BlackMamba
Routinier
Weet niet wat ik hiervan moet vinden. Voor zijn blessure zou ik hier vrede mee hebben. Maar als ik Obispo en van Ginkel nu zie voetballen vrees ik het ergste.
Laatst bewerkt:
Weet niet wat ik hiervan moet vinden. Voor zijn blessure zou ik hier vrede mee hebben. Maar als ik Obispo en van Ginkel nu zie voetballen vrees ik het ergste.
Geldt niet voor iedereen gelukkig. Ene Ruud van Nistelrooij heeft ook alles wat af kan scheuren ondervonden. Is er uiteindelijk aardig bovenop gekomen. Al is RvN buitencategorie natuurlijk. Maar je hebt wel verder wel gelijk het gros haalt het niveau helaas niet meer.
Is nog jong en volgens mij de eerste keer dat hem dit overkomt? Zeker Van Ginkel heeft 3 jaar niet gevoetbald. Dat is wel wat anders. Het is een jonge gast met nog genoeg potentieel en zal ongetwijfeld geen grootverdiener zijn met dit contract. Van wat ik voor zijn blessure zag ook een type die PSV wel kan gebruiken; flair, technisch goed en een doorzetter.
Wat is er met Obispo?
Bakt er na zijn blessure ook niet veel meer van. Vooral zijn timing is echt drama.Wat is er met Obispo?
Was ie zo ernstig geblesseerd dan?Bakt er na zijn blessure ook niet veel meer van. Vooral zijn timing is echt drama.
Na zijn terugkomst van zijn verhuur aan Vitesse vind ik hem niet best spelen.Was ie zo ernstig geblesseerd dan?
20/21 | Peesblessure | 11 sep. 2020 | 9 feb. 2021 | 151 dagen | 31 |
Dat was ik al weer vergeten. Is waar ook. Ik vind hem overigens wel ok spelen.Na zijn terugkomst van zijn verhuur aan Vitesse vind ik hem niet best spelen.
20/21 Peesblessure 11 sep. 2020 9 feb. 2021 151 dagen 31
Alleen 2-3 wedstrijden voor het verlengen van ziin contract speelde hij goed. Zit niet voor niks nu zoveel op de bank.
Iedere invalbeurt zie ik Obispo goede ingrepen uitvoeren, snap het negatieve sentiment niet zo.Na zijn terugkomst van zijn verhuur aan Vitesse vind ik hem niet best spelen.
20/21 Peesblessure 11 sep. 2020 9 feb. 2021 151 dagen 31
Alleen 2-3 wedstrijden voor het verlengen van ziin contract speelde hij goed. Zit niet voor niks nu zoveel op de bank.
Obispo is van nature (mijn inziens) niet de leider in een verdediging maar wel een hele goede toevoeging. Dus aan de hand van een ervaren verdediger die altijd een 6 scoort en de leiding neemt dan zet ik Obispo er zonder twijfelen naast. Je zag dit ook met Ramalho in het begin van het seizoen. Ging prima totdat Ramalho langzaam zijn vorm verloor en dus automatisch Obispo mee ging zwemmen.Iedere invalbeurt zie ik Obispo goede ingrepen uitvoeren, snap het negatieve sentiment niet zo.