Ricardo Rodríguez (V)

Zou een geweldige stunt zijn, dit is echt een heel erg goede speler die normaliter volkomen onhaalbaar zou zijn voor PSV. Maar jongens die op zoek zijn naar een paar maanden speeltijd om in vorm te raken voor het EK kunnen plotseling toch een optie worden. Ik kan me alleen maar voorstellen dat het voor hem meeweegt om in een aanvallende, veelal bovenliggende ploeg te spelen in plaats van bij een rechterrijtje-club in een grote competitie. Anders is het toch onmogelijk te verklaren dat hij een club als Watford al afslaat en wel nog in gesprek is met PSV.
 
Grote naam; ik ben benieuwd. In zijn tijd bij VfL Wolfsburg was hij echt goed, maar geen idee hoe hij de afgelopen jaren was.
 
Zou een geweldige stunt zijn, dit is echt een heel erg goede speler die normaliter volkomen onhaalbaar zou zijn voor PSV. Maar jongens die op zoek zijn naar een paar maanden speeltijd om in vorm te raken voor het EK kunnen plotseling toch een optie worden. Ik kan me alleen maar voorstellen dat het voor hem meeweegt om in een aanvallende, veelal bovenliggende ploeg te spelen in plaats van bij een rechterrijtje-club in een grote competitie. Anders is het toch onmogelijk te verklaren dat hij een club als Watford al afslaat en wel nog in gesprek is met PSV.
Een verloren seizoen is het al. Hoe gemotiveerd is zo een speler na het EK nog? Waarom kiest hij voor een club die geen Europees meer speelt? Krijg een Mitroglou gevoel bij hem.
 
Een verloren seizoen is het al. Hoe gemotiveerd is zo een speler na het EK nog? Waarom kiest hij voor een club die geen Europees meer speelt? Krijg een Mitroglou gevoel bij hem.

Na het EK is niet relevant voor ons. Hij wil een paar maanden verhuurd worden om vervolgens het EK te spelen. Volgend seizoen speelt zo'n jongen echt niet meer voor PSV. Qua motivatie zit het m.i. net goed. Korte termijn gericht, maar die gast wil een half seizoen knallen om goed richting het EK te gaan.
 
Ik ben erg benieuwd; zou een stunt zijn. Hopelijk kunnen ze hem snel binnen halen om de concurrentie voor te zijn. Bij AC Milan heb ik hem nooit zien spelen maar bij Wolfsburg was het altijd een uitstekende back; denk dat hij heel goed bij ons zou passen. Rodriguez - Viergever - Baumgart - Dumfries klinkt toch al weer veel beter dan dat je begint met Sadilek.
 
Na het EK is niet relevant voor ons. Hij wil een paar maanden verhuurd worden om vervolgens het EK te spelen. Volgend seizoen speelt zo'n jongen echt niet meer voor PSV. Qua motivatie zit het m.i. net goed. Korte termijn gericht, maar die gast wil een half seizoen knallen om goed richting het EK te gaan.
Als zo'n jongen volgend jaar toch niet meer voor PSV speelt, is er voor mij geen noodzaak om ver te gaan met het bod. Dit seizoen is reeds verkloot en volgend jaar is hij er dan niet meer bij om ergens voor te knokken, wanneer het nog wel om de knikkers gaat.
 
Na het EK is niet relevant voor ons. Hij wil een paar maanden verhuurd worden om vervolgens het EK te spelen. Volgend seizoen speelt zo'n jongen echt niet meer voor PSV. Qua motivatie zit het m.i. net goed. Korte termijn gericht, maar die gast wil een half seizoen knallen om goed richting het EK te gaan.

Zoals ik het lees is het juist de bedoeling dat ie verkocht wordt, en niet verhuurd.
Ik begrijp het wel. Je tekent voor 2,5 jaar, speelt een half seizoen voor een EK, nog een leuk seizoen en dan nog een lucratieve transfer voor niet teveel geld naar een mooie competitie. Is in ieder geval een linksback waarvan we weten dat hij het kan. Is weer eens wat anders.
 
Ik denk nog steeds dat we hem gaan huren. Logischer ook. Rodriguez zal zich niet willen verbinden aan een Eredivisie club, daar hij zo in de Serie A of Bundesliga meekan. Dat even afgezien van of een vast contract voor deze speler financieel wel te doen/verstandig is voor PSV. Een half jaartje PSV geeft hem echter wel garantie op speeltijd en ritme, om zodoende in beeld te blijven voor het Zwitsers elftal op het EK. Daarna vertrekt hij dan weer bij PSV (en Milan) en tekent hij in een topcompetitie bij een middenmotor. Rodriguez blij, wij (hopelijk) blij voor een half jaar. Zo zal het wel gaan.
 
