Ricardo Rodríguez (V)

Ik vind hem een uitstekende back, maar op basis van de korte tijd die ik hem heb zien spelen, vind ik hem niet het type 'opkomende back', of zelfs 'wingback'. Althans niet de krijtvreter die steeds weer de achterlijn haalt ( a la Denzel, of Angelino - denk dat Schmidt nog nét wat liever die laatste zou hebben op LB dan Rodriguez). Hij is wel iemand die heel goed in de organisatie kan spelen, rustig aan de bal en veel overzicht. Maar geen speler die 40 meter ruimte achter hem altijd wel weer op snelheid oplost. Kortom: eerder een speler voor de omschakeling, dan pressievoetbal.
Ik ben het met je eens dat Rodriguez niet een typisch opkomende back is, hij heeft daar ook de juiste snelheid voor. Aan de andere kant: veel trainers kiezen er ook voor om maar een kant steeds te laten opkomen. Alleen teams als Liverpool hebben de luxe dat ze de twee beste backs van de wereld hebben die de snelheid, techniek en drive met elkaar kunnen combineren waardoor ze zo vaak voor in te vinden zijn. Ik weet niet hoe Schmidt gaat spelen. En ik ben ook erg benieuwd hoe hij naar dit materiaal kijkt wat grotendeels zijn systeem niet kan spelen. Vergeet niet dat je ook een voetballende keeper nodig hebt voor zo’n pressie voetbal wat hij wil spelen. Nou een ding kan Unnerstal niet en dat is mee voetballen.
 
Ik ben het met je eens dat Rodriguez niet een typisch opkomende back is, hij heeft daar ook de juiste snelheid voor. Aan de andere kant: veel trainers kiezen er ook voor om maar een kant steeds te laten opkomen. Alleen teams als Liverpool hebben de luxe dat ze de twee beste backs van de wereld hebben die de snelheid, techniek en drive met elkaar kunnen combineren waardoor ze zo vaak voor in te vinden zijn. Ik weet niet hoe Schmidt gaat spelen. En ik ben ook erg benieuwd hoe hij naar dit materiaal kijkt wat grotendeels zijn systeem niet kan spelen. Vergeet niet dat je ook een voetballende keeper nodig hebt voor zo’n pressie voetbal wat hij wil spelen. Nou een ding kan Unnerstal niet en dat is mee voetballen.

Het zal sowieso creativiteit vergen. Er is bij lange na niet genoeg geld om alle transfers te bekostigen die nodig zouden zijn om een team te vormen dat zo'n systeem wel in zijn geheel kan spelen.
 
Als hij inderdaad 1 miljoen kost en je geeft hem een contract voor 3 jaar, kan je hem inderdaad die 1,3 geven en nog wat tekengeld.Is dan verkapt salaris.Als je hem een tekengeld geeft van 2 of 3 miljoen is het nog steeds niet zo`n dure speler en hij levert niet veel in.

Hij krijgt nu 3 miljoen netto. Netto.
 
Hij krijgt nu 3 miljoen netto. Netto.

Klopt. Nou, als je hem flink kunt laten inleveren en een flinke tekenbonus kunt geven, wellicht dat er iets mogelijk is. Echter voelt dit net zo aan als afgelopen winter periode, toen we hem ook schijnbaar de hele tijd bijna binnen hadden. Gaat niet gebeuren. Slechts het volgende hoofdstuk in de meeslepende sitcom ''PSV & De Linksback''
 

Goed om het uit zijn eigen mond te horen komen. Gewoon alles op alles proberen te zetten om hem te contracteren, John heeft iets goed te maken na vorig jaar.
 

Goed om het uit zijn eigen mond te horen komen. Gewoon alles op alles proberen te zetten om hem te contracteren, John heeft iets goed te maken na vorig jaar.

Het gaat toch vooral op pecunia, cash, centen, duiten, geld, gelden, pegels, pegulanten, ping, pingping, poen, slappe was, vermogen neerkomen.
 
  • Hahaha!
Reactions: IPF
Zijn huidige contract moet dan afgekocht worden + je zal hem een megasalaris moeten geven + tekengeld..
Als er PSV geen sugardaddy vind gaat dat nooit lukken of extreem prijzig worden
 
Zijn huidige contract moet dan afgekocht worden + je zal hem een megasalaris moeten geven + tekengeld..
Als er PSV geen sugardaddy vind gaat dat nooit lukken of extreem prijzig worden

Zijn huidige contract loopt nog 1 jaar en Milan wil dolgraag van hem af vanwege zijn salaris daar. De transfersom zal dan ook geen probleem zijn, ook niet voor PSV. Zijn salaris en eventueel tekengeld daarentegen wel.
 
Als meneer nog steeds 2.1m per jaar wilt tja..

Tja, het is een afweging die je moet maken. Als je nou niet die 15m aan Bruma had uitgegeven...
Het is wel daadwerkelijk een hele goede linksback en we hebben gezien hoeveel dat kan uitmaken. Anders zal er sowieso alsnog een linksback bij moeten komen die je ook een salaris moet geven en waarschijnlijk ook een transfersom vereist. Met Viergever of Boscagli op LB ga je de oorlog niet winnen. Viergever moet je uberhaupt niet op LB willen, want dat is de meest betrouwbare CV die we hebben (wat je daar van moet vinden laat ik in het midden).
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan