Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Een telefoon die op de haak hangt, dat is lang geledenDe telefoon van de haak en na het eind van de transfer periode pas weer opnemen.
Zou het in de zomer wel prima vinden, ook qua bedrag.
Dat komt ook omdat Til het enorm goed doet. Pepi zn statistieken zijn overigens ook uitstekend.Mwah, misschien is dit wel een realistisch bedrag maar ik zou graag zien dat we wat hoger inzetten.
Helaas overtuigt de Pepi van dit seizoen nog niet.
Pepi is goed in scoren in de 16, daarbuiten minder , ook in de combinatie .Helaas overtuigt de Pepi van dit seizoen nog niet.

Ik lees hier dat hij nog niet overtuigd.
Maar juist de laatste wedstrijden, nu hij weer meer minuten krijgt, scoort hij.
Afgelopen 5 wedstrijden ieder wedstrijd 1 goal.
4 eredivisie wedstrijden en Atletico.
Misschien niet de meest aansprekende tegenstanders in de eredivisie maar volgens mij begint hij in vorm te raken.
Hij kon er ook niets aan doen dat Til ff eerste keuze was.
Edit: sterker nog; als hij deze reeks voortzet met elke wedstrijd gegarandeerd 1 goal kun je 'm nooit meer wisselen.![]()
Hij doet wat een spits moet doen ... scoren.Hij voetbalt nog steeds als een natte krant, ook tegen Utrecht.
Meerdink? Die is volgens mij het hele seizoen nog geblesseerd.Pepi 30 mln? Hebben ze geld teveel daar. Overtuigt niet Gelijk doen, vanavond nog. Daar haall je Meerdink en Resink voor terug!
Bron?Wordt morgen geopereerd en staat dan 2 maanden aan de kant.
Heel klote voor die jongen.
Eindelijk basisplaats, en dan dit weer.
Bron?
PSV heeft Eredivisie-revelatie Pepi binnen
![]()
PSV heeft Eredivisie-revelatie Pepi binnen
PSV gaat zich versterken met Ricardo Pepi. De Eindhovenaren hebben met FC Augsburg een akkoord bereikt over de transfer van de twintigjarige Amerikaanse spits. Bronnen melden aan VI dat er een contract tot medio 2028 klaarligt.www.vi.nl
PSV gaat zich versterken met Ricardo Pepi. De Eindhovenaren hebben met FC Augsburg een akkoord bereikt over de transfer van de twintigjarige Amerikaanse spits. Bronnen melden aan VI dat er een contract tot medio 2028 klaarligt.
Ja erg triest.Het is meer Eredivisie-revalidatie.
Heel veel pech.