Rick Karsdorp ( V) AS Roma

49euro

Ballenjongen
Ondanks dat ik Karsdorp aan zich geen verkeerde speler vind ben ik toch bang dat hij als vervanger komt voor Dumfries. Met Karsdorp erbij heb je namelijk 3 spelers die op rechtsback uit de voeten kunnen. Dumfries lijkt me in dat geval nummer 1 en Karsdorp zal het voornamelijk moeten doen met invalbeurten. Ik zie Karsdorp met de huidige selectie ook niet snel een linie vooruit op het middenveld invallen want daar vechten immers Hendrix, Rosario, Guttierez en Sadilek momenteel al voor 2 posities. Teze verdwijnt in een dergelijk scenario direct naar het 2e plan of zal verhuurd moeten worden.

Met Viergever, Sainsbury en Luckassen is het centrum daarentegen veel matiger bezet. Viergever zal in de huidige bezetting moeten dienen als back-up voor Lato op linksback en Sainsbury en Luckassen zijn simpelweg niet basiswaardig. Het zou dus veel logischer zijn dat PSV naast een rechter centrale verdediger een 2e centrum verdediger zouden aantrekken of het geld in aanvallers investeren. Er moet dus denk ik iets spelen op de achtergrond waar wij geen weet van hebben. Kan me daarnaast niet voorstellen dat Kardorp naar de club gaat waar zijn concurrent voor oranje ook speelt. Ik ben dus bang dat als Karsdorp echt komt we Dumfries moeten laten gaan.

Teze speelt toch heel veel centraal de laatste tijd? Zo gek toch niet om hem dan te laten focussen op RCV en Karsdorp huren voor achter Dumfries?

Mikasa

Forummer van het Jaar 2014
Ik denk eerder Karsdorp voor Schwaab.
Karsdorp heeft toch bij Feyenoord alleen maar op de rechterflank gestaan? Zowel middenveld als verdediging. Dat klinkt onwaarschijnlijk.
Teze speelt toch heel veel centraal de laatste tijd? Zo gek toch niet om hem dan te laten focussen op RCV en Karsdorp huren voor achter Dumfries?
In dat geval hadden we Teze toch wel al in de oefenduels gezien?