Ricardo Pepi (A)

30-35 miljoen euro voor Pepi in de winterstop? Echt niet, in de zomer minimaal 50+ en als ze hem per se nu in de winterstop willen kopen, dan minimaal 60+.....en geen euro minder..!! :mad: :mad:

Mwah, misschien is dit wel een realistisch bedrag maar ik zou graag zien dat we wat hoger inzetten.

Helaas overtuigt de Pepi van dit seizoen nog niet.
Dat komt ook omdat Til het enorm goed doet. Pepi zn statistieken zijn overigens ook uitstekend.

Helaas overtuigt de Pepi van dit seizoen nog niet.
Pepi is goed in scoren in de 16, daarbuiten minder , ook in de combinatie .
Helaas kan ik thuis op tv niet oordelen over het al dan niet vuile meters maken daar ik afhankelijk ben van wat de regie ons laat zien.
Wat dat betreft was mijn plek in het stadion ruim 65 jaar lang veel beter.

Ik lees hier dat hij nog niet overtuigd.
Maar juist de laatste wedstrijden, nu hij weer meer minuten krijgt, scoort hij.
Afgelopen 5 wedstrijden ieder wedstrijd 1 goal.
4 eredivisie wedstrijden en Atletico.
Misschien niet de meest aansprekende tegenstanders in de eredivisie maar volgens mij begint hij in vorm te raken.
Hij kon er ook niets aan doen dat Til ff eerste keuze was.

Edit: sterker nog; als hij deze reeks voortzet met elke wedstrijd gegarandeerd 1 goal kun je 'm nooit meer wisselen.:maniac:

Laatst bewerkt:
Ik lees hier dat hij nog niet overtuigd.
Maar juist de laatste wedstrijden, nu hij weer meer minuten krijgt, scoort hij.
Afgelopen 5 wedstrijden ieder wedstrijd 1 goal.
4 eredivisie wedstrijden en Atletico.
Misschien niet de meest aansprekende tegenstanders in de eredivisie maar volgens mij begint hij in vorm te raken.
Hij kon er ook niets aan doen dat Til ff eerste keuze was.

Edit: sterker nog; als hij deze reeks voortzet met elke wedstrijd gegarandeerd 1 goal kun je 'm nooit meer wisselen.:maniac:

Hij voetbalt nog steeds als een natte krant, ook tegen Utrecht.

Naar verluid (The Athletic) heeft PSV een bod van 30 miljoen afgewezen van Fulham op Pepi. Is al wel de 2e (?) window dat ze achter hem aan zitten, dus ben benieuwd wat het moment zou zijn dat we overstag gaan.

Minimaal 50+ voor Pepi, dan pas aanschuiven aan de onderhandelingstafel, maar dan alleen in de zomer. Nu in deze winterstop Pepi absoluut niet laten gaan, want PSV zit erg dun in de spitsen.

PSV heeft Eredivisie-revelatie Pepi binnen​

PSV gaat zich versterken met Ricardo Pepi. De Eindhovenaren hebben met FC Augsburg een akkoord bereikt over de transfer van de twintigjarige Amerikaanse spits. Bronnen melden aan VI dat er een contract tot medio 2028 klaarligt.

Het is meer Eredivisie-revalidatie.

Brands heeft net bij goedemorgen Eredivisie gezegd dat ze waarschijnlijk wel de markt op gaan (dat vandaag gaan bekijken en dat er al lijstjes waren ivm interesse in Pepi)

Terug
Bovenaan Onderaan