Ik denk nog steeds dat we hem gaan huren. Logischer ook. Rodriguez zal zich niet willen verbinden aan een Eredivisie club, daar hij zo in de Serie A of Bundesliga meekan. Dat even afgezien van of een vast contract voor deze speler financieel wel te doen/verstandig is voor PSV. Een half jaartje PSV geeft hem echter wel garantie op speeltijd en ritme, om zodoende in beeld te blijven voor het Zwitsers elftal op het EK. Daarna vertrekt hij dan weer bij PSV (en Milan) en tekent hij in een topcompetitie bij een middenmotor. Rodriguez blij, wij (hopelijk) blij voor een half jaar. Zo zal het wel gaan.
Huren lijkt mij ook wel vanzelfsprekend. Als PSV zijnde kan je niet nóg een miskoop permitteren waarbij het aankoopbedrag boven de 10 miljoen is.
 
Ik denk nog steeds dat we hem gaan huren. Logischer ook. Rodriguez zal zich niet willen verbinden aan een Eredivisie club, daar hij zo in de Serie A of Bundesliga meekan. Dat even afgezien van of een vast contract voor deze speler financieel wel te doen/verstandig is voor PSV. Een half jaartje PSV geeft hem echter wel garantie op speeltijd en ritme, om zodoende in beeld te blijven voor het Zwitsers elftal op het EK. Daarna vertrekt hij dan weer bij PSV (en Milan) en tekent hij in een topcompetitie bij een middenmotor. Rodriguez blij, wij (hopelijk) blij voor een half jaar. Zo zal het wel gaan.
En over een half jaar zitten we dus weer met hetzelfde probleem, hebben we er niets mee gewonnen en zijn we een hoop geld kwijt aan huur.
Ik zou het niet begrijpen...
 
Ik zie ook veel liever een aankoop, maar kan mij simpelweg niet voorstellen dat een speler van dit profiel/kaliber door onze begaafde TD verleidt kan worden tot een vast contract in de Eredivisie...

Ik hoor geen alternatieven geruchten over spelers waar we nu achteraan zouden zitten... dus het lijkt deze Rodriguez te worden of met Viergever door op LB...
 
Al die keren dat we riepen van ' hij kan nooit slechter zijn dan wat we hebben of hij kan de mickey mouse niveau wel aan ' ...
Eerst maar kijken wat die kan als die echt komt en wat speelt.
 
Bruh 10 miljoen is gewoon de prijs voor een goeie linksback tegenwoordig. PSV wil weer voor een dubbeltje op de eerste rij zitten... typisch. :rolleyes:
 
Bruh 10 miljoen is gewoon de prijs voor een goeie linksback tegenwoordig. PSV wil weer voor een dubbeltje op de eerste rij zitten... typisch. :rolleyes:

Wat dan van de 10 milj voor een centrale verdediger die blijkbaar toch een "miskoop" blijkt te zijn.
Lato werd ook als de grote belofte afgeschilderd en binnengehaald , moest ongetwijfeld toch iets in zijn mars hebben en wat blijkt........

Transfers zijn dikwijls een gok , hier op het forum voorspellingen voor waarheid verkondigen nog veel meer , alleen deze hebben geen gevolgen als de men zelfs volledig naast de bal slaagt .
 
Wat dan van de 10 milj voor een centrale verdediger die blijkbaar toch een "miskoop" blijkt te zijn.
Lato werd ook als de grote belofte afgeschilderd en binnengehaald , moest ongetwijfeld toch iets in zijn mars hebben en wat blijkt........

Transfers zijn dikwijls een gok , hier op het forum voorspellingen voor waarheid verkondigen nog veel meer , alleen deze hebben geen gevolgen als de men zelfs volledig naast de bal slaagt .

En dan te bedenken dat Lato ook gekocht zou worden voor 5-10m.
 
Als we het niet willen/kunnen betalen dan prima, maar ga nou niet weer een veel te dure speler huren (net als Mitro). Ik heb nog liever dat Sadilek daar een half seizoen staat dan dat we weer een speler huren. Kampioen worden we toch niet meer, met of zonder Rodriguez. Dan maar verder zoeken naar een geschikte speler.
 
Terug
Bovenaan Onderaan