Wat een begrip ineens van alle mede forummers. Krijg de hik allemaal kan ik niet zeggen want misschien bedoel ik wel krijg allemaal *vul zelf maar in*
Vroeger werd je beoordeeld op wat je zei, maar tegenwoordig word je al veroordeeld op wat je eventueel zou kunnen bedoelen. Schoenmakers hebben het zwaar in deze tijden met al die mensen met lange tenen.
Tuurlijk was mijn 'Nee, waarom?' een grapje omdat ik dacht dat jij ook een grap maakte
Buitenspelgoal. Maar oke zal de grappen voortaan achterwege laten. Had ik ipv alle vrouwen Patty Brard gezegd dan was het wel leuk waarschijnlijk, net als Netanyahu de kogel wensen prima is zolang je maar niet alle Israeliers zegt. Leermomentje dan maar.
Edit achteraf gezien wat trek je mij post toch een smerige kant op eigenlijk. Hoe krijg je het voor elkaar om er dit van te maken en veel forummers "ja dan wel ja, excuus man, sorry" te laten zeggen en daarmee deze forummers mij dus ook in die hoek duwen, althans ze laten de mogelijkheid open.
Ja smerig ja. Smerig dan niet qua afkomst maar meer in de richting van moddergooien, zure broodjes verkopen. Ik zeg het er maar even bij.