Ricardo Pepi (A)

Dat denk ik ook. Die gaat namelijk laten zien dat hij geen CL nivo heeft, en dat gaat velen hier verrassen die denken dat hij dat wel heeft
Ik vind het altijd wel interessant als er (uit nood?) Een talent het moet overnemen. Vorig seizoen met Dams die het onverwacht in de CL goed deed. Land ook trouwens. Je ziet meteen wat de potentie is.

Ik vind het altijd wel interessant als er (uit nood?) Een talent het moet overnemen. Vorig seizoen met Dams die het onverwacht in de CL goed deed. Land ook trouwens. Je ziet meteen wat de potentie is.
Mwah, Dams deed het beter dan verwacht, maar ik zag hier nog geen fans rondlopen.

Vanaf nu ook gewoon weer basis. Dit moet onze melkkoe worden. Spelen dus. Het is niet dat hij zo veel slechter is dan Guus Til.
Eens. Leuk die tandem Til - Saibari, maar het feit dat Saibaris schoten er nu wel invliegen verhult dat hij ook voor deze noodgedwongen tandem al vraak in scoringspositie kwam (hij stond op een gegeven moment bovenaan de lijst met meeste gemiste kansen). Til is zelf gewoon geen echte spits en niet bijster productief in die positie. Laat Pepi maar weer zijn minuten maken. Die heeft tenminste dat echte spitsen instinct in zich waarbij hij uit het niets kan scoren, ook als hij totaal niet in de wedstrijd zit. Het zal vast zo zijn dat Pepi dan de komende tijd nog niet geweldig is, maar dat heeft tijd en ritme nodig. Til is inderdaad niet de toekomst wat dat betreft.

Zal wel onvrede zijn over dat hij weinig speelt. Wellicht niet eens met de rede die Bosz intern gegeven heeft omtrent het passeren van hem voor Til.
Ook Pepi moet accepteren dat er bij iedere topclub concurrentie is. Daar lijkt ie moeite mee te hebben

Ook Pepi moet accepteren dat er bij iedere topclub concurrentie is. Daar lijkt ie moeite mee te hebben
Mwah, hij is er op zich best prima mee omgesprongen. Ik snap zijn frustratie op zich ook wel. Lang geblesseerd geweest en dit moest/moet zijn seizoen worden. Dan weer pijntjes hebben en daardoor op de bank belanden is niet wat je voor ogen hebt. De uitspraken die hij dan doet vind ik echter wel weer onnodig.

IK vermoed dat Pepi gezien z'n leeftijd en het komende WK gewoon wil spelen. Als dat niet bij PSV kan, zou ik het volkomen begrijpen dat hij in de winter weg wil. Vooral omdat hij op de bank zit voor Guus Til, volkomen begrijpelijjk dat hij dat niet accepteert. Hopelijk gaan Bosz en PSV hier verstandig mee om, en wat mij betreft is dat, gewoon Pepi nu weer in de spits nu hij weer fit is.

Zou mij ook niks verbazen als er intern met zijn contract onderhandeling min of meer is uitgesproken dat hij 1e keus zou worden (waarna ook Luuk zijn conclusies trok) en dat het nu tegen valt met Til voor hem

IK vermoed dat Pepi gezien z'n leeftijd en het komende WK gewoon wil spelen. Als dat niet bij PSV kan, zou ik het volkomen begrijpen dat hij in de winter weg wil. Vooral omdat hij op de bank zit voor Guus Til, volkomen begrijpelijjk dat hij dat niet accepteert. Hopelijk gaan Bosz en PSV hier verstandig mee om, en wat mij betreft is dat, gewoon Pepi nu weer in de spits nu hij weer fit is.
Eensch. Ik zou ook mijn bedenkingen hebben als Bosz de voorkeur geeft aan een gemaakte spits die soms ook gewoon onzichtbaar is.

Terug
Bovenaan Onderaan