt dat dan
 
Terug
Bovenaan Onderaan