Richard Ledezma (M)


Weet niet wat ik hiervan moet vinden. Voor zijn blessure zou ik hier vrede mee hebben. Maar als ik Obispo en van Ginkel nu zie voetballen vrees ik het ergste.

Is nog jong en volgens mij de eerste keer dat hem dit overkomt? Zeker Van Ginkel heeft 3 jaar niet gevoetbald. Dat is wel wat anders. Het is een jonge gast met nog genoeg potentieel en zal ongetwijfeld geen grootverdiener zijn met dit contract. Van wat ik voor zijn blessure zag ook een type die PSV wel kan gebruiken; flair, technisch goed en een doorzetter.
 

Weet niet wat ik hiervan moet vinden. Voor zijn blessure zou ik hier vrede mee hebben. Maar als ik Obispo en van Ginkel nu zie voetballen vrees ik het ergste.
Geldt niet voor iedereen gelukkig. Ene Ruud van Nistelrooij heeft ook alles wat af kan scheuren ondervonden. Is er uiteindelijk aardig bovenop gekomen. Al is RvN buitencategorie natuurlijk. Maar je hebt wel verder wel gelijk het gros haalt het niveau helaas niet meer.

Al is van Ginkel niet gek. Mocht hij eind dit seizoen verder niet meer geblesseerd zijn geweest en daarna de voorbereiding volop mee kunnen draaien, dan zie ik hem wel weer stappen maken. Die kerel heeft echt van alles al ondervonden en heeft echt een hele periode geen wedstrijden gespeeld. In zo'n geval mag iemand wel wat meer tijd nodig hebben. Alleen jammer dat hij bij een topclub speelt en dus moet presteren. Misschien een jaartje Vitesse dan maar :)
 

Natuurlijk kan je ook een compilatie maken met fraaie acties van Henkie Haring van Bal op 't Dak . Daar gaat het niet om.

Maar hier kan je wel een beter zicht krijgen op zijn sterke punten.
 
Sierlijke voetballer is het sowieso. Maakt een goede indruk voor zijn blessure. Benieuwd of hij snel weer aanhaakt
 
Na zijn terugkomst van zijn verhuur aan Vitesse vind ik hem niet best spelen.

20/21Peesblessure11 sep. 20209 feb. 2021151 dagen31

Alleen 2-3 wedstrijden voor het verlengen van ziin contract speelde hij goed. Zit niet voor niks nu zoveel op de bank.
Dat was ik al weer vergeten. Is waar ook. Ik vind hem overigens wel ok spelen.
 
Na zijn terugkomst van zijn verhuur aan Vitesse vind ik hem niet best spelen.

20/21Peesblessure11 sep. 20209 feb. 2021151 dagen31

Alleen 2-3 wedstrijden voor het verlengen van ziin contract speelde hij goed. Zit niet voor niks nu zoveel op de bank.
Iedere invalbeurt zie ik Obispo goede ingrepen uitvoeren, snap het negatieve sentiment niet zo.
 
Iedere invalbeurt zie ik Obispo goede ingrepen uitvoeren, snap het negatieve sentiment niet zo.
Obispo is van nature (mijn inziens) niet de leider in een verdediging maar wel een hele goede toevoeging. Dus aan de hand van een ervaren verdediger die altijd een 6 scoort en de leiding neemt dan zet ik Obispo er zonder twijfelen naast. Je zag dit ook met Ramalho in het begin van het seizoen. Ging prima totdat Ramalho langzaam zijn vorm verloor en dus automatisch Obispo mee ging zwemmen.
 
Als het zo'n deal is als bij Lammers en Heereveen dan is het maar meh. Ik had hem ook graag voor z'n kans bij ons zien gaan eigenlijk.
 
Als het zo'n deal is als bij Lammers en Heereveen dan is het maar meh. Ik had hem ook graag voor z'n kans bij ons zien gaan eigenlijk.
Het middenveld is ondertussen wel heel druk. Nu gewoon dubbel bezet zonder Ledezma (Guti, Sangaré, Veerman, Simons, Til, Van Ginkel) met vier en misschien wel vijf basiswaardige spelers voor drie posities. En als Sangaré gaat komt er nog wel een vervanger. Voor die jongen is een verhuur dus absoluut het beste, lekker aan spelen toekomen in de eredivisie, en over een jaar verder kijken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan