Richard Ledezma (M)

Hij voetbalt bij Zions Bank ? Willen ze hem voor op het veld of als penningmeester ?
 
Club is Real Monarchs als ik het goed begrijp? MLS club.
(wat er nu staat is zegmaar in de trant van "De Herdgang Voetbal Academie" of "Frits Philips Sport Academie" voor een speler van PSV o19..?)

Overigens interessant dat er ook in het buitenland dus nog jeugdscouts komen. Lijkt me op zich een prima zaak, al kan ik over deze specifieke jongen niks zinnig zeggen.
 
Overigens interessant dat er ook in het buitenland dus nog jeugdscouts komen. Lijkt me op zich een prima zaak, al kan ik over deze specifieke jongen niks zinnig zeggen.

Kunnen ze hun vakantie declareren als zakelijk.
 
Club is Real Monarchs als ik het goed begrijp? MLS club.
(wat er nu staat is zegmaar in de trant van "De Herdgang Voetbal Academie" of "Frits Philips Sport Academie" voor een speler van PSV o19..?)

Overigens interessant dat er ook in het buitenland dus nog jeugdscouts komen. Lijkt me op zich een prima zaak, al kan ik over deze specifieke jongen niks zinnig zeggen.

Volgens mij is hij gewoon eigendom van die academy en niet van de club waar hij voor uikomt.
maar ik kan het mis hebben
 
Veel rare foutjes in dit topic. Ledezma is een speler die in de jeugdopleiding van MLS-club Real Salt Lake speelt. De jeugdacademie heet gewoon Real Salt Lake Academy. Het trainingscentrum van de Academy heet Zions Bank Real Academy, zo heet de club dus niet.

Dit seizoen heeft Ledezma een aantal keer meegespeeld met Real Monarchs. Dat is het B-team van Real Salt Lake en speelt dus niet in de MLS, maar in de USL (niveautje lager). Zie het als een soort Jong PSV.
 
Veel rare foutjes in dit topic. Ledezma is een speler die in de jeugdopleiding van MLS-club Real Salt Lake speelt. De jeugdacademie heet gewoon Real Salt Lake Academy. Het trainingscentrum van de Academy heet Zions Bank Real Academy, zo heet de club dus niet.

Dit seizoen heeft Ledezma een aantal keer meegespeeld met Real Monarchs. Dat is het B-team van Real Salt Lake en speelt dus niet in de MLS, maar in de USL (niveautje lager). Zie het als een soort Jong PSV.
Klinkt allemaal wat logischer. Dank voor t uitzoeken. :)
 
Veel rare foutjes in dit topic. Ledezma is een speler die in de jeugdopleiding van MLS-club Real Salt Lake speelt. De jeugdacademie heet gewoon Real Salt Lake Academy. Het trainingscentrum van de Academy heet Zions Bank Real Academy, zo heet de club dus niet.

Dit seizoen heeft Ledezma een aantal keer meegespeeld met Real Monarchs. Dat is het B-team van Real Salt Lake en speelt dus niet in de MLS, maar in de USL (niveautje lager). Zie het als een soort Jong PSV.
Zions Bank, dat klinkt meer als iets voor Ajax.
 
Ledezma in aantocht bij PSV

link

PSV lijft de Amerikaan Richard Ledezma (18) in de loop van deze maand in. De middenvelder wordt, uitgezonderd onvoorziene omstandigheden, rondom het ingaan van de winterstop verwacht en gaat Jong PSV versterken. Daarover is mondeling een overeenkomst bereikt.

Ledezma was in de zomer op stage en kon niet eerder aansluiten, omdat hij als speler van buiten de Europese Unie door PSV pas op 18-jarige leeftijd kan worden ingelijfd. Vanaf 1 januari mag hij in officiële wedstrijden in actie komen voor de Eindhovenaren.

 
Terug
Bovenaan Onderaan